ďťż

przybywa oleju

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
koledzy mam następujące pytanie czy ktoś z was zetknoł sie z sytłacją w której przybywało oleju w misce olejowej?

samochód to civic Vgen 1,3 gaźnik 94r.

Zapewne ktoś odpisze że uszczelka pod głowicą ale płytnu chłodniczego nie ubywa, płyn nie jest zabrudzony olejem, na spodzie korka oleju niema białego masełka na bagnecjie także.

druga hipoteza którą podejżewam to dostające sie paliwo do oleju pompa paliwa sprawdzona i wygląda na szczelną czyżby padły pierścienie? na którymś cylindrze.

Jeśli ktoś ma jakieś sugestnie to bede wdzięczny za pomoc.


Miesza Ci sie paliwko z olejem. Nie zalewa Ci autka ? Paliwko pewno przez pierscionki leci w dół.
ja tylko podejżewamże to paliwo na 100% nie jestem pewien.
Ale patrząc na stan oleju to jest on jakis taki bardziej żadki wiec mozliwe że to paliwo.
Poweidzcie mi czy zmieżenie kompresji jeśli któryś pierścień by przepószczł coś powie?
I jeśli to pierścień to jakie mogą być orjentacyjne koszty naprawy?

Poweidzcie mi czy zmieżenie kompresji jeśli któryś pierścień by przepószczł coś powie?

Od tego powinieneś zacząć.




I jeśli to pierścień to jakie mogą być orjentacyjne koszty naprawy?


Koszt pierscieni, uszczelki pod glowica, moze miską olejową, ewentualnego planowania, nowy olej + robocizna, zalezy za ile Ci kto zrobi, ale 600-700zl wzwyż raczej.
raczej radzę sprawdzić czy nie leje sie paliwkoz gażnika na postoju lub nie bawiś sie pedałem gazu.pierścienie mało mają do tego zamki mają taką przerwę że zawsze przepłynie .
często jest to za wysoki stan paliwa w komorze pływakowej gaźnika.lub zacinający sie zaworek wpustowy.

ale i tak przy dłuższym rozgrzaniu wszystko wyparuje odmą.
hym.. a jak sie może dostawać paliwo z komory gaźnikowej do oleju?? tak pytam bo w poprzednim samochodzie to miałem wtrysk paliwa wiec zupełnie inne dolegliwości i usterki bywały.
Czy jest to paliwo w tym oleju to nie jestem na 100% pewiem wiadomo tyle że oleju przybyło około 1cm pow poziomu max i ten olej jest jakiś taki rozrzedzony.
Jeśli to coś z gaźnikiem to kogo polecacie aby do niego zajrzał i ew wyrególował.

Poweidzcie mi czy zmieżenie kompresji jeśli któryś pierścień by przepószczł coś powie?
przecież gdy by to były pierścienie to powinieneś odczuć spadek mocy

pierścienie do mocy te niestety mają mało
ciekawe stwierdzenie
bierz na palec i posmakuj oleju, jak słodki to masz plyn chlodniczy w oleju...
powąchaj - jak trąci skarpetkami to tez plyn chlodniczy...

zmierzenie kompresji raczej nie powinno ci dac odpowiedzi bo inną sprawą sa pierscienie kompresyjne a inne uszczelniajace zgarniajace.

sprawdz smak i zapach oleju to ci powie duzo i porownaj z benzyna i plynem chlodniczym ktorego uzywasz...

sprawdz smak i zapach oleju

jak by był bez smaku to trzeba dodać VEGETY
A tak na poważnie to chyba zbyt dużo przybyło tego oleju, pewnie by było widać że brakuje płynu.
A może ktoś Ci czegoś dolał.
raczej nic nie było dolewane go sam zmieniałem jakiś czas temu olej i żadnych cudownych specifików nie lałem.

Co do tego przelewania gaźnika np na postoju może coś w tym jest bo kiedyś podkręciłem troszke linke od pedału gazu musze to dzisj sprawdzić.

Ale załważyłem jeszcze jedną rzecz silnik jak do tej pory był suchy i czysty a teraz załważyłem że poniżej głowicy jest taki jakiś przybrudzony może to to niestety ta pierońska uszczelka.

Płynu napewno nie ubywa bo sprawdzam ostatnio za każdym razem jak jade samochodem.

czy w oleju jest bęzyna to na węch ciężko wyczuć najpierw sprawdze czy ta linka od gazu nie jest zabardzo naciągnięta.
bierz pod uwage ze w zbiorniczku moze byc zawsze tyle samo natomiast z chlodniczy bedzie ubywac, jak masz uszczelke pod glowica uwaloną to nie zassa ze zbiorniczka wody... tylko z chlodnicy... a potem woda w olej... zadki przypadek ale sprawdz weze od chlodnicy na cieplym silniku ok 1,500rpm czy sa twarde spuchniete i czy da sie scisnac je...
dzięki za wszystkie sugestnie narazie oleju nie przybywa byłem u tego sławetnego fachowca w piekoszowie od gaźników posprawdzał i gaźnik wykluczony.
Płynu chłodzącego nie ubywało ani z chłodnicy ani ze zbiorniczka wyrównawczego.

Najprawdopodobniej była to pompka paliwa rozebrałem ją chociaż jest nie rozbieralna posprawdzałem i membrama teoretycznie cała potem złozyłem w całość i mniej wiecej od tamtej pory nic nie przybyło teraz musze jeszce tylko zmienić olej.

W kazdym bąc razie i tak codzienie sprawdzam czy niec sie nie dzoeje ze stanem oleju.
pozdrawiam.

Najprawdopodobniej była to pompka paliwa
kurcze
ju wtryski sie robi i totalnie o tem zapomniałem, a to właśnie częsta przyczyna przy mechanicznej pompce .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose