Chłodnica w accordzie

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Mam takie pytanko,bo w accordzie podczas udezenia została zniszczona chłodnica i załozyłem chłodnice od innego auta,i tu jest pytanie-czy jak mam podpiety wiatrak ale nie jest podpiety termostat od chlodnicy to moze mi sie cos stac z silnikiem????


no przeciez wiatrak wł±cza sie gdy na termostacie bedzie odpowiednia temp bez termostatu sie nie wlaczy i wtedy moze sie przegrzać
To nie tak, termostat puszcza pełny obieg wiec bedziesz miał tak jak by był otwarty caly czas nie bedzie problemu, poprostu wieczorem lub w zimne dni bedziesz jezdził z niedogrzanym silnikiem. Wiatrak podłacza sie pod czujnik temperatury.
wogole to Ľle skonstrułowane pytanie jest bo co ma termostat do wiatraka i chłodnicy? kiedy termostat jest za silnikiem (najprawdopodobniej, chyba ze sie myle?) a chlodnica z wiatrakiem z przodu.

Wiatrak sie wlacza kiedy termostat puszcza na duzy obieg i jesli tam za gor±co to sie wł±cza, a decyduje o tym czujnik temperatury płynu chłodz±cego z tyłu bloku. Pod aparatem zapłonowym jest czujnik ale tylko na deske rozdzielcz± który tylko wskazuje temp.


Arszenik ma racje poprostu trzeba to podpiac jak sie patrzy i nei czekac aż sie cos pochrzani.
nie da rady accord maq zapieta chłodnice od renault 5 i termostat jest podpiety ale chyba nie pasuje bo auto po 5 minutach jazdy zaczyna sie gotowac i samo gasnie co mam zrobic???? chyba ze zle podpialem wiatrak,w ktora strone ma on wiac??? na silnik czy chlodnice??
Na silnik, na chlodnice nie ma takiej mozliwosci.
no to dobrze podpialem,ale czemu ona mi sama gasnie????chyba ze jest taki motyw ze niemam tlumika koncowego i caly uklad wydechowy zwisa sobie na silniku nie trzyma sie niczego,moze byc tak ze przez to????bo jak ja gazuje do chodzi ale jak puszcze zeby spadla na niskie obroty to gasnie i ciezko odpala.
zeby sie nie okazalo ze dlatego ze zagotowales silnik... prawdopodobnie nie 1 raz... wiesz pierscionki mogly sie pojsc jebac... a co za tym idzie zacznie brac olej i sie jazda zacznie, mozliwe ze uszczelka pod glowica tez niebawem pojdzie w pizdu...

tak sie kolego nie robi zeby pozwolic autu sie zagotowac, jak cos jest nie tak to lepiej nie jechac

ze uszczelka pod glowica tez niebawem pojdzie
a na dodatek skoro sie gituje to nawet nei wiadomo czy juz nie poszla. Chyba bym zawału dostał gdyby mi sie zagotował !
cos ty gdzie po 5 minutach spokojnej jazdy mial sie zagotowac,watpie w to.
no to ja mam inny problem.
wracam dzis z wwa jade jade ( cały czas obserwuje temp bo po wstawieniu zastepczej chlodnicy wole kontrolowac) a tu nagle korek i tak stoje w tym korku stoje i patrze ze nagle temp zaczyna sie podnosic, no to chyc na pobocze i pod maske a tam płyn chlodniczy wywaliło, poczekałem chwile wł±czyłem auto ( dalej w korku) wł±czyłem nawiew ciepłego powietrza na full tak jak mi areqqq poradził) i spoko jak juz jade normalnie wył±czam nawiew i spoko tem sie utzymuje taka jak byc powinna czyli ponizej połowy zdeka, no ale jak staje i chwile stoje to tem sie podnisu a wiatrak nie włacza sie
czyli albo wiatrak sie zepsuł, dalej co mogło sie zepsuc moze ten termostat ( nie wiem co z nim bo niegdy nie miałem takiej sytuacji i jestem zielony) wiec co o tym myslicie
z dosw. wiem ze jak sie zaczynaja takie problemy to juz nie jest fajnie... watpie zeby wiatrak byl zwalony, bo skoro czasem chodzi tzn ze dziala wiec pewnie dupy daje termostat albo czujnik temp. od ktorego wlasnie zalezy zał±czenie wiatraka...

jesli termostat sie zawiesi (z powodu kamienia) to chodzi na małym obiegu wrz±tek, a na duzym tyle co tam wody przejdzie nie jest w stanie odpalic wiatraka przechodzac przez czujnik temp.

A to ze nagle z trasy jak zjezdzasz i staesz w miejscu temp rosnie to nie jest raczej norm± ale z drugiej strony nic tragicznego, poniewaz nagle spada zawirowanie powietrza ktore chlodzi silnik oraz predkosc pompy wody itd... Fakt ze najlepiej odpalic nawiew cieplego powietrza ktory dodatkowo chlodzi nagrzewnice a tym samy plyn chlodniczy...

Dlatego tez np. po pałowaniu na torze nie powinno sie konczyc proby i gasic silnika tylko chwile poczekac az sie wychlodzi.. mialem ostatnio taki objaw wlasnie ze skoczyla mi wskazowka temp ciut do gory jak stanalem, otworzyl sie termostat zaczal wiac wiatrac spadlo troche ale nie do normy... a po odpaleniu nawiewu zeszlo do normy, potem po chwili zgasilem silnik i jest ok, zdrowo...

troche sie rozpisalem ale moze nie kazdy zna zasady higieny silnika, napewno wielu pomoga.

pozdro
Trzeba wtyczke podpi±ć i po sprawie
no jak narazie wszystko podopinałem uzupełniłem płyn i dotychczas jest wszystko ok no zobaczymy
dzieki za pomoc
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose