co wstawic zamiast kata???

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
nie wiem jak to zrobic

1. czy wyciac katalizator wytluc go i wspawac ponownie, moj kumpel tak zrobil w eclipsie i mu dziwnie brzeczy na wyzszych obrotach

2. wyciac i wspawac rurke

3. wyciac i wspawac zwezke venturiego

Napewno nie wspawam strumienicy luskowej, bo ona tylko pogarasza, tym bardziej ze spaliny cofaja sie do silnika (tak slyszalem)

Co o tym myslicie??


ja mam wyjscie numer 3 i chyba najlepsze z tego wszystkiego, Tobie tez tak radze zrobic
to ja sie podepne do pytania
spotkal sie ktos z takim czyms?
http://allegro.pl/item156...ic_del_sol.html
w stanach da sie to kupic za 30$
pkt.1 a brzęczenie pochodzi z okolic katalizatora ale nie jest zwi±zane z wybiciem katalizatora, tylko z niedokręcon± osłon±.


ciekawe co jest w srodku, ale nie chce mi sie wierzyc ze przy 1800 obr/ bede mial moment,

a na gieldzie za kata mozna wziasc 100zl
Tylko i wylacznie pierwsza opcja.... zadne zwezki strumienice i inne pylice...moment przy 1800.. lepiej niz w dieslu
czyli sadzisz ze inne bajerki procz kata bym pogorszyly osiagi??

czyli sadzisz ze inne bajerki procz kata bym pogorszyly osiagi??

e hondzie wydech jest bardzo delikatny i nie lubi tego typu ustojstw

p.S czemu po montaku takiego czegos nikt nie robi hamowni i wykresow zeby cos udowdnic?? bo nie zmienia nic??albo niewiele?
Edit: Małe sprostowanie chodzi oczywiscie o nr 2 zle przeczytałem

i jeszcze jedno kruku to co pokazales to nie wiem czy bedzie pasowalo do seryjnego wydechu zauważ ze srednica to 2,45" wiec mysle ze to raczej do wydechów robionych juz pod konkretny silnik od 2"
tylko opcja nr. 2 chyba ze masz ciut wiecej kasy na opcje nr. 3 ale... zeby to mialo zastosowanie to musial bys wstawic, zmierzyc na hamowni... przesunac do przodu zmierzyc, do tylu zmierzyc i wybrac naj. miejsce!!

wiec watpie ze tak zrobisz wiec wstawiaj rurke!

i jeszcze jedno kruku to co pokazales to nie wiem czy bedzie pasowalo do seryjnego wydechu zauważ ze srednica to 2,45" wiec mysle ze to raczej do wydechów robionych juz pod konkretny silnik od 2"
ale ja wydech bede caly robil wiec sie pytam o ten rezonator bo jak nie to to jakas przelowtowke od czegos dopasuje
A mi sie wydaje ze najepiej kupic nowego kata!
wiesz ile kosztuje nowy kat
wiem
nigdy opcji 3!!! gadałem z ludĽmi robi±cymi takie rzeczy i to jest pic na wodę fotomontarz bo jak jakie¶ łuski mog± polepszyć wylot spalin... wiem że w firmach będ± wydruki że poprawia moc itd. ale to bez kitu pic na wodę... zwykła rurka i jest najlpiej...
Wstawiasz rurke i gitara.
U mnie po wywaleniu kata i wstawieniu rurki mialem prawie nieslyszalny metaliczny dzwiek.
I raczej osiagow nie pogorszylo poniewaz hamownia pokazala 5km mniej niz seria, a mam przebieg ponad 200tys.
Tylko niech to bedzie rurka taka jak wydech, bo koledze w mechanior wstawil mniejsza srednice
mi tez wstawil mniejsza srednice :/ na pakoszu i chyba pojade mu to pokazac bo mnie tym zdeka zdziwil
Srednica musi byc taka sama
u mnie w preludzie po wycieciu kata dostał skrzydeł
a jutro wycinam z civica 10tys przebiegu jak ktos chce to bede miał do sprzedania kata
a ja bym nie wycial juz - głupota i auto wcale skrzydel nie dostaje wrecz przeciwnie poada wydech .
Wspawam rurke, w golfie mialem tak zrobione i bylo dobrze, nowego kata nie oplaca sie kupowac, wogole to jest zbedna rzecz przytszymuje tylko spaliny, a strego kata zgole na gieldzie
wycinaj tego kata i wstawiaj takiej samej srednicy rure!!

co do strumienic to chyba nie kazdy wie jakie ona zadanie spełnia...
Strumienica spełnia swoje zadanie w silniku stałoobrotowym np w samolocie

http://www.tuningbaja.pl/?p=/1/3
http://www.ktp.pl/?YSVyMT...jZtcGd3Ki4rZWI=
Szkopuł w tym że jeszcze nie widzialem wykresu przed i po zamontowaniu strumienicy, i jest on poszukiwany na wielu forach. ( ma ktos taki ? )
Do wombata mam szacunek bo jego wiedza mnie przeraza
jeżelii będziesz robił cały wydech to na hondata polecaj± rozwi±zanie tego typu kolektor w miejsce kata tłumik komorowy może być ¶rodkowy od d-seri i na końcu przelot chwal± się niezłymi osi±gami no i w miare cicho w kabinie. oczywi¶cie nie zapomnij o słomce minimum 50mm ¶rednicy wewnętrznej pozdrawiam ja robie co¶ takiego na 55mm. czekam tylko na kolektor i b ęde chamował zobaczymy co wyjdzie napewno wrzuce na forum
A po co chcesz w ogole ten katalizator wycinac ? W czym ci przeszkadza ?

Jesli juz cos chcesz robic to tylko go wybebeszyć, takie jest moje zdanie.
I zadna strumienica!!!
po co mam go wybebeszac i znowu wspawywac jak moge go raz wyciac i sprzedac i wstawic rurke, to samo i jeszcze zysk
Po co go wybebeszac i rozprezac wydech ??
Racja to nie bylo m±dre i do konca przemyslane co napisalem
No to 2 pytania w temacie:

1. Ile w koncu kosztuje nowy kat. do cifa V gen ???

2. Jak sprawdzic czy kat jest OK (nie liczac odczuc kierowcy, bo te w zaleznosci od niego moga byc rozne)?? Jest jakas namacalna metoda??

Ile w koncu kosztuje nowy kat. do cifa V gen ???

około 2 tysi w góre ale nie jestem pewien


około 2 tysi w góre ale nie jestem pewien
oooo sziten!!! ej ale serio???

oooo sziten!!! ej ale serio???
Mówie o tym z ASO a nie z allegro, trzeba zadzwonic i sie upewnic ale cos koło tego jak nie wiecej
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose