Dr±żek kierowniczy i końcówka dr±żka a drgania.

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Kiera dostaje drgań wyczuwalnych już przy 90km/h, wlazłem pod moj± hanie i jedyny luz jaki znalazłem jest w miejscu w którym dr±żek kierowniczy wchodzi do magla (prawa strona).
Czy może to powodować drgania i czy można wymienić sam dr±żek?


ja bym obstawial zle wywazone kola
albo brak dystansów, albo bulwa na oponce
Banan a co maja do tego dystanse?


Identycznie było na zimowym komplecie opony+felgi.
Felgi oczywi¶cie były wyważane.
Ewentualnie podjechał bym jeszcze na wyważanie na aucie ale czy znajdę co¶ takiego w CK?
no to moze luz na piascie? koncowka gdy jest luzna lub drazek czuc takei jakby "pukanie" a nie "falowanie "kiery
Ja bym obstawial opony. Malem tak z przodem dopiero co. Załamałem się na pocz±tek bo my¶lałem ze zawiecha co¶ nie halo. Auto uciekało w lewo i musiałem az pilnować kierownicę:D - opony mialy po 1,5mm

Banan a co maja do tego dystanse?

nie dystansów a pier¶cieni (przejęzyczenie ) w jednej H nie miałem
i ¶ruby były nie ori i mi tak przy 100km/h kierownic± lekko rzucało.
Oponki miały test drogowy na maszynie, mało prawdopodobne że to wła¶nie one bo tak jak pisałem było tak samo na zimowych.
Wiecie gdzie w CK mogę wyważyć koła na aucie?

Ewentualnie jest jeszcze możliwo¶ć, mam nowe tarcze (s± proste mierzone miernikiem) ale na oko widać że wentylowanie nie jest umieszczone po ¶rodku tarczy tylko kopnięte! czy przez to mogę mieć takie objawy?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose