EJ1 USDM by szafran

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
MODEL: Honda Civic Coupe EJ1 1993r

SILNIK: D16Z6 - seria
- olej Valvoline VR1 Racing 10W-60
- pokrywa pomalowana czarn± VHT

UKŁAD DOLOTOWY:
- Simota Big Tube
- doprowadzone zimne powietrze ze zderzaka

UKŁAD WYDECHOWY:
- seryjny kolektor 4-2-1
- przelot 2" z jednym tłumikiem ¶rodkowym
- końcowy Twin Loop made by Kochanów
Plany: ebay'owy kolektor 4-2-1

ELEKTRONIKA: seria
Plany: kontrolka VTEC

UKŁAD NAPĘDOWY:
- short-shifter
Plany: 3 i 4 bieg z CRX'a

ZAWIESZENIE:
- KONI KIT 1130
- rozpórka przednia górna od VTi

UKŁAD HAMULCOWY: seria 262mm/bębny
Plany: Swap hamulców z VTI 282mm/262mm

BODY-KIT:
- dokładka przednia od VTi
- lampy USDM
- blenda USDM
- ambery
- chlapacze
- lusterka i klamki w kolorze nadwozia
- brak bocznych kierunków
- dodatkowy STOP
- usunięte oznaczenia z tylnej klapy
- zaciski i bębny pomalowane na czarno
Plany: usun±ć rud±, od¶wieżyć lakier, inna tylna rejestracja

¦RODEK: szara seria
- klima
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- elektryczny szklany szyberdach
- dimmer
- tempomat
- cup holder
- zegary od VTi
- dywaniki civicklub.pl

CAR-AUDIO:
- KENWOOD KDC-M6021
- glo¶niki Helix DB 62.1

KOŁA:
- lato: Drag DR-29 Black Glossy 7x15" + TOYO T1R 195/50
- zima: DOTZ Daytona 6,5x15" + TOYO S952 195/50

INNE:
- spryskiwacze przedniej szyby od C3
- radio CB President Johnny II + antena SIRIO ML-145

MOC/MOMENT: ???KM/???Nm







misiowa

ja bym powiedział malinowo
szpoko furak i nieĽle się odpycha


a ja mam pytanie ... dlaczego tak tyl siedzi wysoko na tym koni??
heh sam bym chcial wiedziec ustawilem najnizej jak się dało a może to przód siedzi za nisko
bardzo ładna
gratulacje
Bardzo ładna
Bardzo ładn± masz t± kupe .
kolejny zadbany egzemplarz, najs
ładniutka jest, choć ten kolor nigdy jako¶ mi się zbyt nie podobał, to muszę przyznać że prezentuje się znakomicie
Bardzo fajna kupa i robi się coraz fajniejsza. Odk±d j± widziałem po raz pierwszy sporo się zmieniło i to na duży + i my¶lę, że to jeszcze nie koniec i jeszcze sporo ulepszeń będzie i to takich fajnych w stronę JDM
dzięki wszystkim za miłe słowa je¶li chodzi o body to poza ogarnięciem blacharki raczej niewiele się zmieni... teraz tylko poszukiwanie mocy
no to tak jak napisałem

JDM (Japanese Domestic Market, dosł. Japoński rynek krajowy) - pojęcie zwi±zane głównie z motoryzacj±, oznaczaj±ce produkt przeznaczony do sprzedaży w Japonii. Pojęcie to jest powszechnie używane w USA.

Obecnie znaczenie tego pojęcia uległo rozszerzeniu i zazwyczaj jest używane do nazwania pewnego typu przeróbek, jakim ulegaj± japońskie samochody. Większo¶ć przeróbek ma za zadanie zwiększyć przydatno¶ć samochodu do ulicznych wy¶cigów, b±dĽ do driftingu. Przeróbki te polegaj± między innymi na znacznym obniżeniu zawieszenia, montażu lżejszych felg, gdy zmiany w karoserii samochodu s± delikatne, zazwyczaj montowane s± elementy z włókna węglowego, które sukcesywnie obniżaj± masę samochodu. Ciekawostk± s± kierunkowskazy o pomarańczowych kloszach. Reszta zmian dotyczy silnika niejednokrotnie dostosowywanego do wysokich obrotów, oraz czasem wyposażanego w turbosprężarkę.
hehe dzięki Sylwku za u¶wiadomienie napisałem tylko że dalsze zmiany raczej mechaniczne niż estetyczne
Super się prezentuje. Ta linia nadwozia jest ponadczasowa.
pięknie się prezentuje gratuluję konsekwencji w działaniu tak trzymaj
no sztuka jest konkret!i te felgi silnik też ciekawi ! powodzenia w modach
jeszcze raz obcenilem foty. sugerowalbym poprawic zderzak przedni bo jest srednio spasowany z blotnikiem
w pyte jest
mało jest takich ładnych qpet
dzięki wszystkim za miłe słowa

git. to byla taka uwaga w dobrej wierze
luzik dokladnie tak j± odebralem
fajnie wygl±daj±ce i jad±ce autko oby więcej takich
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose