Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Niechaj kto¶ mi cos powie o gumach i czy po włożeniu bedzie sie lepiej prowadzićSteering Rack Bushings - Power Steering Only
(zestaw do montażu maglownicy ze wspomaganiem)
Acura Integra
1994 -- 2001
Honda Civic
1992 -- 1995
Honda del Sol
1993 -- 1997
Front Shock Mount Bushings Honda Civic 92-95
(zestaw do montażu amortyzatorów przednich)
+
Rear Shock Mount Bushings Honda / Acura
(zestaw do montażu amortyzatorow tylnych)
1990 -- 2001 Acura Integra
1989 -- 1995 Honda Civic
1993 -- 1997 Honda del Sol
1989 -- 1991 Honda CRX
Front Sway Bar End Links Honda / Acura
(Ł±cznik stabilizatora 2szt.)
Acura Integra - GSR will Use Half of this set
1990 - 2001
Honda Civic
1988 - 1998 - All Models
1999 - 2000 - Non Si Models
Honda CRX
1988 - 1991
Honda del Sol - Vtec Model will use Half this Set
1992 - 1997
HyperFlex Master Kit Honda CRX / Civic 88-91
Zaiwera:
Front Control Arm Bushings
Rear Control Arm Bushings
Front Strut Rod Bushings
Front Shock Mount Bushings
Rear Shock Mount Bushings (89-91 Only)
Front End Links Set
Steering Rack Bushings
Transmission Shifter Stabilizer Bushings (manual tranny)
Ball Joint End Boots
Tie Rod End Boots
z tego co slyszalem to lepiej OEMowskie, ale cena
na tor to chyba lepsze energy ale na codzien wolalbym zwykle gumy
Przy ES masz odczucie że samochód jest jeszcze bardziej sztywny, bo jest, do tego buda dostaje po dupie - przy wkładaniu kompletu ES zaleca sie nie uzywac oslonek sworznia i duzych cukierkow, poniewaz w tych miejscach wachacz wykonuje takie ruchy ze dla naszych starych bud byloby to zabojstwo. Oczywiscie wzrasta precyzja prowadzenia
Co do gumek z ASO, to za komplet trzeba liczyc ponad tausena a zamienniki sypia sie jak zamek w checinach
Cos do poczytania
http://www.honda-crx.info...?t=8449&start=0
http://www.honda-crx.info...ergy+suspension
http://www.honda-crx.info...t=20565&start=0
P.S. Ja jak sie nie doczekam na maske to kupuje ES i do tego camber kity i lekkie tylne wachacze takze mozemy to ogarnac razem