Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Witam, jestem szczęsliwym posiadaczem hondy civic 1,7 CTDi z 2002 od pół roku miałem problem z którym nie mógł sobie poradzić żaden mechanik w okolicy. Autko w okolicy 2,5 tys obrótów słabło krytycznie (max 2 tys obrotów i prędko¶ć koło 80 km/h) zapał się "check engine" a teraz moja historia z ostanich 6 miesięcy:- pierwsza diagnoza mechanika : wtryski odziwo podobno dwa zregenerował - problem powrócił za bram± mechanika koszt "naprawy" 950 pln
- druga diagnoza innego mechanika : pompa paliwa - olałem go¶cia nawet nie miał koptura do diagnozy,
- trzecia diagnoza : sprężarka do regeneracji nooo może tylko wystarczy przeczy¶cić kierowniczki - koszt min 300 pln - całe szczę¶cie nie doszło do tego,
- czwarta diagnoza , czwarty mechanik: zawór ERG hmmm bez kompa bez diagnozy
Rozwi±zanie zagadki :
Po drodze w akcie rozpaczy podjechałem do elektronika samochodowego z komputerem do diagnostyki i okazało się że : wtryski ok , pompa paliwa ok, zawór ERG ok pojawiał się bł±d : "spadek ci¶nienia na tsprężarce" i "za duże ci¶nienie w tsprężarce" co zrobił pan eletronik samochodowy??? przegazaował maksymalnie samochód ( kasował kilka razy bł±d) i pomogło!!!! nie ma już problemu, autko ¶miga jak kiedy¶ , koszt naprawy?? 50 PLN - w razie czego moge polecić tego go¶cia ( Kielce) facet nie wysiadł z auta dopuki nie zdiagnozował - a dodam tylko to była jego pierwsza Honda z dieslem.
Turbosprężarka , pompa paliwa , ERG to ostateczno¶ć panowie mechanicy najpierw trzeba się zastanowić zanim weĽmiecie do ręki klucze.
Teraz czeka mnie jeszcze remont przedniego zawieszenia - może skorzystam z usług drwala albo piekarza?
Pozdrawiam
moglbys napisac, ktorzy magicy byli do dupy, a kto Ci to zrobil dobrze...
zdun12, 90% zakładów to ludzie z pomysłem +najtańszy pracownik =klient nasz pan wiec zapłaci . a usterkę sie kiedy¶ znajdzie .