ďťż

Honda Civic 5g - (H22a jdm)

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
MODEL: Civic 5gen
SILNIK: h22a jdm
UKLAD DOLOTOWY: stożek
UKLAD WYDECHOWY: przelot
ELEKTRONIKA: szyby,lusterka,szyber
ZAWIESZENIE: na razie seria
UKLAD HAMULCOWY: przód ciut większy 262
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: siedzenia mazda mx3, przefarbowane obszycia, położona czarna chropowata struktura do plastiku na szarych elementach, zegary indiglo, gałka metalowa
CAR-AUDIO: spoko gra
KOŁA: 14'
MOC: niby 200 - ale pewnie kiedyś
PLANY: oj oj oj
ZDJĘCIA









Całość wykonana na podzespołach z preludy i innych aut. Można powiedzieć że prawdziwa hybryda. Nie zostały zastosowane żadne hsporty i inne amerykańskie wynalazki.

Wszyscy chętni na takiego typu przeróbki mogę dać kontakt do osoby co się zna na przekładkach z agoli i oczywiście takich dziwnych projektach.


mi sie podoba. oczywiscie chodzi mi o to, ze sobie swap zrobiles, bawisz sie w mechanike - imo wlasciwy kierunek po bardziej stylistycznych (zwal jak zwal) ekscesach.

powodzenia zycze.
No w takiej budzie to fajnie się jeździ takim motorem. O dziwo cały przelot zrobiony ale nie jest tak głośna. A przy normalnej jeździe to prawie nie słychać co mnie dziwi i dziwi i dziwi. Preluda mi się bardziej darła aż głowa bolała. Tylko jeszcze głośno jest przez to że wszystko wyprute bo nie zdążyłem złożyć. Od razu konserwuje tez blachy jak już wszytko wyjęte.

A 14' to się kręcą jak się V zapnie że smrud. I przydało by się coś większego i szerszego ale nie wiem jeszcze jakie dokładnie.
Fajny projekt ciekawe jak to skreca...
Gdzie dorabiałes półosie. Wogóle była jakas rzezba z nimi czy od innej H podpasowaliscie?

ps. prze obciachowe macie te nalepy na tylnych szybach, przypominaja mi te nalepki pajonir albo panasonic co w maluchach dawniej naklejali. Nie odbierz tego jako złośliwość bo nie taki cel miał byc poprzedniego zdania.


czy to ma gaz? czy to tylko pozostalosc?
fajnie, wyglądem nie przypomina 200 konnego wariata
A już wiem kto mi tak wariował pod sklepem jakieś 3czy 4 tygodnie temu
Właśnie zastanawiałem się co to za silnik atu proszę h22a...Pozazdrościć
Powodzenia w modach i bez awaryjności !!!
Taka cichociemna, nie jednego zaskoczy. Zapodaj więcej fotek.
Na Piekoszowskiej Ci to przerabiali Bo torchę byłem przy produkcji Twojego auta. A co do wydechu to nawet na samej dwururce na wolnych obrotach chodził cichutko.
A może jakiś wykres z hamowni?
z dżejdiemem to mało ma to wspólnego, zresztą jak każde inne auto z rynku europejskiego to tak do nazwy tego temtu

co do auta wreszcie jakieś normalne, pewnie dobrze zapidalające, plus za stworzenie czegoś z niczego

kiedy można obczaić jak to lata?

Godny projekt, szkoda tylko, ze (LOL mode ON) nie skreca ;D (LOL mode OFF)

Z tego, co wiem, to butla została jako zabytek i dociążenie tyłu (coby lepiej skręcał )

Parowa, nie znasz sie

z dżejdiemem to mało ma to wspólnego, zresztą jak każde inne auto z rynku europejskiego to tak do nazwy tego temtu

Chodzi mi o silnik, może z czasem będzie więcej.


(LOL mode ON) nie skreca ;D (LOL mode OFF)
nie ma prawa skrecac z seryjnym zawiasem od eg4 ... prosze

nie ma prawa skrecac z seryjnym zawiasem od eg4 ... prosze

Ale co pod tym rozumiesz ? że wypada z zakrętów czy co.

Po normalnie to samochód skręca w lewo i prawo
seryjny zawias z EG4 działa podobnie jak moja kanapa... mozna sie bolu plecow nabawic

No Ty nabrales teoretycznego doswiadczenia, nie bede Cie przekonywal

(tak nawiasem mowiac to bardzo mi brakuje na tym forum tej emotki)

seryjny zawias z EG4 działa podobnie jak moja kanapa... mozna sie bolu plecow nabawic

No Ty nabrales teoretycznego doswiadczenia, nie bede Cie przekonywal


No pytam konkretnie o co ci dokładnie chodzi. Przecież ci napisałem żebyś sprecyzował. Bo jak pisałem auta skręca w lewo i w prawo nic się nie blokuje. A tu znowu jakiś wywód o teoretycznym doświadczeniu. Powiedź konkretnie a nie pierdziel. Ludzie może inni z tego skorzystają bo nie lubię takiej głupiej gadki o tym teoretycznym doświadczeniu. Każdy kto tak pisze to jak by wszytko wiedział i wszytko sam wykonał. A prawda jest inna.

Ja nie potrafię takich rzeczy robić dlatego zlecam to innym. Jak byś mnie zapytał coś np. z programowania to już inna bajka.
Ares nie odpowiedziales co z tymi polosiami
Co do skrecania to chodzi nam o sportowa jazde(szybkie luki, tor itp), bo tak mi sie wydaje(nie jezdzilem nigdy takim jajkiem) ze taki projekt raczej tylko na 1/4 sie nadaje
ech, miekkie amortyzatory/sprezyny, brak stabilizatorow przod/tyl, kiepski rozklad masy w serii, bardzo kiepski u Ciebie (co juz Ci pisalem).


programowania to już inna bajka.
jak chcesz moge popytac o ile programowaniem nie nazywasz czasem pisania w językach skryptowych (konkretnie o strukturalnego php'a mi chodzilo ):P
sayin' that Java is good because it works on all platforms is like sayin' anal sex is good cuz it works on all geners
igzakli
dobra koniec ot
http://java.k-k-k.com

Co do skrecania to chodzi nam o sportowa jazde(szybkie luki, tor itp)

To już konkretniej.

Auto na prostej wiadomo zachowuje się spoko.

Na łukowatych drogach jedyny problem to ze sprężyny są za miękkie i się trochę ugina.
Na szybkich zakrętach o prawie 90 nie sprawdzałem. Ale z tego co zaobserwowaliśmy to tylko sprężyny i amory to przeszkoda. Auto jest teraz jeszcze dodatkowo wybebeszono i tył auta zachowuję się na razie spoko. A przód auta praktycznie od ciężaru silnika nie siadł. Jedynie jest większy i miska olejowa jest niżej i na to trzeba uważać.

kruku zostały wykorzystane podzespoły z Preludy/Accord + inwencja twórcza mech.

ja od siebie moge dodac, ze juz jakis czas temu zostal obalony mit na temat wyjezdzajacego przodu po swapie na h22 do eg i ek. nie chcialbym teraz wprowadzac w blad ale rownica miedzy bseria a hseria oscyluje w okolicy 16kg. wiem, ze malo to nie jest ale nie popadajmy w skrajnosci.

umowmy sie jednak, ze eg krolem zakretow nie jest ale da sie jego charakterystyke poprawic
odp ====
Rudziński ja nie siedze mocno w jajkach, ale w rexach z h22 podobno nie da sie skrecac, dupa lata niemilosiernie a przy przyspieszaniu z zakretu przod wylazi

ale w rexach z h22 podobno nie da sie skrecac, dupa lata niemilosiernie a przy przyspieszaniu z zakretu przod wylazi
a jakia rzeżba żeby wstawić albo miska na ziemi albo podniesiona/cięta maska
kruku nie wiem dokladnie, nie jezdzilem ale z tego co wyczytalem to ponoc mocno przekoloryzowane jest z ta duza podsterownoscia.
moze to nie miejsce na takie ot ale czy crx czasem nie ma mniejszego rozstawu osi od eg/ek?
sola ma taki sam... B-swap wchodzi od reki, wiec chyba byloby to samo...

trzaby miec w sumie 2 fury w tym samym setupie zawiasu, jedna z B, druga z H zeby porownac... natomiast tak, jak Bartoszku wczesniej napisales, EG sie domyslnie członkowo prowadzi
No pieknie
Tylko film zapodaj z autostrady niemieckiej
To ja tu swoim inżynierskim okiem powiem, że dociążony przód, lekka dupa da nam nadsterowność a nie podsterowność właśnie i w warunkach torowych ("transfer mas" w zakrętach) latanie ładnymi bokami ooo

A h22 w jajku fajna sprawa, gul śmiga. Z tyłu są dalej bębny ? Zbieraj na zawias... i żeby nie było tak kolorowo to też te naklejki za wsiowe uważam
o tak boczki ładnie idą ja solkę do pełna zawsze tankuję bo inaczej to drifty non stop...
Kaktus, ale my o przyspieszaniu w zakrecie mowimy
ALe sie czepiacie naklejek mamy takie jakie mamy i tyle wy jakie macie nikt nic nie mowi . A Honda Aresa dobrze sie odpycha
bo my mamy [bardzo dobre]

bo my mamy [bardzo dobre]

no i spoko macie dobre okej.

My tez mamy dobre i koniec

ALe sie czepiacie naklejek mamy takie jakie mamy i tyle stary nie w tym rzecz. nikt nie twierdzi, ze my mamy uniwersalna racje i sa be. od co... nam sie nie widza i tyle. to tak jakby nasze Wam nie pasowaly - macie prawo miec wlasne zdanie i nikt z tym nie dyskutuje.
no i dokładnie

ares-x słyszałem, że już brałeś udział w jakimś wyścigu, jak Ci poszło
Ale w samochodowym?

Ale w samochodowym?

x2

ares-x słyszałem, że już brałeś udział w jakimś wyścigu, jak Ci poszło

Zebrać ciężko ale na razie dobrze. Do mocniejszych aut już musowo byty lepsze. Bo znając życie to pewnie jakaś dobra 1.5 1.6 może objechać jak się będę tak ślizgał.

do naklejek to dodam tyle "de gustibus non disputante est" dla mnie wasze i nasze są
ares-x, ja bym się ustawił moim d16z6 żeby zobaczyć jakie baty zbiorę ok ?
niekoniecznie baty, silnik to nie wszytko (umiejętności i inne podzespoły)
sprawdzić można nie ma problemu
Chyba kazdy chce sie zmierzyc z H22 w Vg
Tylko trzeba sie zrzucic Aresowi na paliwo zeby wszystkich objechal
coś mi się wydaję, że nie nadarzę z usuwaniem postów...

bez OT mi tu proszę....!

oczywiście tyczy się to ramzesa (tutaj nie robi się burdelu a jak się robi to można szybko skończyć przygodę na tym forum)
Rafcio, ile tak orientacyjnie pali twój 2.2

z filmiku widzę ze tez masz kompa z automatu bo blokada 180 (bo nie wiem czy w manualnym tez było 180)

I pewnie na LSD inna bajka z jazdą tez bym przygarnął. I właśnie nie wiem czy coś nie mam bo na lewarku prawie zjechał jak się kołem zakręciło. A skrzynie to mi dorzucili do silnika a automatyczną zostawiłem.
kazdy JDM ma blokade niezaleznie od skrzyni. Takie prawo
A używał ktoś może tych kontrolerów vtec'a i tych co można mieszankę paliwową zmieniać na każdych obrotach.
gówno to daje z tego co wiem wiec daruj sobie, lepiej może jakieś strojonko
ares-x, ja mam przesuniętego vteca w kompie - trochę czuć różnicę jest nawet taka jedna osoba na forum co to ogarnia i stroi
ale masz tez podlane paliwem od odpowiednich obrotow, na apexi mozesz jedynie przesunac vteca

lepiej może jakieś strojonko

Musiał bym jeszcze kolektor dolotowy zmienić na ten z accorda typer'a bo ten się nie nadaję do strojenia. I zabawa około 1000 wyjdzie bo w tym trzeba kompa na p28/30 kupić i przerobić pod strojenie.
ten sie nadaje do strojenia, ale ten z bluetop'a jest poprostu lepszy

kompa trzeba kupic, przerobic i jeszcze przejechac sie do warszaffki i spowrotem.

180 ogranicznik jest na 100% jesli nie bylo grzebane w kompie. JDM as fuck.
a ja polecam Przemka

fastfood, po co jechać aż do Warszawy jak na miejscu jest spec od tego ?
od strojenia??? Pokaz palcem.


jeśli komp nadaje sie do strojenia to niema co zmieniać bo niema kompów lepszych ani gorszych


teraz jest p13 z automatu i ma odciekę po przekroczeniu 180

z tego co mi w warszawie mówili to nie stroją na p13 i ten kolektor to lepiej zmienić bo tez nie bardzo się to takiego zabierają wolą jak jest wymieniony bo tam mówił ze są jakieś zapatki i one blokują a ten z typer'a już nie ma tego.

na p28/30 wrzucają bo niby lepszy i więcej komórek na mapy mogą wcisnąć a na p13 nie stroją
Nie chcę się wypowiadać za kogoś ale już mówiłem że polecam Przema72
czym stroi?
no to fakt zamiast p13 , wrzucić p28 jest tańszy od p30 a to to samo

p28 kosztuje 300zł i już masz dalsza drogę modyfikacji

a jak nie planujesz na razie wydatku na kolektor i p28

to mogę ci podstroić p13 , zdjąć blokadę na prędkość itp , tym bardziej ze masz do mnie 50km
a te klapki to IAB czyli coś co zmienia pojemność układu dolotowego
To dobrze wiedzieć jak bym już chciał robić w tym temacie to się odezwę do ciebie.
Za jakiś czas jeszcze może drugi h22a w cifie ale 6gen by się pisał.
Przema72 a czym stroisz?
ja np przy swoim silniku wolałbym kogoś z doświadczeniem w strojeniu ale kto co woli
Parówa, przema już nabrał tego teoretycznego doświadczenia
sie zobaczy.
Was benutzt er zu tune?

What does he use to tune?

Quiero usero ello el tunerro?

文化和社会新闻,并提供电邮及即时通信服务

قناة عربية إخبارية تعمل على مدار اليوم. يمكنك مشاهدة بث القناة من خلال الموق ع.
gdzies na fotce mi sie przewinelo, stary HP albo dell.
Ok, sorry, zle sformulowalem pytanie...

jakiego interfejsu uzywa do strojenia ECU Hondy?
tak jest stroje starym hp , chyba nie muszę tłumaczyć ze w nowych lapkach brakuje paru istotnych portów takich jak lpt / com

stroje programem crome , przy pomocy danych z czytanych z afr-u i data-loginu z ecu i na wszelki wypadek nasłuchuje z knock sensora
jest tez możliwość wystrojenia obd0 , turboeditem
No, teraz slysze profesjonalizm a nie "化和社会新闻,并提供电邮及即时通信服"

Dziekuje za informacje, jestem ukontentowany
Przema jaki jest u Ciebie koszt strojenia cromem? Tak zapobiegawczo zapytam
dajcie to do technicznego niech przema napisze co i jak, bo sie burdel robi w temacie aresa

Rafcio, ile tak orientacyjnie pali twój 2.2

z filmiku widzę ze tez masz kompa z automatu bo blokada 180 (bo nie wiem czy w manualnym tez było 180)

I pewnie na LSD inna bajka z jazdą tez bym przygarnął. I właśnie nie wiem czy coś nie mam bo na lewarku prawie zjechał jak się kołem zakręciło. A skrzynie to mi dorzucili do silnika a automatyczną zostawiłem.


Na filmie poprostu tyle sobie polecialem, ja mam P28 na crome.
Jesli chodzi o skrzynie to bardziej krotsze przelozenia daja frajde niz LSD, ale jak sie ma wszystko (co dwa kola to nie jedno )

Ogolnie nie bierz zadnych "puszek podkrecaczy itp" jak juz to P28 przerobione+crome
W razie pozniejszych modow bedziesz tylko robil nowa mapke i scalaka wymienial w podstawce
Ja robilem tu http://www.jhm.com.pl/
Spalanie srednio 10L, spokojna jazda na strasie 7L
thx

oprócz JHM jeszcze rozmawiałem z http://strojenia.pl/
ares-x, wal do Przemka, konkurencyjne ceny, fachowa robota i masz blisko
No i przy próbie z BMW zebrać się nie mogłem i baty na starcie.
Na 2 biegu tak boksowały jak piłeczka. Nawet 1.5 90 (tak mówił ale podobno 130 ma) civic 4g wyskoczył o pół auta na starcie.
ares-x, nie pomoże koni kupa jak kierowca będzie ... fajny
trzeba się nauczyć ogarniać i podstawa dobre opony

jak kierowca będzie ... fajny
to fakt to podstawa. Trzeba nabrać tego doświadczenia (teoretycznego)

Pondelek dzięki za felunek. Już założyłem. O te nakrętki i dekielki jakoś się zdzwonimy. Może będzie lepiej na tych 215 16' niż na 14' 185.
Ale już koleiny bardziej czuć. I jak podobała się jazda?
Takie sobie fotki. Serducho i na felgach od Pondeleka.




lux pokrywa, klimatycznie
teraz proponuję jakiś dobry gwint na felgach średnio wygląda ale pewnie to tylko przejściowo komora trochę ciemna ale wypas
miszcz...
Jak to było malowane? Bo jak patrze na zbiorniczki to mam mieszane uczucia.
wrzuc zdjecie tej komory w swietle dziennym

Jak to było malowane? Bo jak patrze na zbiorniczki to mam mieszane uczucia.

farba na 650 stopni. a zbiorniczki kolorystykę psuły
Ale to tak na razie muszę tam jeszcze dobrze posprzątać i skarpetki kupić.

Jak zrobię w normalnym świetle to wrzucę.

komra cala była malowana?bo uchwyty od świateł tez sa "pociągniete"
a i jeszcze ... co to za chlodnica??
od preli z h22a?

od świateł tez sa "pociągniete"

tak bo rdza się zbierała, do plastiku potem przeciągnę resztę

aha, nie wiedzialem ze takie wielgasne sa w prelach
orientuje się ktoś o kompresje w barach w H22A JDM ?
Ares jak coś to w technicznym nowy temat albo może coś już było o kompresji bo tutaj zaraz się zrobi syf
Panie pokaż wykres

Panie pokaż wykres

ciekawość to pierwszy stopień do piekła

235NM i 200 praktycznie w całym zakresie obrotów

177 KM - bo odcina na 6200 i na rolkach przy 169 km/h - zobaczymy po zdjęciu blokady
U mnie komputer już przerobiony z automatycznego na manualny. Jak ktoś by chciał coś podobne to możemy to przerobić. Obroty już nie świrują góra dół i na zimnym nie podnosi ich już tak wysoko.

Jeszcze tylko ten limiter prędkości. Wie ktoś czy to zabawa na stykach jak z konwersją AT/MT czy zabawa w grzebanie w Pamięci kompa.
przerabiasz kompa zeby przyjal dodatkowy eprom i usuwasz zabezpieczenie jednym kliknieciem w cromie.
Tylko że tego p13 to nie chcą stroić i się do niego nie ruszają. Więc myślałem że jakoś inaczej się zdejmuje ten limiter bo to jedynie robią w p13.
uderz do Przema72 może pomoże

uderz do Przema72 może pomoże

wiem wiem już kiedyś się go pytałem. Ale jedynie to zdejmie. A strojenie nie wchodzi w grę na tym kompie. Więc nie bardzo mi się opłaca jechać do niego tylko po to i pakować kasę w tego p13. Już lepiej kupić p28/p30/p72 i dopiero.
aha ... no ja myslalem ze juz dawno przeszedles na jakies sensowne ecu
ares-x, ostatnio byłem świadkiem hamowania wystrojonego CRX'a z dolotem i wydechem i różnica między seryjną mapą a tą po wystrojeniu była znikoma 1-2 konie, wypluł 143 Nie wiem czy jest sens stroić NA, chyba że go mega podłubiesz...

różnica między seryjną mapą a tą po wystrojeniu była znikoma 1-2 konie, wypluł 143 Nie wiem czy jest sens stroić NA, chyba że go mega podłubiesz...

ta różnica była na całym wykresie tak mniej więcej czy tylko w szczycie ?
dokladnie, moze srednia moc i moment lepiej wzrosla przez lepszy przebieg
Kaktus, bardzo podobny wykres nie pamiętam dokładnie gdzie była różnica, ale właściciel rexa twierdzi że czuje różnicę na ulicy przy rozpędzaniu się (na wystrojonym lepiej)

chyba że go mega podłubiesz...
Mega to już turbo albo kompresor by trzeba. To się okażę w przyszłym roku czy gra warta świeczki.

Na razie to tez doszło mi koło zamachowe tak jak u ciebie.

I mam tez do testów sfc-vtec kontroler. Jak go podłącze to zobaczymy co to robi.
Jak dasz za nisko vteca to będzie gorzej, u mnie z 5500 przestawiliśmy tylko na 5200 bo jak miałem na 4500 to włączałem go hamując biegami hehe. Mega dłubanie to chodziło mi o wałki, regulowane kółka, kolektor dolotowy i takie inne szpeje
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose