Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
jakie macie patenty oprocz oczywiscie przyrzadu polecanego w manualusilnik poza autem wiec hamulce odpadaja
Nie wiem czy dobrze kojarze ale np na dole masz taka oslonke blaszana i po jej zdjeciu widać zamach. Wsuń tamtędy co¶ w stylu łoma zakończonego płasko i się zaprze.
A co Ty chcesz zrobić?
odkrecic kolo pasowe. Zaraz pojede zrobic foto i wrzuce tutaj
Nie wiem dokładnie jak jest mocowany zamach do wału, ale możesz spróbować takiego patentu, żeby założyć na ¶rubę mocuj±c± zamach grzechotkę w ten sposób, że jak będziesz odkręcać koło pasowe(fakt, potrzeba drugiej grzechotki), przez co obracać wałem, grzechotka założona na zamachu zablokuje się o ziemię Nie wiem czy to jest wykonalne, tak piszę. Najlepiej znajdĽ drugiego hondziarza co ci to przytrzyma
(rozrz±d będziesz zmieniać czy jaka¶ ambitniejsza akcja ?)
zamach nie jest mocowany sruba wiec ten patent odpada i przez to przytrzymanie tez odpada
A jak jest mocowany zamach?
Dobrze widze ze czyms go probowales blokowac? to cos po lewej na dole
no probowalem ale mi sie pomysly wyczerpaly bo przecinak zostaje wypchneity na zewnatrz. Mozna by sobie z tym poradzic opieraja go np o sciane ale nei chce mi sie biegac z silnikiem po calej piwnicy . Musza byc jakies inne sposoby
Odkrec sprzeglo, bedziesz mial w kole zamachowym takie dziurki wloz przez jedna z nich jakis precik odpowiadajacy srednicy otworu i krec, precik zaprze sie o blok silnika a ty odkrecisz sruby. Ja tak zrobilem
co¶ wena cie opu¶ciła ?
juz zrobilem sposobem Rycka. Dzieki chlopaki za rady, kola pasowego nie zdolalem ruszyc, jutro przyjdzie silniejszy kolega to mysle ze damy rade:)
jak silnik wala ci sie po podłodze,to wymień pasek dopiero po wsadzeniu silnika .czasem do odkrecenia ¶rubki musze używać 1,5 m rurki i 120 kilowego kumpla do pomocy fakt że taki temat trafia sie nie czę¶ciej niż 1 w miesi±cu ale ....
po zamontowaniu i tak jest dostęp i migusiem sie robi.a wtedy zablokowanie jak z foto (prze otwór rozrusznika)lub u dołu .po zdjęciu osłony koła zamachowego.
Do kola pasowego zglosc sie do arka (areqqq) on ma dobry klucz do odkrecania taki z kontra
no wlasnie najgorsze jest to ze silnik "lazi"mi po podlodze razem z kluczem
robota piku¶ kluczem blokujesz koło i tyle - ja tez odkręcałem z silnikiem na zewn±trz.