Internet to potÄga ÂŤ ObserwujÄ, myĹlÄ, piszÄ â serwis Goldenrose
Witam,chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób można podnieść moc mojemu D15B2??czytałem na różnych forach o zmianach głowic lub samego wałka rozrządu,czekam na wasze pomysły.a tam wałki jakieś będziesz zmieniał ...chipa mu wstaw
mine me na d15b7 (102km)- wymiana kolektora ssacego
Chipa nie ma takiej opcji,napewno chce zmienić na pełny wtrysk tylko od czego???plus jeszcze jakieś zabiegi
wszystko od d16z6 czyli wiazka, glowica, walki (chyba) poszukaj w necie a najdziesz.
wszystko od d16z6 czyli wiazka, glowica, walki (chyba) poszukaj w necie a najdziesz.
Wczesniej niech chociaz niech zrobi DPFI-MPFI, a potem ogarnia głowice i inne pierdoły.
Zacznij od dolotu, zmien kolektor wydechowy, caly wydech, MPFI swap. Pokuś się o dopasowanie kanałów wydechowych/dolotowych do kolektorów i masz juz naprawde parenascie dodatkowych kucy.
Na necie znalazłem cos takiego
jak masz D15b2 to najtaniej mozesz zalozyc caly kolektor dolotowy z wielopunktowym wtryskiem od d16a6 + kompa, bedzie okolo 105 Km + odcinka przy 7500
Parówa D16Z6 to jest 1.6 16v v-tec 125km taki jak min w Solkach???właśnie o tym myślałem tylko nie wiem czy da rade to zrobic
da rade spytaj Piotra, wielu ludzi to robiło i przyrosty sa zadowalające
Tylko skad tu wziasc ta głowice kompa i wiazke na allegro nic niema
trzeba szukać np z zarzniętego silnika bo raczej osobno ciężko dostać
Ja mam gola glowice D16a6. Jakbys chcial ;]
a6 ma 110km jak juz przekładka to odrazu na z6
co do kompa to sie da przerobic Twojego ... podastawa to:
wesół: w sprawie wiązki wtrysków i kompa, ogłoś się na civic4g.pl koleś o ksywie RALF rozbiera auta, ale generalnie działy kupię i sprzedam.
Ogłoszenie już zamieściłem na civic4g.pl,na forum HK też bo może ktoś ma coś takiego a się z tym nie ujawnia.
jak coś to głowica d16z6 +komp +kolektory . ale przerobienie i tak dużo drożej wyjdzie niż kupno seryjnego esi.(same części to około2000 pln+ kas za 1.5 około 7000) a i jeszcze zostanie zawieszenie całkiem inne i hample. no chyba że nie chcesz przekraczać 1.5
ps: a "cippa" to do ps2 se można wstawić
Zawieszenie jest to same a hamplami sie rozni tylko z tylu bo sa tarcze ... poza tym buda taka sama ... a jesli chodzi o cippa to nie jest do tak do konca ze sie nie da ...
Zawieszenie jest to same a hamplami sie rozni tylko z tylu bo sa tarcze ... poza tym buda taka sama ... a jesli chodzi o cippa to nie jest do tak do konca ze sie nie da ... no nieźle ,zchyl sie chociaż różnice widać jak na dłoni(po co ludzi wprowadzasz w błąd????)
przerabialem dokladnie ten temat jak kupowalem bude pod moj silnik bo tez sie zastanawialem czy eg4 czy eg5 ... jedyna roznice jaka znalazlem - sam nie porownywalem na pytalem sie ludzi na hondatech.pl - bylo to ze eg5 ma tarcze z tylu ... reszta jest taka sama ... nikogo nie wprowadzam w blad po prostu dziele sie wiedza ktora pozyskalem pytajac wielu osob i grzebiac w zasobach sieci
peace
oki. przód wspornik wachacza 2xgrubszy+ mocowanie pod drążek reakcyjny,+ drążek .
tył tarcze, wachacz z mocowaniem drążka reakcyjnego +drążek.
w 1.5 brak w/w (co zastraszająco zmienia zachowanie na drodze )
Jesli chodzi o takie roznice to mozliwe ... dokladnie nie wiem ... ale nie sadze ze to ma taki wplyw na zachowanie sie auta zeby sie tym przejmowac przy swapie
Temat z głowicami też rozkminiałem ... i niby cały czas mam to w planie.
Jak dla mnie d15b2 z czapką z6 to za droga zabawa właśnie przez to ze w zasadzie zostanie sam dół silnika, reszta musi byc nowe i przez to że trzeba przejść z obd-0 na obd-1.
A co do podnoszenia mocy w tym przypadku to ja bym sie pobawił własnie w jakieś kolektory może wałeczki (sprawdz temat o na hondatech o wałkach z gms'u) tak żeby w miejscu nie stać a przyszłościowo myślałbym o zmianie silnika/auta... no chyba że na myśli masz to zeby zostać w mini.
Wesoł, ogarnij w ogole sprawę DPFI-MPFI. Obiecuje, będziesz miał zabawę na ładnych parę chwil. Pojeździsz, o ile odpalisz toto i potem będziesz myślał nad dalszymi modami...Chocby obróbka mała głowicy, wałek...
Bo póki co rzucasz się na minime, które będzie Cie kosztowac 1500zł i w górę. Minime na Z6 nie jest tanie. A póki nie wiesz czy ogarniesz zmiane na wielopunkt, to po co uziemiac samochod na tygodnie "próbując" ogarnąć minime i elektryke z tym związaną.
Ja nie powiedziałem że chce minime od Z6 wolałbym od A6 i jeżeli podejdzie to chętnie kupie wałek od A6 po co za sama przerobke wtrysku o z6 mam dac 1500zł jak caly silnik moge kupić za 1900zł,ja przedstawie wam co ja chciałbym zrobić przekładka na pełny wtrysk od D16A6+wałek od D16a6 lub jakiegoś innego,kolektor wydechowy 4-2-1,katalizator sportowy,brak tłumika środkowego,tlumik koncowy Cos al'a Mugen carbon,a pozniej to może turbo
Edit:aha LukeXE dla mnie mieć 110km to nie żadna frajda,bo niestety wyjeździłem się mocniejszymi autami i mi to nie wystarcza,a na B18C4 mnie narazie nie stać
No komp od Z6 kosztuje ponad 350zl To lepiej już brać od b7 wszystkie graty, lub z2/a6. Tanio mozna wyrwac te rzeczy...
Kolektor kompletny z wtryskami 100-150zł, ECU tez ponad 100zl, aparat zapłonowy trzeba zmienić, to juz wydatek rzędu 200zł...reistor box trzebaby kupic, inne graty wychodzą w praniu...
Tak pokrótce.
Trzebabylo odzywac sie wczesniej, mialem cały set A6 na sprzedaż (kolektory, ecu, aparat, wtryski -wszystko, nawet walek a6 )
szkoda ze juz nie masz wziąłbym odrazu,a mógłbyś znaleść jeszcze jeden taki zestawik ??
Niestety, mam tylko gołą głowicę od A6 jakbyś chciał.
sama głowice to nie,jeżeli już przekładka głowicy to z v-tec'iem,wstrzymam sie narazie ze zmianą głowicy zmienie tylko minime a ojciec przywiezie mi z niemiec rupcie od Z6 albo całe Z6
minime to przekladka glowicy vtec na blok non vtec.
Zmiana wtrysku na wielopunkt to MPFI swap i to masz zamiar zrobic.
Tak gwoli ścisłości.
a bo sypiecie nazwami zaczerpnietymi z kosmosu mowie że narazie zmienie sobie tylko na pełny wtrysk,wogole mi coś dużo ta honda pali ale dobrze że jeździ.
A ile pali ?
moje d152 tez duzo pali bo z 10-12 i jest tak zmulona że masakra... wszystko po tej wymianie rozrządu... coś mi sie czuje że ten bra odcięcia i to zmulenie to przez ten rozrząd źle ustawiony... aha i ostatnio zaówazyłem że jak dojezdzam do skrzyzowania i wrzucam luz to gasnie czasem... co to moze być O_o