Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
mam Honde Civic V gen. EG4 z silnikiem D15B2 90HP 141 000 przebiegu i poaadzcie mi co z tmy zrobić grzebać to jako¶ ? (je¶łi tak to jak i co zrobić żeby j± wyci±gnać dobrze) albo możę sprzedać i kupić co¶ mocniejszego... pomóżciePoszukaj sobie o obecnym silniku Qouwaxa.
na dobra sprawe to sa dwie drogi zakladajc zwiekszenie mocy
albo sprzedac to i kupic cos mocniejszego lub tez swap. sam z siebie nie ruszalbym nic na tym silniku bo bez mini me i tak sie wiele nie zrobi a cena juz jakas tam wyzsza wychodzi.
jak jestes pewien ze masz "zdrowa" bude i warto ja zachowac to myslabym na Twoim miejscu o swapie na jakas Bserie
to jeszcze zalezy ile by¶ chciał miec tam moco bo jak dużo wiecej to bez sensu inwestować w ten silnik a jak tylko pare koni to co¶ by sie wymyslilo
już s± proste rachunki pt "ile trzeba wsadzić w modyfikacje żeby dostać 1KM" i wynik kształtuje się w granicach stu złotych jeżeli się nie mylę, co przy chęciach uzyskania 150 koni da Ci 6 tysięcy tak na start, bez doliczania że co¶ jeszcze masz do zrobienia ale jeszcze o tym nie wiesz .
jak się mylę to proszę wyrozumiało¶ć przy linczowaniu
już s± proste rachunki pt "ile trzeba wsadzić w modyfikacje żeby dostać 1KM" i wynik kształtuje się w granicach stu złotych jeżeli się nie mylę, co przy chęciach uzyskania 150 koni da Ci 6 tysięcy tak na start, bez doliczania że co¶ jeszcze masz do zrobienia ale jeszcze o tym nie wiesz .
jak się mylę to proszę wyrozumiało¶ć przy linczowaniu
nie ma litosci... nie pi... glupot bo to debilna teoria bez urazy
no zawsze chciałem B serie. Tylko jest kto¶ w stani mi powiedzieć ile się kształtuje swap na B16a2 albo a1 ? bno b18 to już za dużo kosztuje... i czy warto np tkai silnik sprowadzać z niemiec z jakeigo¶ rozwalonego samochodu czy jak
dobrze rozumiem ze EG4 to ta sama buda to wychodzily VTi B16a2?
Czy tarcze sa tej samej wielkosci w Eg4 D15b2 (262) jak w VTI? 262mm? (czy 242/262)
jesli tak to warto swapować...
jesli nie to za duzo kasy cza wlozyc bo balbym sie smigac takim autem z takimi hamplami ... chyba ze sa to juz te same zwrotnice do VTIowskie z a2.
silnik za ile? wyaje mi sie ze 1,3k szkut to minimum do nawet ~4k + robota...
buda sie niczym nie rozni od EG6 wiec silnik wsadzic to drobnostka ale hamulce juz inne byly czyli wlasnie 242 (czy jakos tak) a VTi (i del Sol) mialy 259mm. czyli zeby wsadzic takie hample potrzebna Ci jest jeszcze zwrotnica z VTi, Civic Coupe badz del Sol.
kompletny swap to okolo 5,5-6 tys + robota czyli wychodzi kolo 6-6,5k
w podobnej kasie mozna trafic b18c4 ktore tez jest jakas alternatywa
nie ma litosci... nie pi... glupot bo to debilna teoria bez urazy ach ty ćwoku, jakbym miał admina to za ten lincz bym się zem¶cił
) a VTi (i del Sol) mialy 259mm
bartku a nie 262 ? Vti ma takie same tarcze jak ja, a wczoraj mierzylem wlasnie i bylo 262
co do zwrotnic to wlasnie, strach jezdzic na tych mniejszych tarczach przy takiej mocy... no i zawias nie wiem czy VTi nie ma jakiegos lepsiejszego
Bez obrazy ale temat na forum naszym i jak innych wałkowany milion razy. Po drugie jak by karol mial 500koni to bylo by mu za malo
A zeby nie robic ot to najlepszym wyj¶ciem bedzie swap jesli buda zdrowa, zawias itp
rudzinski napisał/a:
) a VTi (i del Sol) mialy 259mm
bartku a nie 262 ? Vti ma takie same tarcze jak ja, a wczoraj mierzylem wlasnie i bylo 262 moge sie mylic. moze z tylu mam 259 (ITR)
w podobnej kasie mozna trafic b18c4 ktore tez jest jakas alternatywa
w takich pieni±dzach jak b16a2
a co da hamulców to s± bębny z tyłu więc i tak swap potrzebny...
i z tego co mówicie to nie będzie problemów ze swapem b16 lub b18 do tej budy
sierpień wrzesień praca sie szykuje w niemczech wiec my¶lę że się co¶ zarobi na dobry silniczek
rudzinski napisał/a:
w podobnej kasie mozna trafic b18c4 ktore tez jest jakas alternatywa
w takich pieni±dzach jak b16a2 roznica (jesli juz jest) to okolo 500 zl
d15b2? poczytaj --> http://www.civic4g.pl/for...punktowy+wtrysk
dosc nie wieli koszt a zupelnie inne auto
Po drugie jak by karol mial 500koni to bylo by mu za malo
a pewnie że tak
dzięki wszystkim. jadę neidługo do roboty zoabczymy jakie pieni±dze przywioze wiec wtedy sięz decyduję czy modywifkować tanim kosztem t± d15 czy kupić b18 (skoro nie ma róznnicy praktycznie między b16. jeszcze raz dzięki wszystkim
ja mam d15 i nie marudze
lol ale jakie d15 ziom
ja mam d15 i nie marudze
D15b czy d15b2 ? i co w nim zmodziłe¶ i jakimi kosztami
D15b czy d15b2 ? i co w nim zmodziłe¶ i jakimi kosztami
Miał farta i mali ludzie wymodzili za niego