Internet to potÄga ÂŤ ObserwujÄ, myĹlÄ, piszÄ â serwis Goldenrose
MODEL: Coupe H22A2, 4gSILNIK: Wałki rozrzadu ATR
UKLAD DOLOTOWY: Kolektor EuroR
UKLAD WYDECHOWY: Kolektor DC Ceramic + Apexi N1 2.5"
ELEKTRONIKA:
Komp P28 + strojenie Crome
Sygnalizacja punktu zmiany biegu
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia U2Q7, lekkie kolo Fidanza
ZAWIESZENIE: Obnizony
UKLAD HAMULCOWY: Seria
BODY-KIT: Usuniete napisy
ŚRODEK: Seria
CAR-AUDIO: Wyciszenie Dynamat + Alpine + Hertz
KOŁA: 215/40/17 Falken FK452
MOC: 210 KM 214Nm
bardzo fajne autko mialem okazje kilka razy je widziec
respect for H22A2
Faaajna, szczególnie osłona kol. wylotu normalnie poler-glanc
Turbinka, intercooler i już umie latać
tylko napis VTEC spoleruj! bedzie soczek
Juz dotarty :cool2:
Fajna furka, silniczek jeszcze lepszy
noooo Rafal dzis pokazales klase gratuluje miejsca
Troszke sie przygotowalem i starty pocwiczylem , miesiac temu to z "ulicy" wjechalem zeby zobaczyc co i jak
Rafciu praleczka niczym CANDY, piekna
I filmek skrecony i bedzie w klipku
:cool2:
Rafcio zajebsita jest ta twoja fura!! odjebales ja pieknie ! i chodzi jak szalona !!rewelka
Autko pierwsza klasa. Powodzenia w realizacji dalszych planow.
I filmek skrecony i bedzie w klipku
Lopack co z tym klipkiem Bo moja niunia była wtedy jeszcze pełnosprawna a chciałem miec jakas pamiątke
slicznosci bardzo mi sie podoba
Wlasnie do mojej Prelki doszedl uklad wydechowy od kolektora 2,5" APEXI N1
To zakładaj i pisz relacje
juz na Hondatechu czytalem. wkladaj to bo jestem ciekaw jak bedzie smigac szkoda tylko ze bez kolektora bo gdyby zrobic na raz wsjo efekt bylby bardziej odczuwalny
juz na Hondatechu czytalem. wkladaj to bo jestem ciekaw jak bedzie smigac szkoda tylko ze bez kolektora bo gdyby zrobic na raz wsjo efekt bylby bardziej odczuwalny
Kolektorem tez sie juz zajmuje
DC jakies czy jak?
DC jakies czy jak?
Napisalem do firmy co robia kolektory ale bez odzewu narazie.
Tu mam porownanie kolektorow do pralki
1.SMSP 177.6 hp (w/ test pipe and exhaust, completely untuned)
2.Mugen 174.8 hp
3.SMSP 174.4 hp ( just primaries and secondaries, no collector)
4.SMSP 174.3 hp ( as described earlier, sniffer in collector)
5.DC 170.8 hp
6.Weapon r 168.1 hp
7.Stock ( JDM ) 166.4 hp
a jak cenowo stoja?
Gorna polka 1000-1100$
DC JDM - ok. 450$ do zaplacenia w Polandi.
Ale moze mi jakas firma policzy i zrobi, zobaczymy.
Jak narazie puscilem zapytanie do VIGA AUTO TUNING
wiem ze MG Motorsport tez spawa kolektory
ale powaznie zastanowilbym sie na DC ze wzgledu na stosunek cena/jakosc
MG Motorsport tez spawa kolektory
Dostalem cene 1500pln, jak myslisz lepiej zrobic kolektor typowo pod walki tak jak by mi w MG zobili czy kupic uniwersalny DC za tyle samo
ja osobiscie chyba bardziej zinteresowany bylbym mimo wszystko DC Sport. duza firma wiec stac ich na testowanie tych kolektorwo a tu masz mimo wszystko custom... roznie z tym bywa
To jest cos takiego, tylko tez nie wiadomopod co jest liczony
http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW
Ten jest do H23 i nie pasuje do twojego
hm.. M1 ma racje ne ten silnik
a pozatym ty w swojej masz bardzo podobny wiec juz Ci by ten nic nie dał.
Link pomylilem, ale wiadomo o co chodzi
Ta Prela po umyciu jest najładniejszą hondą w klubie, ładniejszej nie ma jest moją ulubioną hondką, moja nie jest tak doskonała...
Rafcio, zrób jakieś new fotki po wyglancowaniu na błysk!
Niebawem zagosci taka zabawka pod maske
cdn ...
Po grubosci
widze ze do pralki ida najlepsze graty
A w poniedzialek kolejna niespodzianka
jak mi powiesz ze ten ssacy dopadles od od EuroR to powiem ze WIELKI RESPECT
Dolot ?
jak mi powiesz ze ten ssacy dopadles od od EuroR to powiem ze WIELKI RESPECT
oj bedzie sie działo bedzie
ZLO
Hej Rafcio,
To nareszcie będziesz miał szanse łyknąć mojego czarnego żużla
Ale nie mów hop bo grabie odbieram ja i właściciel może się szybciutko zmienić
Ale nie mów hop bo grabie odbieram ja i właściciel może się szybciutko zmienić
Bez osprzetu do domu nie wpuszcze
oj rafcio widze ze ja delikatnie dostrajasz
a jaka ta niespodzianka?
a jaka ta niespodzianka?
Bartek drań mnie rozszyfrowal i nie ma niespodzianki
Rafcio juz Cie nie lubie
Prela na Mikolaja dostala kolejne zabaweczki
Zeby wyzej krecic, podwojne sprezynki z talerzykami
No i waleczki
bedzie gruuubo ładny prezent jej sprawiłeś
miodzio
n1 ;d
osz Ty chcesz ganiac K
osz Ty chcesz ganiac K
robi sie ciekawie
grubooo
pozytywnie
Wrr... okropne te garzety lepiej ichnei zakłądaj nie psuj prelki ..... bo za bardzo skopiesz nam tylki.. i mów o wałkach co i jak i do ilu sie wkręcac bedą ? bo optycznei wyglądają podobnie*
Skanki Rafciu? dobrze pamietam?
sprezynki widze solidne, podwojne skladaj i strojonko
Bedzie sie działo
taaaa... i nie wracaj przed 14 - musze zostac inni mnie potrzebuja
Skanki Rafciu? dobrze pamietam?
sprezynki widze solidne, podwojne skladaj i strojonko
Byla "okazja" to wziolem oryginaly z ATRa wzniosy maja praktycznie jak Prela TypeS 220km
Do skunkow musialbym kompresje podniesc, a to juz duuuzy wydatek poniewaz wymiana tlokow, korb itp
No,no ! Czekamy na efekt koncowy. Gratki
W wolnej chwili z dostepnego, pozbieranego materialu zmontowalem film o swojej Preli
http://video.google.pl/vi...955705227762803
fajny filmik a prelka jeszcze fajniejsza, szczegolnie serducho
jedna z najlepszych Prelude jakie widzalem....a chodzi to to
filmik OK
a chodzi to to
Na wiosne bedzie juz biegac, w porownaniu z H Bartka ktore lata
przyjemny dzwiek ma ten Twój wydeszek , taki prowokujący
No nawet ładną tą Honde ma Rafał :p Widze ją codziennie Uważaj jak swoją czarną strzałę zrobie, to bedziemy robili sprinty po wyjściu z roboty
Czarnuch ogarniety
Mody na 1 stronie
wystrojone?
Kiedy hamowanie?
wystrojone?
to lecimy razem
to moze tez podjade zobaczyc co i jak
zdrowo, juz nie stane obok
elegancko
Testowałes Gtecha ?
ładnie to musi teraz zapidalac wcześniej było super a teraz to już w ogóle rakieta
Dzis mi sie micha ucieszyla na hamowni, wymodzilem + 31KM wiec mam teraz 208,4 PS
Wykres bedzie jak fotosik zacznie dzialac
No to ladnie
z zelazna konsekwencja idziesz do przodu. z mojej strony respect!
ile niutuw pszyszło .?
Ja to się bałem koło niego stać jak go hamowali.
gratulacje
Fajnie
dobry wynik
super wynik gratulacje
no no pogratulowac wyniku
no bardzo ładnie i ja się do gratulacji dołączam oby tak dalej
Wszystkim dziekuje
Jak na takie lajtowe mody to jestem zadowolony z przyrostu zwazywszy ze zostala seryjna przepustnica i kompresja bo glowicy nie dotykalem
az przychodzi chyba ochota na nastepne mody po takim wyniku, czyz nie ??
Oj tak ...
Przepustnica
Glowica
komprecja
walki Stage2
w takim razie wytrwalosci w realizacji planow
i gratulacje tak wogole
Wykres
sporo straty, mierzyłeś na letnich czy zimówkach?
...powodzonka
noo, rafcio uzyskał świetny wynik
ps. niech reszta pokazuje swoje wykresy
sporo straty
Cos ta hamownia nieteges, opona i felga ta sama.
Przed modami mierzylem w wawie i straty mialem normalnie czyli 43km i moc mialem przeliczona wedlug normy DIN - czyli wieksza (obowiazujaca) niz cyferki na silniku, poza tym nie podpinali zadnych czujnikow.
Zobacz wykres przed modami z Maha w Wawie
To ta "nasza" hamownia, coś oszukuje?
...Rafcio, z tego wynika ,że na koła to tylko 10KM. zyskałeś.
heh tez to zauważyłem
tzn. ze mamy wiecej koników
So rozne normy i rozne przeliczniki, moc mocy nierowna, wedlug jednej normy masz 300kW, a wedlug drugiej 325kW, a wychodzi w praktyce na to samo.
Nie doszukujta sie błędów, mi wydaje sie logiczne ze im większa moc to trzeba liczyć się z większymi stratami.
Tylko ze jak bym mial tylko wiecej te 10km to bym nie czol az takiej roznicy, sam juz nie wiem
Wiesz, jak zmienisz przelozenia w skrzyni na krotsze to tez czujesz ze samochod dostaje nieziemskiego kopa, a ogolnie moment i moc nie ulega zmianie. To samo z lżejszym zamachem, momentu i mocy nie dostajesz, ale czujesz wyrazna roznice.
Nie wiem, dla mnie nie samymi cyferkami samochod jeździ.
Zreszta, pomiar na hamowni jest uzależniony choćby od temperatury jaka w danej chwili panuje ! W ogóle porownywanie wynikow z dwoch roznych hamowni jest niepoprawne politycznie
Na tej hamowni nie podane byly zadne pomiary temp ani cisnienia powietrza,(porownajcie oba wykresy z danymi) dlatego nie wyliczona zostala moc wedlug normy DIN jaka obowiazuje i co za tym idzie moze opory toczenia tez sa wyliczane na podstawie tych czujnikow.
A napewno nie przybylo mi tylko 10km na kolach bo tego bym nie poczol
Bede w wawie to sie zmierze jeszcze raz
Rafcio, trzymam Cie za słowo bo ciekawy jestem wyniku
Taka ciekawostka ktora sprowadza do tego ze hamownia hamownią, a ulica ulicą
Dla wszystkich info - moc przeliczona wedlug normy DIN jest zawsze wieksza
"Auto pod pełnym obciążeniem wytwarza największą możliwą dla wybranych obrotów ilość mocy, a co za tym idzie – ilość ciepła. Niestety w wyniku takiej pracy silnik nagrzewa się i zmienia swoje parametry (spada jego sprawność), pomimo intensywnego chłodzenia. Żaden wentylator nie jest w stanie zastąpić kanału powietrznego z wiatrem o prędkości ok. 200 km/h - bo przecież w takim właśnie "kanale" porusza się szybko jadący po autostradzie samochód. Auto zachowuje się w powtarzalny sposób tylko w ciągu kilkudziesięciu sekund pełnego obciążenia. Taki tryb pomiaru wymaga dobrej metody badawczej, skutecznego chłodzenia i konsekwencji pracy badacza. Przy niewłaściwym chłodzeniu lub długotrwałym obciążaniu auta ciężko liczyć na rzeczywisty wynik"
Nie wiem, dla mnie nie samymi cyferkami samochod jeździ.
Swieta prawda wiec nie ma sie co zastanawiac;)
Do kitu te pomiary w CK
1. Widac ze nawet sa rozne predkosci przy tych samych obrotach na obydwu wykresach
a. 7385-192km/h
b. 7540-189,5km/h
2. Na starym wykresie odcinka jest prawidlowo, na nowym (jest w ECU ustawiona na 7800) powinna byc na 7800 a jest prawie jak na seryjnym
Jednak jade sie gdzie indziej zmierzyc
A co to są te masy wirujące?
Bo na jednym w Wawie są inne niż te w nas w CK.
Nie wiem co to te masy, ale wystarczy ze za mocno bedzie samochod pasami przypiety i inne pomiary wychodza, wiec nie wystarczy na rolki wjechac ... no i czujniki powinny byc podpiete
Do kitu te pomiary w CK
...a co byś chciał za X zł. ... może chłopaki ogarną sprzęt w końcu
..a co byś chciał za X zł.
Powiedzmy ze X + droga
Rafal ja bym sie tk na powaznie nie przejmowal tymi stratami na napedzie. jak juz widzisz od wielu czynnikow to zalezy i te pare KM w ta czy w ta niestety zawsze moze sie pojawic.
wazna jest moc, ktora generuje silnik a ta u Ciebie wyszla "prawidlowa" bo zwiekszyla sie po modyfikacjach.
tez tak uwazam... na kazdej hamowni wyjda rozne wykresy, straty..., inna temperatura, wilgotnosc, pogoda, czas..
ktos pierdnie, wleci w dolot i juz inne spalanie...
i to wszystko zniecęca mnie do hamowni niestety jak sie coś modzi to jest to nieodzowne .tylko myśl że czasem coś zmodze na + hamowaanie to pokaże na - mnie wq..
z innej beki .
Rafcio,
pamięam twoje wyniki z motokop..... i jak latałeś , może odwiedziłbyś starachowice w kturąś niedziele(kiełbaske by sie spaliło) to bryknelibyśmy po torze .. znalazło by sie pare autek do objechania (bmw compresor , corrado wr6 , bmw 2.8 , civic 1,6 .....)
Widzialem Cie dzisiaj jak przejezdzalem przez Skarzysko ale Ty mnie chyba przeoczyles
A ja też widzialem Rafcia dzisiaj jak jechal do CK zadziwiajaco wolno zółwim tempem, wyprzedzilem cie sprinterem migalem awaryjnymi
hehe moze mu wachy szkoda
Nawet dzis nocke przespalem wiec jestem
Pozdrawiam tych co przeoczylem ale PB nie brakuje tylko Dzidzi na pokladzie
Rafcio musiamy sie kiedys znow zmierzyc
gratulacje wyniku
Seryjne sprzeglo nie wytrzymuje wiec
jaka waga kola? docisk jest jakis mocniejszy, bo sie nie znam?
Sprzeglo ponoc do 250HP i sie jezdzi tak jak na serii + szybciej lapie
Fidanza wazy 8 lbs czyli 4kg, troche lekkie
exedy jest git z tego co u siebie do tej pory zaobserwowalem ... a co do kola to trzeba juz bylo wziac tez exedy ... jest troche ciezsze
a co do kola to trzeba juz bylo wziac tez exedy ... jest troche ciezsze moze piekny ksiaze rozwinac ta mysl?
kola exedy przewaznie maja po 10.9lbs wagi (fidanzy takiej nie spotkalem) a z tego co widze Rafcia auto robione jest raczej na 'cwiartkowe sciganki' a wtedy za lekkie (a 8lbs to dosc lekkie) kolo nie jest wskazane ...
sorry za ot (najwyzej wydziele) ale czemu lekkie kolo ktore pozwala na szybsze wkrecanie auta jest gorsze?
mi sie wydaje ze Nm uciekają
mi sie wydaje ze Nm uciekają
Ciekawe stwierdzenie
Ale lzejsze to wiecej mocy na kolach, zreszta jezdza ludziska na tym w H22 i jest miodzio chyba ze kazdy tak mowi jak juz sobie zalozy
Ogolnie robie Prele na szybkie wygodne coupe ktorym jezdze na codzien i dajace
Jesli mi sie uda to bedzie jeszcze sporo dajacy mod, ale nie zapeszam
Koło nie dodaje mocy i Nm
Samochod szybciej się wkręca, ale takze szybciej ([bardzo dobrze] szybko) schodzi z obrotów.
Na ćwiartke podobno lepsze cięższe, bo energia która posiada przy zmianach biegów pcha auto do przodu, lżejsze kółko tak nas nie pociągnie. Ale znowu szybciej się wkręci, takze raczej to wszystko sie rekompensuje.
Koło nie dodaje mocy i Nm
Na silniku nie, ale ma on mniejsze opory zeby przeniesc ją na kola
Skrzynia ustala ile masz mocy na kołach (po przełożeniach). Koło to tylko magazyn energi i tłumik drgań wału, no i ten łącznik ze skrzynią.
Faktycznie może sie wydawac, bo szybciej się wkręca to "lżej" silnikowi i ma więcej mocy. To samo miałbyś jakbyś miał lżejsze felgi. Mniej masy wirującej. Moc i Nm pozostają te same.
Ale ogolnie jest na + w przyspieszeniu
No tak
czemu lekkie kolo ktore pozwala na szybsze wkrecanie auta jest gorsze?
z tego co sie dowiadywalem zanim kupilem to przy duzo lzejszym tracisz na starcie + przy zmianie biegow
Cytat czlowieka po zalozeniu kola do H22
"A ja mam taki wzór, że po założeniu koła auto zapieprza jak złe, spalanie zmalało, a prędkość max się nie zmieniła"
a prędkość max się nie zmieniła
w to nie uwierze subiektywna dosc ta opinia (chyba)
Prędkosc max sie nie zmienia. To prawda.
Zmienia się czas w jaki ją osiągniemy, a z lekkim kołem będzie poprostu dłuższy.
Wiec udalo mi sie zdobyc rarytasik skrzynie U2Q7
Czyli LSD i krotkie przelozenia + podwojne synchro i jakies tam wzmocnienia, wazy z 50kg
Bedzie to najwiecej dajacy mod
Sprzeglo + Fidanza + skrzynia bedzie zakladana w przyszlym tygodniu, zobaczymy jak to bedzie latac
kurfa ale będzie pocisk żeby to jeszcze w lżejszej budzie siedziało, np civic Vgen nie mówię że prela brzydka tylko ciężka jak wieloryb
podskocze w nocy i zrobie swapa - a żebyś sie nei jarnął to Ci maske zakelje keljem do szyb
jeszcze w lżejszej budzie siedziało, np civic
...jak by co to u mnie sie miejsce znajdzie
pogratulowac.
weglug mnie to skrzynia najlepszym modem jest
Zgadza sie, ale w polaczeniu calosc bedzie latac
no to teraz to chyba nie duze szanse bédé mial
ale napewno sie spotkamy
szacun za mody
no rafcio to teraz naprawde bedziesz latal:)a jesli mozna wiedziec ile cie kosztowala ta skrzynia??
no to teraz to chyba nie duze szanse bédé mial
A to czemu, masz 4km wiecej mocy i wersje .TR wiec bedzie poprostu ciekawie
Skrzynia juz jest , w przyszlym tygodnku zakladam i sie postaram przyjechac na tor
[quote="Rafcio"]
Moje spostrzezenia po zalozeniu skrzyni
Nareszcie moge wpic jedynke przy 30-40, co sie przydaje przy wyprzedzaniu wolnych pojazdow lub natychmiastowym odejsciem na killa
Przelozenia widocznie krotsze, czyli 1 chyba dluzsza 2,3,4 krotsze. Na 2-100 na 3 lape max 140 ale to 140 jest w momencie i szybka odcinka dzieki lekkiemu zamachowi.
Na dwojce jak sie vtec zalacza zrywa przyczepnosc
Wychodzenie z zakretow lepsze (mysle ze mniejsza podsterownosc), trzeba kiere mocniej trzymac.
Ubocznych skutkow lekkiego kola nie ma, pomijajac szybsze wkrecanie nawet bym nie zobaczyl roznicy na minus co do jazdy.
Ogolnie wkreca sie jak oszalaly
Zostaje tylko przetestowac skonczony projekt
gratki za ogarnięcie tematu!
Rafcio, twoja Pralka jest super zacna tylko te hamulce
Pozdro Men
No i sie okazalo ze procedura staru to lipa, strasznie mi trzymala auto na starcie. (juz sie jej pozbylem) dostawalem z miejsca nawet kilka dlugosci
właśnie widziałem i nie dowierzałem co z Tobą wyprawia to uno
po raz kolejny mowie ze procedury startu nie da sie ustawic uniwersalnie !!
Zgadza sie, tam byl dobry asfalt i mnie "trzymalo"
Po kiepskim starcie do uno sie zblizalem ale braklo dystansu, z Polo VR6 pojade jeszcze raz bo mi tez odjechal na starcie i 3 mi nie wlazlo
fajnie by było jak bys dogonił to polo było by co opowiadać
fajnie by było jak bys dogonił to polo było by co opowiadać
Raczej ciezko, nie ta masa i pojemnosc
zawsze cos może mu nie wyjść ale i tak zapierd... jak na swoja mase
właśnie widziałem i nie dowierzałem co z Tobą wyprawia to uno
To uno nie wie z kim tańczy, gość miał po prostu farta i tyle. To było jego ostatnie zwycięstwo. Z resztą pewnie nie dożyje do następnego starcia bo się rozpadnie hehe. Prelka Rafcia została poprawiona w PIT Lane Park i jest gotowa "na zabijanie"
Poza tym Polówka a o Uno to nawet nie wspomnę w porównaniu do Preludki to żużle i wydmuszki pod kątem komfortu. U Rafała cały środek praktycznie jest w serii. A to też waży.
Odpowiedzcie sobie sami: jaką macie radochę z jazdy kiedy chcecie normalnie przemieścić się z punktu A do B a wsiadając widzicie klepisko na podłodze jak w chatach z XVI wieku i ten blaszany hałas jak w kiblu?
W/g mnie nie ma co porównywać ....
W/g mnie nie ma co porównywać ....
wg mnie nie ma co stwac jak sie nie chce porownywac
Odpowiedzcie sobie sami: jaką macie radochę z jazdy kiedy chcecie normalnie przemieścić się z punktu A do B a wsiadając widzicie klepisko na podłodze jak w chatach z XVI wieku i ten blaszany hałas jak w kiblu?
Wole przegrac te kilka cm i nie widziec tego klepiska
Nie rozumiem zabardzo. Porownywanie komfortu obu samochodow scigających sie.
Uno zrobione jest pod zapierdalanie i [często staje, nie autobus] go obchodzi czy w srodku slychac obijającą sie klapę od kibla czy siedzi sie na sianie zamiast wygodnym fotelu.
To ma zapierdalac i to robi.
To ma zapierdalac i to robi.
Wydaje mi się , ze dobrze podsumowałeś
...bo sie OT robi...
samochod do scigania nigdy nie bedzie samochodem do komfortowej jazdy i na odwrot rowniez ... popieram w 100%
a prelka rafcia i zapierdziela i jest komfortowa dla 2 osob oczywiscie:))
Auto do sportu to nie auto do lansu i seksu.
A ATR wydmuszka lepiej lata niz z calym srodkiem
Zaryzykuję stwierdzenie że Preluda Rafcia wymiata ATR-a
Kaganiec zdjety, i tak jezdzi moje 1300kg
http://pl.youtube.com/watch?v=M_CCsJfInOo
Rafal jak sadzisz, ile to auto tak realnie ma do 100?
Napewno granica 6s, a do 180 wynika ze 16,2
Ten silnik seryjny w civie robi jakies 5,5 z tego co czytalem (niestety prela swoje wazy)
Przed zmiana skrzyni i kola zamach. gtech pokazal mi 6,6s a teraz jest odczuwalnie lepiej
Napewno granica 6s, a do 180 wynika ze 16,2
Ten silnik seryjny w civie robi jakies 5,5 z tego co czytalem (niestety prela swoje wazy)
Przed zmiana skrzyni i kola zamach. gtech pokazal mi 6,6s a teraz jest odczuwalnie lepiej
no to ładnie:)
kiedy wybierasz sie do gtecha:)??na sprawdzenie
Nieźle śmiga ten Twój "zarzyn"
gratki
kiedy wybierasz sie do gtecha:)??
Jak bedzie pogoda i zimowek nie zaloze to na spocie pomierze
No to dałeś czadu, ładnie zamiata - zdjęcie silnika tu widze , i to migaczem !
Kaganiec zdjety, i tak jezdzi moje 1300kg
http://pl.youtube.com/watch?v=M_CCsJfInOo
Włączyłem, zobaczyłem i zaniemówiłem Well done Rafcio !!!
Widziałem film tej Preludy 280KM - przynajmniej tak podaje właściciel i z pomiarów wychodzi, że nie ma różnicy !!! Więc 280KM = 210KM ? Odpowiedzcie sobie sami....
Biorąc po uwagę stan twoich konających opon i seryjnego środka nawet bez wyjmowania zapasu - NAPRAWDĘ WIELKI SZACUN !! !!
Oponki kupione, czekam na kuriera
i jak wrazenia z jadny na tych oponkach??godne polecenia?
Zalezy od asfaltu, na jednym przy wlaczeniu vteca na dwojce mi zrywa a pod kielcami na nowym asfalcie z jedynki jak polecialem to nawet nie zamielil.
Zalezy jaki asfalt, kolejne gumy jakie sprawdze to bedzie F1 GSD3
Ogolnie wpadlem na pomysl zalozenia klimatronika z JDMa poniewaz w wersjach na europe nie slyszeli o czyms takim
Wsadzic elektryke i graty to niezla rozkminka, ale juz wlasnie koncze dzieki pomocy PTP
Oczywiscie to nieliczne tylko zdjecia z tego co sie rzezbi
szacun
jak zawsze potrafisz zaskoczyc
kilogramow przybywa
ladna rzezba
pięknie jak zwykle graty z jebnięciem
Taki pryszcz, ale cieszy
Troszke powiekszylem sobie schowek
Jeszcze malowanko
chcesz zrobic rodzinno prele:))) bo w schowku nawet butelka dla dziecka sie nie zmiesci:)
Nie zdziwilbym sie jakby to mialo byc pokladowe akwarium
ale ogolnie faktycznie robisz coraz to wieksze udogodnienia w tym aucie,i tak trzymaj
nieźle jak zmatowisz i walniesz strukturą do plastików to będzie jak fabryczne
Dzieki, rzeczywiscie chce troche udogodnien wprowadzic poniewaz sie nie poddam i nie kupie rodzinnego kopcacego klekota kombii
Prela ma zostac i kropka
Slyszalem ze na ogolnopolskich 1/4 Preludek - objechałeś mocniejsze furki nawet te wydlubane
Slyszalem ze na ogolnopolskich 1/4 Preludek - objechałeś mocniejsze furki nawet te wydlubane
i rafcio sie nawet nie pochwalil??
Slyszalem ze na ogolnopolskich 1/4 Preludek - objechałeś mocniejsze furki nawet te wydlubane
Hej,
Nie dośc że pojechał te wydłubane i te mocno zmodowane to co najważniejsze, że zawstydził samego turbodymomena !!
A tak na poważnie zjadł wszystko co tylko można było a dostać małego klapsa od S2000 to sami przyznacie, że żaden wstyd
Ano, bylo dobrze.
Z czasow ET bylem 3-4, z ustawek (+kierownik) dalem rade
Przekonalem sie ze jesli hamownia pokazuje komus 280km, to nie znaczy ze tez tak jezdzi
Ogolnie nic nie wyciagalem z preli, jezdzilem w "komplecie"
Byl tez Civ H22, na starcie dostalem od razu ze dwie dlugosci (ciekawe jakie opony) pozniej go doszedlem, ale za krotki byl dystans bo braklo mi pol samochodu
mi sie podobało, emocje. Czekanie na powrót i zadowolona mina rafcia że objezdża wszystkich ;D Całkiem ciekawie było.