Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Mam problem z hamulcami w hondzie civic. Sprawa wygl±da tak:Wszystko jest ok dopuki nie przekrocze predkosci 120km/h, wtedy zaczynaja sie lekkie drgania na kierownicy w prawym przednim kole im wieksza predkosc tym drgania sie zwiekszaja. Jak jade przynajmniej 140km/h i zaczne gwałtownie hamowac czuc jest tarcie w prawym przednim kole. Klocki sa mniej wiecej w 50% zuzyte. Według mnie cos jest nie tak z tarcza hamulcowa w prwaym kole, ale nie jestem pewny na 100% i nie wiem czy je wymieniac na nowe:/
Prosze o pomoc!!!
Mialem podobny problem jak kupilem swoja hanie. U mnie wystarczylo wywazenie, i wszystko wrocilo do normy Teraz np sciaga mnie na jedna strone, podczas jazdy i wybieram sie na zbierznosc, chociaz slyszalem ze moze to tez bys spowodowane mocniejszym wytarciem klockow po lewej lup prawej, co tez podobno powoduje wibracje i drgania. Ja proponuje najpierw wywazyc, a potem sie przejmowac, bo mozliwe ze uda sie zrobic po najmniejszych kosztach
(prosimy pochwalic sie Hondka w dziale nasze Hondy )
klocki , albo tarcza sie jakos 'wybrzuszyła", nierównomiernie starła, albo cos na układzie kierowniczym, zbiezno¶c itp
no ale jeżeli jedzie bez hamulca i drga powyzej tych 120km/h to moze byc tez maglowinca
Zdjolem dzisiaj kolo i zaczolem krecic tarcz±, zauwazylem ze podczas krecenia tarcza wpada w wibracje, poprostu jest delikatnie scentrowana. Slychac to bylo tez, bo klocki nie przylegaly rownomiernie do tarczy podczas krecenia. Wiec chyba nie pozostaje mi nic innego niz załozyc nowe tarcze i klocki. Mam tylko pytanie, czy trzeba zmnieniac obie tarcze czy wystarczy tylko ta scentrowana?
obie tarcze i klocki tez na dwie strony bo będzie nie równo hamować
Obie bo nierownomiernie zuzyte, wiec z hamowaniem moze byc smiesznie.