Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Mam civic-a 93r silniczek 1.5 wraz z nadej¶ciem zimniejszych dni samochód nie moze załapać odpowieedniej temperatury silnika sytuacja poprawia sie po wjechaniu do miasta czeste postoje dopiero wtedy łapie temp. ale po wyjeĽdzie z miasta znoowu spada. Czy to moze być wina termostatu?z góry dzieki za odp.To jeden z objawów zacinania sie termostatu i najpierw powinienes sie nim zajac
koszt około 50zł wymiana nie jest trudna
Honda ma to do siebie ze po rogrzaniu sie silnika wskazówka stoi w miejscu 2 mm ponizej połowy
To jeden z objawów zacinania sie termostatu i najpierw powinienes sie nim zajac
koszt około 50zł wymiana nie jest trudna
Honda ma to do siebie ze po rogrzaniu sie silnika wskazówka stoi w miejscu 2 mm ponizej połowy
ja tezs bym termostat obstawił, no bo innej mozliwosci nie ma za bardzo, raczej w wyniku uszczerbków by sie grzał niż nie.
tez kminilem chwile bo sie chcialem przyczepic ale faktycznie chyba termostat....
ew. zmierzylbym czujnik temp. plynu chlodzacego oraz ten do deski rozdzielczej... czy sie nie zfajczyl...
a poco czujnik dajesz ciepłe na łapy i wiesz czy jest czy nie czujniki to dodatkowe inwestycje, a to sie recznie da sprawdzic przecież.
fakt... jak wieje cieple to jest duży obieg - niezacięty termostat... a jak wieje zimne to zaciety termostat.
tez obstawiam termostat bo ostatnio mialem podobnie. jak stal zapalony to lapal temp dobra ale jak tylko gdzies jechalem to mi spadala, a jak wrzucalem luz to spadala do zera. wymienilem termostat i wszystko wrocilo do normy, czyli wymien najpierw termostat!