ďťż

Sonda lambda

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Wiec tak mam problemy ze spalaniem dalsze tak nic sie nie zmienilo wiec mechanik powiedzial ze to sonda lambda i teraz pytanie gdzie mozna to sprawdzic i jakie sa tego koszta? Mozliwe ze nie wywala mi błędów na kompie a sonda jest walnieta?


No dokladnie Parowka sprawdz jakie sa koszta A moze jest walnieta bo kabelki nie stykaja
powinno wywalic blad nr1

koszt sondy to 100zl
Ja placilem ze nowa 60zł (zalezy ilu nozkowa czy cos takiego)


tzn ja pisalem o 4-zylowej

u Ciebie moze byc 2-zylowa i wtedy faktycznie ejst taniej
mnie sie 2 zylowa z JC wysypala po 2 miesiacach(kosztowala 60zl) wiec takich nie polecam.
Lepiej zainwestowac w oryginal albo w miare nowa uzywke
Lambde mozesz sparwdzic na oscyloskopie albo na bardzo dobrym mierniku(musi miec bardzo dobre probkowanie-czyli ilosc pomarow w danym czasie bo tam napiecia bardzo szybko sie zmieniaja i normalny miernik nie nadazy)
Mysle ze w jakims zakladzie elektromechaniki powinni miec takie cos
no wlasnie nie wywalilo bledu i dlatego mechnik mowil zeby nie wierzyć do konca w komputer
parowa jedz do surmy na ul. mila tam ci doradzi i pewnie sprawdzi czy wszystko styka
no wlasnie a gdzie to dokladniej bo mila to moze byc Pani w sklepie ale ulica to nie wiem gdzie jest
http://www.miasto.kielce.pl/mapa.php

leń.....
hmmm jako dostawca pizzy doradze ci jak tam dojechac:) jak wjezdzasz na ulice jagielonska ( od 1-maja ) to pierwsza w prawo lub lewo to jest ulica mila przecina sie z jagielonska:) pozdrawiam
koszt sondy NGK 72zl i tyle samo amerykanska sonda STANDARD - polecam.
A gdzie to zapytaj mnie na gg.

I raczej spalanie nie jest winą sondy w D13b2
Tak jak nester napisal jak skrecasz od 1 maja pierwsz w prawo i prawie do samego konc po lewej stronie jest jego warsztat.
Ale macie problem ja na poczatku sprawdził bym podłączenie , póżniej ja wykrecił i wtedy jzu bedzie duzo widac co i jak.
Wie ktoś jak wymontować tą sonde tzn gdzie ida przewody?
no jak gdzie do kostki? wypinasz kostke i po sprawie

no jak gdzie do kostki? wypinasz kostke i po sprawie

a gdzie sie ona znajduje! z tego co widziałem to gdzieś do środka auta
u mnie jest przy silniku
bierzesz druta i idziesz za nim do samej kostki
wkrecona jest w kolektor wydechowy od wewnatrz silika (nie w srodku silnika)
Jak stoisz przed silnikiem to jest od tylniej strony kolektora wydechowego... przy bloku.

Prawdopodobnie zeby wykrecic sonde musisz miec albo mega zajebisty wygiety klucz, zajebistego farta ze pojdzie sprawnie, a raczej wykrecic kolektor.

chyba ze masz sonde wystającą od boku no to ... prościej.
Ale ale...u mnie jest/była w katalizatorze a teraz w strumienicy!
wiec juz niewiem gdzie teraz szuakć pali sie ten CHECK ENGINE i chce to zlikwidować!
bleee wypne diode
Po pierwsze to wykręć ja i sprawdz czy nie jest zjarana.
Jak ja kupiłem do CRXa shita za 60zł to po paru miechach ceramika w środku była w kawałkach i łatwo było zdiagnozować że zje..na później kupiłem Walkera i był ok więc takie coś polecam. Wykręć najpierw i zobacz czy wizualnie jest ok a jeśli tak to najlepiej byłoby oscyloskopem ją sprawdzić - możesz też spróbować voltomierzem bo w zależności od obrotów powinna dawać napięcie w zakresie do 1V

Jak ja kupiłem do CRXa shita za 60zł to po paru miechach ceramika w środku była w kawałkach i łatwo było zdiagnozować że zje..na później kupiłem Walkera i był ok więc takie coś polecam. Wykręć najpierw i zobacz czy wizualnie jest ok a jeśli tak to najlepiej byłoby oscyloskopem ją sprawdzić - możesz też spróbować voltomierzem bo w zależności od obrotów powinna dawać napięcie w zakresie do 1V

Po pierwsze to najlepiej sprawdzac sonde wkrecona w kolektor i... na zagrzanym silniku... powinno falowac od 0,2V do 1V

Ciekawe jak ma se to ktos sprawdzic przy wyjętej sondzie po domowemu?


Ciekawe jak ma se to ktos sprawdzic przy wyjętej sondzie po domowemu?

jak ma pokruszoną ceramikę to chyba oczywiste że sonda uszkodzona a ja sprawdzałem po domowemu voltomierzem bo takowe ustrojstwo posiadam
ale nie wyjętą... bo ch* du* piz* nic po tym

nie bylo mowy o skruszonej ceramice tylko o sprawdzanie sondy w normalnych warunkach, wygladającej dobrze na oko sondy

nie bylo mowy o skruszonej ceramice tylko o sprawdzanie sondy w normalnych warunkach, wygladającej dobrze na oko sondy

jeśli tak to oczywiście że musi byc wkręcona i uruchomiony silnik bo za chu.a inaczej nie zmierzy się napięcia
mozna by zamknac temat bo powoli sie robi o dupie maryny...

dla zainteresowanych powiem ze aby zmierzyc sonde trzeba miec nietypowy, dobry miernik albo czasem po farcie taki tani jak sie udo chodzi o to aby szybki czas aktualizacji pomiaru miał/wyswietlal bo inaczej bedzie nie w pizde ni w oko pokazywac.

mozna by zamknac temat bo powoli sie robi o dupie maryny...

W zasadzie to masz rację bo temat sondy lambda jest tak często poruszany na forach że nie ma najmniejszego problemu aby odszukać wszystkie potrzebne info
jeszcze jedno! w moim samochodzie znajdują sie 2 sondy!!!w kolektorze jest jedna a druga w strumienicy! i która bedzie zła?
w strumienicy ??????????????????????????????

prawdopodobnie jesli walnie to prędzej ta pierwsza...

prawdopodobnie jesli walnie to prędzej ta pierwsza... no dokladnie w strumienicy tez pierwsze slysze

ArSzeNik napisał/a:
prawdopodobnie jesli walnie to prędzej ta pierwsza...
no dokladnie w strumienicy tez pierwsze slysze


tak! zostałą tam wspawana/wtopiona w ta jeb*** strumienice zamiast katalizatora!!!kompletnie niewiem czemu
ale zrobili Ci to za Twoja zgoda czy samowolka
Tak za moją zgodą!niewiem czemu zdecydowałem sie to zamontować mniejsza z tym
sa 2 i teraz niewiem za która sie najpierw zabrac!
niewiem czy to ruszac wogóle(nie zauwazyłem wiekszego spalania, nic sie niedzieje), niewiem ile nia jescze pojeżdze(może do nastepnych wakacji )
niewiem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose