ďťż

Zawieszenie po spotkaniu z krawężnikiem

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Wiec moja solka spotkała sie z krawężnikiem od strony kierowcy, po tym zdarzeniu mam krzywa kierownice, cos stuka na zakręcie w przednim kole i coś strasznie szumi. Moze macie jakieś pomysły bo byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej i koleś nic mi ciekawego nie powiedział

Jestem omówiony do Guzika ale może coś ktoś wymyśli co wymienić lub zasugerować mechanikowi żeby sprawdził


ja mam rozwiazanie... było nie latac bokami po sliskiej nawierzchni
jeju RADO nie rob OT, to bylo przypadkiem raz w zyciu normalnie jechalem i ale bylo cholernie ślisko i zakończyłem podróż na krawężniku

a tak nawiasem mówiąc to zes sie od nas ładnie odpulil
Moze przegub uszkodziles, ...
Ja z doswiadczenia wiem ze jak lece przodem na kraweznik to prostuje kierownice zeby kolo "wjechalo" a nie odbilo


ja zrobiłem inaczej :/ ręczny i myślałem ze polece bokiem przeliczyłem sie

raz w zyciu normalnie jechalem i

Rado, ale żeś sie przypier... nie wiem próbujesz mi cos udowodnić chyba normalne ze jak sie wpada w poślizg próbujesz coś zrobić ja myślałem ze pomoże mi ręczny i uchroni przed wjechaniem na krawężnik ale nie pomógł tylko zaszkodził
Ja u siebie zmienilem po takiej kolizji koncowki drazka (L+P) oraz dolny wachacz - krotko pozniej strasznie odezwal sie przegub wiec mysle ze tez na skutek tego wiec go wymienilem, pojechalem na zbieznosc i jest malina.
wspornik wahacza najprawdopodobniej wygięty jeszcze zależy od konta trafienia.i sprawdź czy półośka nie ociera o śrubę mocującą wahacz przy tym cofnięte koło ku tyłowi.możliwe że ucierpiał przegub . ale wszystko zależy z jakiego kąta przyłożyłeś ...
ojciec wczoraj jak sie ze mna przejechal to mowi ze to może być drążek kierowniczy bo strzela po lewej stronie przy skręcie w prawo ojjj coś czuje ze to będzie kosztowało
U mnie drążek kosztował 87 zł
a gdzie kupowales bo Bartka nie ma na gg i nie mam jak zapytac ile u niego
To zadzwon
No oczywiscie w JC.
60 zl czy tam 70 jakos tak dawalem
oby nie przekładnia bo wtedy cie pociagnie po kieszeniach
dwie tuleje przy amorkach te przy dolnych mocowaniach ale to juz pewnie wcześniej bylo rozwalone

a co narobiło spotkanie z krawężnikiem to narazie wiadomo tylko o piaście tylnej z łożyskiem, dobrze że Przemek jest to poradził i zaradziła

jeszcze przód został (lekko skręcona kiera przy jeździe prosto) i te stuki
mam nadzieje ze kiera to tylko zbieżność, bo U Guzika powiedzieli mi ze moze byc krzywa zwrotnica lub maglownica
To wpladles totalnie bokiem na ten krawężnik, dwoma kołami ?
zgadza sie
łożysko na 90% poszlo skoro szumi, a stukają pewnie tulejki na cofnietym/skrzywionym wachaczu (albo gnieździe wachaczowym) przy karoserii.

wszedlbym pod spod to bym wiedzial
ale jak myślisz który wachacz mógł sie wygiąć od takiego uderzenia?

ale jak myślisz który wachacz mógł sie wygiąć od takiego uderzenia?

no przeciez nie gorny? bo on raczej malo ma wspolnego przy takim stuknieciu w koło, a jak cos to sie nagnie...

mówie o dolnym... mógł Ci sie też wygiąć stabilizator i łącznik stabilizatora z wachaczem...

mógł Ci sie też wygiąć stabilizator i łącznik stabilizatora z wahaczem... o to bym sie nie bał ,to sprężyna .uderzenia z przodu ,zgina się wspornik wahacza.uderzenia boczne ,sanki .temat prosty do sprawdzenia,metrówka i zmierzyć dokładnie odległość między śrubami mocującymi wahacz główny do sanek,i porównać z wymiarem u kolegi.
wymieniłem 3 tulejki w wahaczu dolnym przednim i na zbieżności bylem i co?? lepiej być chyba nie może różnica jaka była nawet przed uderzeniem jest kolosalna, nie spodziewałem sie tego
dobra kolejny problem, nadal mam krzywe koła z tyłu nawet po wymianie tylnych dolnych wahaczy. Odległości pomiedzy mocowaniami na budzie sa ok. Nie wiem co to może być a co najlepsze czasami strasznie to widać a czasami wogóle.

Drugi problem to z zawieszeniem przednim od jakiegoś czasu nawet po ustawieniu zbieżności mam krzywa kierownice, przy większych prędkościach nie prowadzi sie pewnie, a strasznie dziwnie zachowuje sie np jak na drodze jest rozrzucony śnieg (taki pasek) po wjechaniu na niego szarpie samochodem w prawa stronę po wjechaniu w parę takich pasków myślałem ze wyląduje w rowie Moze końcówki drążków kierowniczych, wahacze górne przednie, bo w dolnych wymieniłem wszystkie gumki. Nie mam pojęcia może suhy masz jakaś rade
jesli chcesz to ja mam kogos kto Ci to sprawdzi i doradzi kilka osob z klubu bylo u nich i nikt nie narzeka bo sa dobrzy w tym co robia
ale to jakis diagnostyk bo bylem ostatnio na przeglądzie i koleś powiedział ze wszystko ok

nadal mam krzywe koła z tyłu
Tak z opisu to ciężko bedzie cos powiedziec, trzerba by zobaczyc!(...a na mocowaniu amortyzatora i górnego wachacza patrzyłeś? nic tam nie jest zdeformowane?)

nie dniagnostyk dobry mechanik ten co wczoraj z nami stal z czarnego zelazka oni maja warsztat i robia hondy bo sami nimi jezda , sa naprawde wporzadku

edit: bedziesz mial czas mozemy podjechac to i taniej bedziesz mial
spoko wyślij mi jakis numer na PW to zadzwonię. jak odbiorę auto zobaczę jeszcze na te górne mocowania amortyzatora ale jak nie no to pojadę do tego mechanika co Adik mówi
poszlo na pw
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose