Bicie na kierownicy

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Panowie mam problem podczas jazdy dosyc bardzo trzepie mi kierownica czy to moze byc wina krzywej felgi bo ostatnio wjechałem w studzienke tylko ze bywaja momenty ze jest wszystko dobrzei samochodu nie znosi. Co moze byc tr±fem ?


Sprecyzuj przy jakich predkosciach, jak przy hamowaniu?

Mozliwe powody (sam przerabialem):
maglownica, drazki, koncowki, tarcze, opony, felgi, duzo brudu na rantach felgi od srodka
1. końcówki dr±żków - złap za koło próbuj tarmosić, tak jakby miało skręcać lewo-prawo, wyczujesz luzy to będzie to
2. zbieżno¶ć
3. niewyważone koła
4. tarcze/klocki - występuje przy hamowaniu
5. uszkodzona jaka¶ tuleja w zawieszenia

ble znowy sie spoznilem
gdy przekracza 120 to juz tak nie trzesie


Wiec raczej wykluczalbym maglownice. Jezeli mowisz ze drgania pojawily sie od momentu wjechania w dziure to proponuje:
- sprawdz koncowke z tej strony ktora uderzyles
- podjedz do wulkanizatora niech wywazy kolo i sprawdz opone czy nie ma guza/bombla/buly/cokolwiek
na oponie nie ma nic patrzyłem tylko teraz prosił bym o namiry do jakiegos wulkanizatora o mozliwym wjezdzie bo po ostatniej wymianie w kostomłotach polamali mi progi i nie chce znow tego przezywac
dobry ale sie ceni kijanka na 1 maja lub warszawskiej dla ciebie chyba lepsze to pierwsze bo to akurat na wlocie do ck od twojej strony
Ewentualnie wlasnie w Kostomlotach (Baca) wlatujac w Kostomloty w kierunku Kielc to po lewej stronie za hala sportowa w podworko sie wjezdza, no chyba ze wlasnie tam polamali Ci progi

Ewentualnie na Warszawskiej przed kijanka po prawej stronie masz takie dwa nowe budynki na polaczonej dzialce to jedz do konca podworka pod gorke do tego po lewej stronie, tam jest np taniej a tez bardzo dobrze, bo obsluga maszyny wszedzie jest taka sama.

Co do Kijanki, to kiedys bylo spoko, a teraz niestety poszlo w ilosc a nie jakosc (rozumiem ze ciezko znalezc dobrych ludzi no ale...) jak bylem ustawic zbieznosc to stwierdzili ze sie nie da bo drazek kierowniczy jest uszkodzony. Dokladnie dopytalem czy moze koncowka ale nie, wiec zmienilem koncowke (bo ona byla rozwalona co wiedzialem wczesniej) i pozniej auto trafilo gdzie indziej na zbieznosc i jak sie okazalo luz byl tylko na maglownicy.
mam to samo po 120 dopiero trzepie kierownica
KAMYK rada na przyszło¶ć nazywaj tematy poprawnie a nie pomocy
u mnie 120 i wiecej i jest to maglownica, musze w koncu pojechac do Vario i zrobić.
a u mnie po 120 sie zmniejsza

u na 1 maja robi moj wuj ktory tez sie nazywa kijanka bo to jakas rodzina do własciciela i chyba bede bral od nich jakis oponki bo ma mi odłozyc lepsze ostatnio poszły 15 po 1 sezonie za 150 zl komplet tylko ze za pozno sie dowiedziałem
A przy hamowaniu z takiej prędko¶ci bardziej ?

U mnie to biło przez przegub w kadecie. Możliwe tez ze układ koła ma luzy np. górne mocowanie amortyzatora do wymiany.
To sprawdz opone ja tak mialem i to byly opony
nom tez tak mialem.. zmienilem kapcie i inna jazda.. wyrownaj od czasu do czasu cisnienie w oponkach:) pozdro
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose