COILOVER SPRINGS czy same sprezyny

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Co wybrac wedlug Was na cala zawieche jak narazie mnie nie stac za malo zrodel dochodu moze ktos cos takiego juz widzial


COILOVER SPRINGS ma Przemek w Coupecie juz jakis czas wiec pwenie cos powie na ich temat. przemek z JC
wiem w czarnym qp musze kiedys podjechac do niego ale on oprocz samych springow ma tez amory z reg. twardosci pytalem sie juz koelsia z ckpl mowi ze na seryjnych amorach jako tako sie jezdzi wiec raczej juz postanowilem

a powiedzcie mi ile to bedzie 4" bo widzialem na jakiejs stronie z przelicznikami ze to 10cm
1" = 2,54cm

google to sie nazywa i nie boli


kolejny przykład że parówa jest leń totalny
pozdro ziom i rusz trochę t± myszk±
On woli inne myszki
gorzej jak woli co innego
......jak dla mnie to sie sprawuje b. dobrze w poł±czeniu z KYB AGX.
no to chyba u mnie narazie wyladuja same coilovers'y a potem jakies amorki narazie czekam na rozwiniecie akcji
Tez myslalem o COILOVER SPRINGS, ponoc do jakiegos tam obnizenia mozna na seryjnych amorach smigac. Jesli decydujesz sie na nie to nie kupuj najtanszych (czytalem kilka opini ze nie sa zbyt trwale). Ogolnie fajna sprawa
Tak 4" to ponad 10cm, prawdziwy low rider
4" to o 2" za dużo jak na nasze drogi chyba mija się to z celem tak nisko posadzić auto
-10 cm zim± jak s± koleiny z lodu, to musi być hardcore
ja mam zawieche serie i zima mam problemy a co dopiero mówić jak by posadzić na glebie w pl to -6cm to jest taka max gleba
tylko ze KYB AGX to nie jest raczej! zwykly amortyzator (?), jest raczej przystosowany do nizszego zawieszenia, seria dawno by padla... - moim zdaniem. Nie na darmo zalecaja nawet do sprezyn -35 zmienic amorki na ... "sportowe" ktore moga sie bardziej "scisnac" (ale bez przesady) ale jesli tam jest -10 wiec parowa obnizy prawdopodobnie min -40mm to nie wiem...

(opis laiczny)
chlopaki opanujcie sie i nie kupujcie tych sprezyn. Parowa pogadaj z malcolm feth on mial takie sprezyny...wytrzymal niedlugo
wiem slyszalem juz o nich wiele a chcem sie sam przekonac na wlasnej skórze np tieesto z ckpl ma je i jezdzi gadalem z nim mowi ze nie najgorzej jest nie spodoba mi sie to sprzedam na allegro nie ma takich wiec podejrzewam ze pojda szybko
Kruku chodzi Ci o to że wogole inne sprezyny na serie sa bezsensem czy te skrecane?
z tego co ja wiem to wszystko co sie założy na serie jest bezsensu no ale coz nie stac mnie na gwint ani na jakies zawieszenie wiec do lekkiego lansu moga byc te coilovers
No i szczerze mowiac to sie nie zgadzam! Temat wiecznie poruszany na wszystkich forach

Najpierw mialem serie bylo normalnie, bez rewelacji, smiem twierdzic ze kiepsko jak na to auto.
Zalozylem sprezyny progresywne na serie:
- jest zdecydowanie lepiej (lepiej trzyma na boki, nizej srodek ciezkosci, wizualnie nizej)
- seryjne amorki wysraja sie szybciej - to jest oczywiste.

Jedyna wada tego rozwiazania to szybsze zuzycie seryjnych amorów. Chetnie pogadam na ten temat bo sam zastosowalem to rozwiazanie
no to dokonczymy tu zeby mi nie robic OT w temacie
To przenies tamten kawalek rozmowy
hmmm wlasnie z tego co slyszalem seryjny amor nie wytrzyma ale jeszcze jedno podobno jest taka opcja ze da sie regenerowac amora i dodatkowo utwardzic go jak i przystosowac do takich sprezyn kiedys czytalem o tym na crx.info wiec moze da sie jezdzic
chodzi mi o te regulowane. podobno(zaslyszane od ich uzytkowniko,ja nigdy ich nie mialem w samochodzie) dobijaja ciagle itp
Zgadzam sie z Bonczkiem ze same sprezyny duzo daja, ja mam Apex-a sprezyny i seryjne amorki, wczesniej mialem kompletne zawieszenie(amorki+sprezyny) firmy KW i byly z jednej strony [bardzo dobre] a z drugiej nie dalo sie na tym jezdzic bo przy 10km/h przy przejezdzie przez prog zwalniajacy mi smaochod podskakiwal
Teraz jest bardzo fajnie ale marze o gwincie skunk2
no nic dziwnego jak ktos pewnie majac mozliwosc obnizyl na nich auto 4" na seryjnych amorkach to i pewnie dobijalo ja tam nie mam zamiaru wiecej niz 4cm
ja tam specjalista nie jestem opieram sie tylko na opiniach innych a pozytywnych jeszcze nie slyszlem. Na Twoim miejscu kupilbym zwykle sprezyny a z zcasem ustukal na jakies twardsze amorki
Ja np lubie jak jest twardo i glosno. Ostatnio jechalem do krk bez szyby i tak mnie rajcowal dzwiek auta ze koniec

A wracajac do wielkosci obnizenia ja mam teoretycznie -35mm. Mysle ze moglo siasc minimalnie wiecej przez wysrane amorki i jest naprawde spoko. A dobicie slyszlame poki co 2-3 razy ale na sporych dziurkach (sami wiecie jak dziala progresywna sprezyna).

A regeneracja amora to nic innego jak nowy olej, ewentualnie uszczelki i troszke smaru teflonowego. Skrocenie skoku to zabawa z tulejami wewnetrznymi. Kto sie bawil bardziej w rower to wie jak to jest - prawie identycznie w rowerze jest tylko wszystko mniejsze.

tak mnie rajcowal dzwiek auta ze koniec

Pasazerke tez pewnie szczegolnuie ze brakujaca szyba byla po jej stronie ;p
ja sie zastanawiam po co dlubac palcem w gownie? i przekonywac sie na wlasnej skorze jak to fajnie jest?

na allegro lataj± zestawy koni regulowanych ze sprezynami, nawet JAMEX (w zestawie ze sport amorem tylko!), sa tez HR (twarde, wiec amora sie reguluje lżej)... wg mnie to najrozsadniejsze rozwiazanie. Fakt nie ma regulacji wysokosci ale podejzewam ze stosunek ceny do jakosci nie ma sobie rownych. Coilsy sa twarde i prawdopodobnie daleko im do progresywnych zwyklych sprezyn.
beda jakies amorki ale to zobaczymy jak kasa pozwoli a mysle ze sportowe amorki z coiloversami beda dobrym rozwiazaniem
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=23468
czyli tak jak mowilem nie beda mi sie podobac zdejme i sprzedam tieesto niezla ma przebitke biorac pod uwage ze kosztuja na ebay'u jakies 70 $
Stary temat ale dotyczy zawieszenia i nie bede zakaldal nowego zeby nie zasmiecac forum
wiec chodzi o to zeby obnizyc mojego civica znalazlem takie zawieszenie co myslicie o tym'
http://www.allegro.pl/ite...wyprzedaz_.html + http://www.allegro.pl/ite..._promocja_.html koles zoferowal mi sprzedaz tego zestawu za 819zł
choc wydaje mi sie ze za malo bo planowalem -60/-40

druga opcja to my¶le tez o tamtych amortyzatorach + http://www.moto.allegro.p...gwintowane.html
co sadzicie? wiadomo nie pieniadze i pewnie niema sie czego specjalnego spodziewac...
bede jeszcze szukal ale te narazie mniezainteresowaly
czekam co powiecie
na tych regulowanych nikt na zadnym forum nie jezdzil dluzej niz miesiac wiec cos w tym musi byc ze sie do niczego to nie nadaje
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose