Internet to potÄga ÂŤ ObserwujÄ, myĹlÄ, piszÄ â serwis Goldenrose
MODEL: 1991, ED9SILNIK: SWAP B16A1
UKLAD DOLOTOWY: stozek, intercooler, dodatkowa listwa wtryskowa z czterema wtryskami, kolektor ssący custom by Grabowski, układ dolotowy by Grabowski
UKLAD WYDECHOWY: turbina TD04, wydech by Grabowski przelot 60mm, kolektor by Grabowski
ELEKTRONIKA: SMT6 by PromotoR
UKLAD NAPĘDOWY: sprzeglo półspiek by PromotoR
ZAWIESZENIE: H&R -6/-6 12/9, rozporki dolne przod i tyl, rozporki gorne przod i tyl
UKLAD HAMULCOWY: tarcze Black Diamond Combirange, klocki Black Diamond Predator
BODY-KIT: spojler tylny Honda, progi Carzone, lampy przednie soczewkowe, postojowki Cristal, lampy tylne Lexus Graphit, maska V-tec, dyfuzor tylni
ŚRODEK: kierownica Momo 300mm, zegary TSS indiglo, temp. oleju indiglo Auto Gauge, temp. wody indiglo Auto Gauge, obrotomierz shift-light indiglo Auto Gauge, vol indiglo Auto Gauge, boost indiglo Auto Gauge, EGT Mroczne Widmo Auto Gauge, AFR Mroczne Widmo Auto Gauge
CAR-AUDIO:
KOŁA: Borbet 16", Micheline Sport SX 205/45/16
INNE: silnik nieodprezony, doladowanie 0,3bar, chlodnica oleju SETRAB, short-shifter Mugen Power, pompa paliwa Walbro, fotel pasazera wygnieciony przez dupsko Darka
MOC: 150PS/208PS 152Nm/194Nm
PLANY: Korby EAGLE ESP, Tloki CP, Uszczetka COMETIC, Szpera KAAZ, blok B16A1 tuleje DARTON, HONDATA
ZDJECIA
to auto przekonalo mnie do sensu uturbiania
To auto pokazalo mi piekno crxa II. Mógbym się o nim rozpisywać ale powiem krótko: prawie ideał i ten dzwiek turbosprezarki...
jeden z ładniejszych ED9 w PL, w Kielcach najładniejsza ceerka cały przod bym zapodał z EE8
co do zmian mechanicznych to w porownaniu do Małego zostajemy 100lat za murzynami Mały zrobił trudnego swapa i załozyl turbo szybciej niz rudziński wyjał i włozyl silnik Auto jak było jeszcze N/A to chodziło tak samo jak moja Si lecz teraz pewnie juz nie pozostawia cienia wątpliwosci
Mały powiedz mi tylko jak to sie stało, ze ja nie siedziałem na prawym fotelu jeszcze
oj nie wiem jak to sie stalo? przeoczenie jakies? hehe co ma wisiec nie utonie
Maly wymiata bardzo!! RE5PECT! To co siedzi tam pod maska to mnie przeraza! Mam nadzieje ze mnie kiedys przewieziesz - na przednim siedzeniu
Mam nadzieje ze mnie kiedys przewieziesz - na przednim siedzeniu
a sa tam tylnie
aaa Maly bo zapomnialem... skoncz przod zeby bylo konsekwentnie z tylem i bokiem bedzie slodka
Mialem przyjemnosc przejechania sie z malym jego crx i powiem wam ze w nocy spac nie moglem ,jak wysiadlem to mialem dreszcze .Przez pare dni slyszalem świst turbiny poprsotu Wow !!Gratki maly dla ciebie za taka fure dla mnie to poprostu rewelacja !!
dokladeczka juz zamowiona:)
O skad ja znam te miejscowke ze zdjec?!
tak tak, nasze spotkanie
no powiem tyle....jestem pod wrażeniem..:)!!!!sporo słyszałem na temat tego autka, ale niestety nigdy nie miałem okazji widzieć go "w akcji"..:)
to dopiero musi powodować dreszcze!!
gratuluje autka Mały..:)
z turbo jeszcze nie widzialem ale i bez ladnie smigal a co dopiero teraz byla to moja pierwsza ceerka jaka zobaczylem na zywo i sie odrazu zakochalem
piekne auto duma kielc pierwsze turbo w kielcach
Podoba mi sie.Nie jest zepsute i ten silnik az ciarki przechodza...
nie wyobrazam sobie tej mocy, maly kiedy przewóz ? auto jesli chodzi o wyglad zew. jest tak samo piekna jak brody
Pogratulowac, chyle czola. Jednak dla mnie wieksza frajde robi NA.
Widziałem na żywo... i jestem pod DUUUUUŻYM wrażeniem.:D
Mały - RESPECT for you!!!
Gratuluje zajefajnej fury.
Samochód klasa nic dodac nic ując innowacyjny w każdym calu
Ile ta hania ma mocy ??
204 ps narazie
jest napisane na pierwszej stronie, w opisie auta
MOC: 150PS/210PS 152Nm/198Nm
maly koniecznie musisz nagrac filmik ze srodka od 0 do... moge byc chetny do nagrania biore aparat i jazda
zaproscie jeszcze pania "trakcje" do udzialu w filmie i pania "sucha jezdnie" do towarzystwa bo inaczej to nic nie nakrecicie
pojezdzimy jak sniegi stopnieja:)
ooooo... szykuje się ciekawa produkcja filmowa Honda-Kielce Production
jechalem nia ale may nie mogl mi pokazac co potrafi bo bylo slisko a crx ma letnie ale auto przesuper
Brawo fajny projekt. Ciekaw jestm jak to chodzi. Pozdro
jezdzi bardzo przyjemnie
teraz co prawda ciezko sie zebrac ale jak przyjdzie wiosna polatamy Marcinku
tak wyglada dokladeczka na przod
i AFR
ciekawe Mały ile nizej bedzie przod, zebys tylko nie zostawil gdzies tej dokładki
EDIT: wydzieliłem dyskusje odnosnie turbo i N/A dop nowego tematu -> http://www.honda-kielce.p...topic.php?t=117
sam jestem ciekaw przymierzalem z Darkiem i wyglada to super
sam jestem ciekaw przymierzalem z Darkiem i wyglada to super
ja bym darka odpuscil. walniesz nim w kraweznik i bedzie problem
cu
mac
hehehehe
Juz za 2 tg bedzie u mnie kolektor ssacy wraz z przepustnica 71mm SPOON'a. Kolektor posiada dwie listwy wtryskowe
Mały a powiedz mi jakim cudem 71mm
a rozwiercona jest
a co zrobiono z motylkiem
zobaczysz
łokej
a zdajesz sobie sprawe, ze bedziesz miał rzeźbe z podpasowaniem ssaka z B18C6/B16A2
Myslisz laseczko, ze wieksza niz ze swapikiem?
nie nie bez przesady
W warszawie koleś przerabia przepustine ale nie wiem za ile. Ale mu to wychodzi.
przyjdzie mi przerobiona wiec nie bedzie problemu z zamontowaniem. Dzieki Marcinku za pomoc.
PS Artix masz na sobie szlafroczek??
Ja wiem że tobie przyjdzie przerobiona ale to info dla innych było , z tego co pamietam znajomemu przerobił zwykłą od ITR na właśnie spoona. Przestrzał miał chyba 1mm wzgledem Orginału.
Pozdro
oryginał ITR ma 62mm wiec jakim cudem doszło do 70mm (Spoon)
btw. Mały ja już szlafroczek dawno ściagnałem ale nie zdazyłem jeszcze nikogo wystrzelac...
na podobnej jezdzil syncro
nie chodzi o to czy jezdził na Spoon'a tylko jak koles o ktorym pisze Puma przerobił seryjna przepustnice z 62mm na 70mm
Mały moze chcesz szpere z Integry Type-R za ok 1300zł mam mozliwosc zamowienia z USA tylko musiałbys sie zdecydować w miare szybko bo paczka niedługo wychodzi..
nie chodzi o to czy jezdził na Spoon'a tylko jak koles o ktorym pisze Puma przerobił seryjna przepustnice z 62mm na 70mm
Ok, ze wzgledu że nie jestem dokońca mocny w Haniach zadzwoiłem zeby sie dokładnie dowiedzieć jak to było z tą przepustnica. I niestety ale źle ja coś zakodowałem, fak rozwiekcił ją o 3-4mm wyszło wkażdym razie 65mm.
Sorki za zamieszenia, mój błąd to był, źle zrozumiałem jak kiedyś o tym rozmawiałem. Ale przypuszczam że cena za ta większa jest śmieszna w porównaniu za Spoona.
PS. Jesli mozesz Mały to powiedz ile kosztuje ten orginał SPOONa, tak ze zwykłej ciekawości. Bo ten kolo w wawie bierze za przeróbke przepustnicy 200-250zł.
Pozdro i sorrki za OT.
Pozdrawiam
oryginał Spoona nowy to koszt 430-480$
ej ale to jest [bardzo dobre] autko . qrcze piekne . a ja tak zniszczylem swojego crx'a
male OT w tym temacie , gejki a co daje taka przepustnica spoona lub przerobienie serii ?
sorki za ot i dzieki za wyrozumialosc i szczera odpowiedzi oczywiscie !!
Veno odpisalem Ci privem co daje wieksza przepustnica. Mam nadzieje, ze wystarczajaco
i dostalem w dupe od Evo
to nie dobrze ale z drugiej strony to raczej było do przewidzenia, w szczególności na takiej nawieszchni jaką mamy. Od którego EVO?? tego z Kielc??
Swoją droga spróbuj jeszcze raz jak bedzie sucho coby te 4x4 nie dawały aż takiej przewegi.
od Bobskiego swoja droga jechalem z pasazerem i caly zapakowany. ale Evo poszlo strasznie
a z Gibonem jechałeś??
a co do tego EVO to tak jak mówie, żeby były jakieś szanse to jest potrzebna dobra nawieszchnia, i pełen dystans 402m to w tedy można spróbować ,
ale to tylko moja opinia, moze jednak EVO jest poza zasiegiem?? niewiem. Słyszałem że sie ścigąło z Uno 1,4 Turbo i wcale to uno nie dostało za specjalnie, ale ile w tym prawdy jest to nie wiem, jak również nie wiem czy sie coś od jesieni nie zmieniło w tym EVO.
Gibon dopiero dzisiaj odpala fure wiec pewnie staniemy dopiero w sobote.
Puma pewnie mowimy o tym samym czarnym 1.4 T UNO a z tego co slyszalem to nalało evo i to nawet film nakrecil ! - nie sprzeczam sie tylko mowie co slyszalem
Puma pewnie mowimy o tym samym czarnym 1.4 T UNO a z tego co slyszalem to nalało evo i to nawet film nakrecil ! - nie sprzeczam sie tylko mowie co slyszalem
tak mówimy o tym samym UNO, ale tak jak mówie nie wiem czy coś sie nie zmieniło w EVO od jeslieni a jesli chodzi o to Uno to zrobił je mój kolega z Krakowa a potem trafiło do kielc. I jest ono mocne. A jesli gdzies jest ten film o którym mówisz i jesteś wstanie go załatwić to ja chce
Sorki Mały za OT.
A jesli chodzi o Gibona to czekam na relacje
poprostu zdalem sobie sprawe ile jeszcze pracy mnie czeka przy Rexie
malutki pomysl w ten sposob ze gdybys juz osiagnal tak wiele w tak krotkim czasie to juz rex by ci sie znudzil bo nie bylo by co robic, a takto coraz wiecej powoli...
1,5 bara i po problemie ...
... albo zaczną sie nowe
Mały scigałes sie ze startu czy z rolowanego... z miejsca to wiadomo, ze nie masz szans ale sprobuj z rolowanego ruszajac z dwojki
poszlismy z rolowanego na Tarnowskiej i z gorki odszedlem a pod gorke padlem
a najlepszy byl Macius Bobski. Dzwoni do mnie i mowi : "musisz cos w niuni dlubnac bo dostales po dupie"
mam takie pytanie:
Jakie czas wykreca CRX Turbo 0-100KM??
bo ja czegoś tu nie rozumiem jeżeli seria robi niskie 7s to twój powiniej zejśc poniżej 6s.
A z drugiej strony nie rozumiem czemu Uno Turbo o mocy około 140-150KM jechało prawie równo z tym EVO a ty dostałęś lanie??
Idąc innym tropem " to co to za punkt widzenia że ośka nie ma szans z 4x4??" nie brdzo to rozumiem, no ale......generalnie ja uwazam że powinieneś sprubować jeszcze raz i tak jak pisałem na suchej nawieszchni i na ustalonym dystansie.
I ja osobiście bym próbował z stojącego.
ludzie nie dajmy sie zwariować ten EVO waży z 1400kg a crx pewnie max tone, róznica w mocy to pewnie z 100-130KM.
Przy mocy 200KM wychodzi w crx-sie 5kg na 1 KM, a w EVO około 1KM na 4,3kg, doliczając do tego opory powyżej 100KM/H wynikające z napedu uwazam że da sie zniwelować tą róznice na odcinku 1/4 mili.
Oczywiście moje rozważana są oparte na tym ze EVO to seria 330KM a nie 285KM (1KM na 4,9kg), bo w tedy według mnie są wieksze szanse.
Zapewne stwierdzicie że nie mam racji bo 4x4 daje taka przewage że sie jej nie da zniwelować ale przytocze tu S2 czy Golfa TDI 4motion z którymi ośki dawały sobie rade. Jak również wygrana Kilera nad Imprezą GT 220KM.
Sorki za OT ale ja od zawsze twierdze że mocna ośka (podkrecona) może sobie poradzić z seryjnym 4x4. Oczywiście nie mówie tu o Hard Corowych wersjach typu FQ420.
Pozdrawiam
ten EVO to seria z wycietym katalizatorem oczywiscie, ze oska bedzie lepsza bo 4x4 ma juz duze straty na kołach powyzej 100km/h, oczywiscie mowa tutaj z rolowanego bo z miejsca EVO odskoczy masakrycznie
ps. EVO 8 miały w seri 260KM czy 280KM
chyba 285KM ale nie jestem pewien. Uważam że i startu z miejsca powinien mały mieć szanse ale może jestem w błedzie.
Pozdro
z tego co wiem to 285PS ale tez nie jestem do konca pewny. musze wydlubac maxymalnie autko i staniemy jeszcze raz. moze byc tez tak, ze poprostu auto mi nie idzie tak jak powinno
Wiesz to tylko moje osobiste zdanie (po tym jak sie przygladalem fotką), za mały stozek, za wąska rurka od stożka do turbiny.
W dieslach te rury szczegolnie od stozka do turbiny to są grubaśne (jka pięść), czasem sa dwa stożki, bo się silnik dławi małą ilością powietrza
...ale nie wiem jak tam Twój rex ma z głodem powietrza, czy mu to styka, czy za mało
faktycznie tez zauwazylem ze to troche kulawo zamontowane, moze kij ze srednica dolotu, ale tak czy siak stozek moze miec troszke za mala powierzchnie ssania i ... tam to przypadkiem nie ma zawirowania i cieplego nie ssa (miesza z zimnyn nawiewanym powietrzem) ???????????
wiem ze moze rozwiazania nie bylo ale pieron wie, wg. mnie nie ciagnie zimnego.
Nie kij ze średnicą dolotu. Wg mnie to bardzo ważne.
Wystarczy zastosować analogię - silnik odrzutowy. Ogromna masa powietrza wpada bezpośrednio w łopaty.
Teraz przytkaj to stożkiem i rurką - łopatki będą wymagać więcej wysiłku aby zaciągnąć powietrze bo będą walczyć z podciśnieniem.
Tym samym spaliny mają trudniejszą drogę ucieczki
Jak wlot do turbiny będzie dłuższy i szeroki, to lżej się powietrze zassie i mniej się będzie męczyć turbina i silnik - jak ktoś się nie zgadza to niech zapyta dowolnego fizyka
Co do miejsca na stożek, no cóż.. faktycznie jest fatalne, za chłodnicą i blisko kolektora wylot. Grube rursko w okolice akumulatora, obok niego 2x stożki lub 1 dużachny i git
Ja wkrótce przechodze na stożek x2 i grubą rurę dolotową, bo to najlepsze co mogę zrobić na bezwałdnym wlocie.
przede wszystkim niejsce stozka jest fatalne; miedzy silnikiem i chlodnica. pierwszy krok to aku do bagaznika i stozek za scianka w miejscu aku z dolotem zimnego powietrza z zewnatrz. kolejnym krokiem bedzie zamontowanie nowego kolektora ssacego, ktory juz wlasnie do mnie jedzie wraz z przepustnica . nastepnie zalozymy waleczki z ITR, ktore az sie prosza o zalozenie. zestroimy i zobaczymy co to dalo
a potem maly zadzwon do mnie i sie poscigamy - ha ha ha
I proszę co się dowiedziałem:
Filtr stożkowy: 115 / 140 / 77mm (czyli jeden z większych) nadaje się do napędzania jednostek do 100KM w układzie bezwładnego wlotu.
Filtr stożkowy: 155 / 130 / 77mm, do 200KM
No to do turbiny powinien byc jakis 190 / 160 ?
jutro rano Rex jedzie do Grabowskiego. Wsadzamy wieksza turbine GT18, zmieniamy kilka rzeczy i planujemy uzyskac moc 235PS.
Odbior auta w przyszlym tg
Marcin pochwal sie co wsadzasz
wałki itp. juz montujesz
rozmawialem dzisiaj z Grabowskim i wlasciwie to juz prawie wszystko jest zrobione. w piatek odbieram auto ale na wstepie beda emocje na hamowni
umow sie na czwartek... jade w czwartek do Wawy to pojedziemy razem
a w piatek to wpadnij na spocik sie pochwalic
I jak wyniki z hamowni?
przy doładowaniu 0.5 wypluło 256KM ale ma byc dmuchane 0.8-0.9 wiec liczymy na 300KM
przy doładowaniu 0.5 wypluło 256KM ale ma byc dmuchane 0.8-0.9 wiec liczymy na 300KM
256KM to wynik przelicznika a nie faktycznej mocy i ARTX nie podkrecaj ludzi
za 3 godzinki jedziemy i zobaczymy co to bedzie
No to czekamy kolejna musowa informacja to sprint do setki
ostatnio sie mijalismy w poblizu reala
ładna masz sztuke maly
wykresik z zeszlego roku przed ostatnimi modami
Mały fajny przyrost wziąłbyś na spota ten wykresik, bo bym się Ciebie popytał o te kreseczki
a mam pytanko co z ukladem hamulcowym?? nie przeszkadza to w jezdzie ze ma ponad 200KM a seryjne hamulce
jeszcze hamuje
Mały kiedy jedziesz na strojenie moze uda Ci sie jeszcze przed Starachowicami
Artix moze w siade albo w czwartek, w piatek wybebeszam skrzynke. kurde szpera....
kup dobre oponki i bedzie to samo co szpera.. bo wydac ok 3k na szpere to mysle, ze to b.duzo jak auto nie lata w zadnych mistrzostwach
jedz na strojenie czym predzej a zobaczysz roznice
a ma to auto jakies oficjalne ET ??
pozdro z wawy
13.864
wlasnie dzisiaj zapodalismy nowe tarcze i klocki
jakiej firmy
Black Diamond
uuuuuuuu
te tarcze lubia pekac przy ostrzejszej jezdzie
uuuuuuuu
te tarcze lubia pekac przy ostrzejszej jezdzie
Wtrące sie, jesli można,
nie słyszałem jeszcze o dobrych tarczach:
Zimmermann peka, EBC mają bicia, ATE i Brembo sie krzywią, teraz Black Diammond pekają.
Zasadniczo to chyba problem jest w expoatacji coś mi sie tak wydaje, bo inaczej to terzeba by patrzeć na cene. Im taniej tym lepiej.
Osobiście mam Zimmermanna i nie peka mi. Teraz Mały sprawdzi BD i też bedzie wiadomo jak one wytrzymuja.
Pozdro
nie słyszałem jeszcze o dobrych tarczach
TAROX, AP RACING
A ja slyszalem...... Kazdy chwali co jego....
........TAROX, AP RACING
rozmawiamy o tarczach które są w relatywnie przystepnej cenie?? czy szukamy rzeczy bardzo drogich?? A swoją drogą nikt ze znajomy, przynajmniej moich nie jeździł na tym wiec na ten temat sie nie wypowiadam.
jesli mowa o hamulcach za przystepna kase to nie ma co oczekiwac idealow i mysle ze malemu spokojnie te wystarcza
rozmawiamy o tarczach które są w relatywnie przystepnej cenie?? czy szukamy rzeczy bardzo drogich??
Black Diamond kosztuja ok. 650zł natomiast TAROX 1000pln wiec mysle, ze opłaca sie dołozyc te 350zł i kupic cos naprawde dobrego, choc nie twierdze, ze Mały kupil jakis shit bo najprawdopodobniej dla niego beda wystarczajace i b. mozliwe ze nie popekaja Natomiast ja bym je skatował na jednym wyjezdzie do Tych
Mały a jakie klocki załozyles do tych tarcz
Ty lepiej jedz na strojenie i sie chwal wynikami
Black Diamond kosztuja ok. 650zł natomiast TAROX 1000pln wiec mysle, ze opłaca sie dołozyc te 350zł i kupic cos naprawde dobrego, .......
Wiesz wzasadzie może dla ciebie 350zł to nie róznica ale dla wiekszości jest, a przy exploatacji nie w sporcie raczej te tansze wzupełności wystarczą.
A w wpadku Małego, Bartka to raczej bym polecął przeszczep Hamulców z wiekszego auta, jakiś Prelud, Civic itp. Sami dobzre wiecie gdzie były wieksze. I napewno to wyszło by taniej niż tarcze Taroxa czy AP. A było by skuteczniej tym bardziej że te auta nie mają czasu na rozgżewanie hamulców, tylko one musza być skuteczne odrazu.
Pozdro
klocuszki BD Predator
stara tarcza
nowa tarcza
stara troszke sie zgrzala hehehe
Najladniejszy Rex w Kielcach a do tego te mody Mialem przyjemnosc podrozowac jeszcze przed modami i wtedy zachorowalem na Honde Licze na kolejna przejazdzke
Mały wyprowadzasz chociaz rexa z garazu
bo juz bardzooo dawno go nie widzialem
dzisiaj caly dzien jezdzone
jutro na spot wpadasz
a jeszcze nie wiem
w sumie moge jechac jutro do Miniaka... pomysle jeszcze
wpadaj wpadaj zbierzemy duza ekipe i razem sobie gdzies smigniemy na piwko lub cole
w sumie moge jechac jutro do Miniaka... pomysle jeszcze
chyba nie bo umowic sie raczej trzeba
no Miniak sie nie umowil jeszcze ze mna
no Miniak sie nie umowil jeszcze ze mna
moze nog nie ogoliles?
narka
mac
Cool bardzo ładna
Cosik mi sie wydaje ze tylko pocisk wystrzelony z kalacha lata szybciej niz Twoja Crka a i tez daleko nie odlatuje
Gratki projektu juz poraz n-ty!!!
Konkurencja Ci rośnie, niebawem bede Cie ganiał na zderzaki hahahaha
Piekne szybkie autko... i jeszcze mnie nie przewiozlo
N/A is better
Porsche Carrera 4 zabite
A co zmodziles od zeszlego roku?
jezuuuu porche dostalo po dupie ale to musial byc widok ale gratki
Chętnie zobaczył bym mine kierownika
Ale to byl ten model najmlodszy (? jeden z mlodszych) czy ten z lat 90?? Bo jesli ten o ktory ja mysle to ma bydle 300KM Maly nie przestajesz mnie zaskakiwac Byle tak dalej ziom
Czemu sprzedajesz?
po półrocznej przerwie odpaliłem REXA
poszło bez problemów. zająłem się czyszczeniem i picowaniem
aby lsnił jak zawsze wczesniej
ale to nie tylko odpalac ale i jezdzic trzeba choc ja moja tez tu "od swieta" jezdze bo mi sie nie oplaca na codzien
pojeżdziłem w sobote troszke a w tg czasu brak niestety
Mały czyżby Rex wracał do łask??
mam nadzieje że sie pokażesz na jakieś imprezie w przyszłym roku??
na zdjeciach wyglada bardzo ladnie i z tego co wyczytałem to nie gorzej jezdzi chetnie bym go zobaczył
maly reaktywacja
Hyhy moja ulubiona furka z klubu chyba - nie ma to jak ED`ek
z edka to chyba ma tylko bude i to nie do konca
tabliczka znamionowa misiu wiem co tam siedzi