Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
a co stało sie z poprzednim korba poszła bokiem czy spłynol tłok może byc na PWNie mam nic do ukrycia.. ani to ani to.. zatarl sie... prawdopodobnie przewod zasialajacy wtryski sie rozlutowal,a turbina byla rozpedzona i pomowala caly czas, czyli duzo powietrza malo paliwa i egt roslo az wreszcie 2 i 3 cylinder sie przytarl. teraz juz wszystko ogarniete najlepiej jak moze byc...
to popłyneły tłoki, ale chociac w turbo doładowanym, robiłem prelude wolnossaca ktora tłoki w misce miała własnie na drugim i trzecim cylindrze a pozniej jeszcze o dwoch takich przypadkach słyszałem taka uroda hondy
tu tloki zostaly na miejscu, samochod nawet odpalal i jezdzil tylko kompresjka szla w pizdu
kompresja szła do skrzyni korbowej z braku czesci tłoka
albo z powodu tego ze gladz na cylindrze zostala poszarpana, i sprezanie szlo bokiem
wide ze wiesz lepiej ok
nie napisalem ze nie masz racji, tylko ALBO... nie neguje Twojej tezji, sadze ze nawet masz racje bo masz wieksze doswiadczenie z silnikami
poprostu nie chce sie dochodzic bo nie ma co jedno jest pewne ze czas przyinwestowac we wskazniki, pomyslałbym takze o chłodnicy oleju
......... teraz nowym sercem jest Z9
qpeta, chyba nie lepiej zaprezentuj swoja qepetke
ze czas przyinwestowac we wskazniki
Sadze ze wskaznik nic by tu nie pomogl, bo rzecz miala miejsce przy 220Km/h,wiec raczej nawet bym na niego nie spojrzal ale to nie zmienia faktu zeby sie przydal co do tloko, to dlatego polemizuje bo... splyniecie oznacza ze sie roztopil i sobie poplynal jakis tam kawalek,tj tak rozumie to ja, a z tego co zaobserwowalem to tlok pod plywem temp specznia l i porobil rysy na gladzi cylindra...po czym gdy sie juz schlodzil wrocil do poprzedniego stanu
mozesz zdjecie zrobic chciałbym zobaczyc gdzie rysy sa czy przy bocznych sciankach sciankach miedzy 2i3 cyl. A teraz inaczej jezeli tłok zaciera sie w cylindrze zazwyczaj z braku cieczy chłodzacej lub zbyt wysokiej jej temperatury zatarcie wystepuje na sciankach cylindra rownoległych do pasa przedniego i sciany grodziowej gdyz tam tłok ma swoj własciwy wymiar i tylko tam moze sie zatrzec w kazdym innym miejscu tłok ma o ok. 0.5mm mniejsza srednice i nie ma kontaktu z tuleja. ale po okolicznosciach powstania uszkodzenia wnosze ze złapało go tam gdzie napisałem u gory. I odradzam jazde honda z maks predkosciami po autostradach zazwyczaj konczy sie to wyjechaniem panewek, lub tym gorszym przpadkiem skilowaniem tłoka
sa po calym obwodzie cylindra...widzisz polemizowalismy i napisales rzeczy ktorych nie wiedzialem wiec cos to dalo czasem warto podociekac... co do maksymlanych predkosci to juz sobie odpuszczam tu nie chodzi o V/max tylko przyspieszenia
I odradzam jazde honda z maks predkosciami po autostradach zazwyczaj konczy sie to wyjechaniem panewek, lub tym gorszym przpadkiem skilowaniem tłoka
Mozesz poprzec t± teze jakims dowodami ? bo pierwszy raz takie co¶ słysze
M1:
jeden masz wyzej ,drugi zapytaj Małego, w Preludzie wystarczy 15min przy 215km/h
sprawdzone organoleptycznie przez fachowcha Macieja, a i jeszcze w trzech silnikach 1,3 tez to zbadał
Solina:
Ze temat mnie ciekawi musze go jeszcze po drazyc jak wyglada denko tłoka czy na nim cos sie stało??
Ze temat mnie ciekawi musze go jeszcze po drazyc jak wyglada denko tłoka czy na nim cos sie stało??
Zrobie kilka fotek dzis i Ci pokaze, nie wiem czy bedzie widac wszytsko bo silnik lezy na zewnatrz i troche podrdzewial ale ci pokaze
Preludzie wystarczy 15min przy 215km/h
w jakim silniku
w najsłabszym, ooo widze ze zaraz sie zacznie
w najsłabszym, ooo widze ze zaraz sie zacznie
nic sie nie zacznie
Bylem ciekaw ktory to silnik bo wiem ze jest vtec juz z przebiegiem 500tys i jezdzi nadal
Te 2.0 to byl montowany chyba tez w accordzie
mam propozycje zeby wydzielic do technicznego bo Solina bedzie miał 7 stron nie na temat normalnie uzytkowany na bank dobije do 500tys
co do zatarcia...to hmmm wczesniej np przelecialem nie raz cala obwodnice na pelnym bucie 230km/h i nic sie nie dzialo, teraz silnik sie zatarl bo padly te jebane wtryski i tyle... wiec mysle ze to nie ma reguly co do zdjec to ciezko.... ale moze mi sie uda bo silnik troche zardzewial
tłoki nie rdzewieja
tuleje natomiast tak
Tyle zostalo z starego silnika
a jakbys mi tak tłoka takiego popsutego pokazał