Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Witam . Mam problem . Posiadam Hondę Accord 2.0 1995. benzyna + gaz. Po odpaleniu silnika co jaki¶ czas słychać dziwne "brzymmm" co¶ jakby jakie¶ "sprzęzenie. nie wiem jak to nazwać. silnik na sekundę traci obroty i znowu jest dobrze i tak co parę minut. Druga sprawa to ga¶nięcie silnika po przeł±czeniu na gaz . na benzynie ok. a na gazie ga¶nie . dopiero jak silnik popracuje na benzynie dłuższy czas to jest ok.Gaz mam sekwencyjny i wiem że odpala na benzynie i po osi±gnięciu temp sam się przeł±cza ale wcze¶niej trwało to krócej. silnik pochodził na benz. i po ok 2- 4 min przeł±czał na gaz i było ok. Teraz dusi go okrutnie i ga¶nie.Rozumiem ze na benzynie chodzi dobrze a problemy pojawiaj± sie po przeł±czeniu na gaz?
Kiedy ostatnio wymieniane filtry od gazu?
Sprawdz czy nie masz za malo plynu chlodniczego mozliwe ze parownik od gazu zamarza.
A co do brzeczenia to nie mam pojecia
skoro silnik traci na sekunde obroty pewnie wydech wpada w jakis rezonans i jest brzym... moze sie o cos obije albo cos zawibruje...
co do gazu tj napisal pondelek, albo przyslon chlodnice kartonem, styropianem zeby woda szybciej sie grzala w chlodnicy.
koleżanko a jaki masz reduktor i wtryskiwacze?? Jeżeli masz reduktor Tomasetto Alaska jakiego¶ no to zonk - ten reduktor sa do 90km i w accordzie nie daj± rady. To samo się tyczy wtryskiwaczy Valtek i Rail - totalna porażka. Samo to że masz sekwencję to nie znaczy że jest ok bo jeszcze licza sie podzespoły. Żeby to wszystko ładnie latało to elektronika Stag, BRC lub Prince, reduktor EG lub Scorpion a wtryskiwacze Keihin, Magic jet lub Matrix to tylko ma rację bytu.
Co do brzęczenia to wla¶nie moze być reduktor lub wtryskiwacze. Zalecałbym podł±czenie pod lapka i sprawdzenie parametrów np ci¶nienia w reduktorze.
Pozdrawiam