Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
przydalaby mi sie gleba, tylko taka zeby sie dalo jezdzic i po ulicy i po torze. czytalem troche o tym, ale nigdzie konkretnie nikt niczego nie zachwala, a wydatek rzedu 1500 na amory i sprezyny to troche nie na moja kieszen. mysle troche o zalozeniu samych sprezyn (jakies Eibach, albo Apex) na seryjne amortyzatory. czy to dobry pomysl? no chyba ze ma ktos tanie w miare dobrym stanie zawieszenie pasujace do qp 5gen. chcialbym zeby Honda nie siedziala zbyt nisko, mysle ze tak z 40/40 to by sie przydalo. jakies propozycje? rady? doswiadczenia? slyszalem cos o progresywnych sprezynach, ale nie wiem czy nie sa zbyt drogie40/40
to juz jest nisko ale da sie bez problemu jeĽdzić
powiem tak tez tak my¶lalem zeby kupic spręzyny obnizajace na seryjne amorki i tak zrobilem...na poczatku bylem zachwycony bo auto było napewno sztywniejsze i niższe ale po dłuższym czasie stwierdzilem ze jest do bani z seryjnymi amorkami bo auto ma tendencje do podskakiwania i na pofalowanej drodze jedziesz wsrodku jak pileczka do pingponga sie skacze az cie wyrywa z fotela
wiem ze teraz bym tego niezrobil, i dlatego na przyszly rok u siebie musze kupic nowe amorki jakies sportowe...
i bardziej tez cierpia te seryjne amorki na sprezynach obnizajacych
40/40 to juz jak sie sprezyny uloz± (opadna dobrze). mysle ze bedzie ok, ale wlasnie te amory to mnie martwia, chociaz na jakis czas mysle ze to takie w miare dobre rozwiazanie. jak dorosne to kupie caly zestaw, a na razie nie wiem jak cenowo by wyszly amory gazowe sportowe i sprezyna jakas do tego
ciaz na jakis czas mysle ze to takie w miare dobre rozwiazanie. Dokładnie!
A z czasem dokupisz amorki i będzie git
sprezyny eibach 35/35 do twojego auta kosztuja około 549zł
mozesz popatrzec na allegro http://moto.allegro.pl/se...untry=1&order=p
i tu tez cos znajdziesz http://moto.allegro.pl/se...ntry=1&order=pd
ja jeżdżę na sportowych sprężynach(kupiłem używane 200zł) i seryjnych amortyzatorach gazowych już jaki¶ czas, jest twardo i w miarę nisko. Komfort jazdy się znacznie pogorszył ale już się przyzwyczaiłem. Na razie mam inne wydatki ale gdy mi sie uda zaoszczędzić trochę kasy to planuje kupić do tego jakie¶ amorki albo lepiej cały zestaw regulowany.
czyli troche mi sie wyklarował temat. na jakis czas same sprezyny, a pozniej jak kasa wpadnie to do tego amory albo zestaw. a takie pytanie: czym sie różni± żółte od czerwonych, czarnych, zielonych czy niebieskich. twardo¶ci± czy tylko kolorem jaki dana firma preferuje?
żółte od czerwonych, czarnych, zielonych
Je¶li s± jednej firmy to twardosci±, a jesli innych to mog± się nie różnic niczym ,po prosty firma tak sobie maluje(,ale zawsze jakim parametrem sie różni±)
wiem tyle ze rozowe sa gejowskie ... bo sam na takich jezdzilem
do Twojego auta najlepsze będ± wła¶nie te gejowskie a wnosz±c co¶ nowego, to nowe jamexy będziesz miał za ~3 stówki
eibach za ~650
vogtlangi za ~650
H&R - nie znam ceny, ale czytałem na forach,że szybko poddaj± się korozji - 3 lata.
kupuj±c używki musisz patrzeć żeby nie miały dużych wżerów korozji, bo takimi długo nie pojeĽdzisz, pękn± i trzeba będzie znowu wydać kasę.
kolejna sprawa do seryjny armor do obniżaj±cej sprężyny - powoduje że amortyzator pracuje w innym zakresie i może się szybciej zużywać - efektem jest pogorszenie przyczepno¶ci i oraz to o czym pisał bombel czyli skakanie jak piłeczka, czego osobi¶cie nie odczułem tego jak jechałem jego autem, rzekłbym było wy¶mienicie
polecam taki zestawi jak ja mam niesety nie wiem co mam prawdopoodbnie seryjne z pro-teca jak cos to podjade na statoila i sobie jakos sprawdzisz
słyszalem ze JAMEX nie obniza tak jak powinien chodzi mi o wysoksc, i ponoc sie odkszatalcaja, rozne sa opinie
mialem okazje zamienic sie jakis czas temu za oryginalny zawias pro-tec w zamian za moj seryjny. wyszla kupa bo spoznilem sie 1 dzien (chcialem sie zastanowic) musze sie zorientowac w cenach sprezyn (raczej nowe)
W qp mialem Jamex (czerwone). Auto siadlo jakies 30mm. Przez dwa lata uzytkowania sprezyny nie odksztalcily sie i w sumie nie mialem do nich zastrzezen. Co do komfortu jazdy to spada ale da sie wytrzymac. Jak obnizac to z glowa, zeby zima za plug nie robic
spręzyny TEIN używane 1 miesiac za 550zl to dobra cena? obnizaja o 30 podobno. koles mowi ze pasuja do civic 5gen i crx de sol (nie wiem czy do mnie tez podejda bez problemu). jak to jest z tym spasowaniem. do kazdego civica 5 gen podejda? niewazne czy qp czy hatch?
kupuj je bo podbno to [bardzo dobre] sprezyny
do tego KYB agxy albo bile i bedzie kozak
potwierdzam, generalnie TEIN to ¶rednio-wysoka półka zawiasów, wypytaj o numery ze sprężyn i sprawdĽ w katalogu teina do jakich aut pasuj±, chociaż czasem też i w katalogu można spotkać bł±d, ale bardzo bardzo rzadko a i to raczej w tym o ile obniż± a nie czy będ± pasować.
moim zdaniem 30 to maks co można opu¶cić auto na naszych drogach.
nie zgadzam sie albo poczekaj i zamów z eBaya zawias skunk2 cos koło 1000zl wychodzi
moim zdaniem 30 to maks co można opu¶cić auto na naszych drogach
ja mam 45/45 i luzik nawet da sie wjechac na niektore krawezniki
45 masz na sprężynie pod obci±żeniem czy przed ?
yyyy to teraz mnie zagioles w sumie to niewiem, ale wymierzylem przed i po zalozeniu i jest nizej ok 4cm
w katalogu Tein jest napisane o springach do civica 92-95: "2dr coupe/3dr/4dr sedan Rr Fork"
skunka bede ciagnal we wrzesniu chyba wiec mozesz sie podpiac jak cos ...
zobaczymy jak sie sprawy potocz±. na razie chce sie z tym kolesiem od spręzyn Tein skontaktowac i lipa. nr gg podal, ale jak sie pytam o cos to nie odpisuje. a zawieszenie skunk'a to jest komplet? z regulacja czy bez?
Couto jak ja będę juz pracował to sie pisze na skunksa
nie zgadzam sie albo poczekaj i zamów z eBaya zawias skunk2 cos koło 1000zl wychodzi
podaj link do aukcji bo jestem bardzo ciekaw
http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW
myslalem ze chodzi ci o cale zawieszenie ze sprezynami
to co podales by wyszlo nawet taniej cos kolo 900zl
tylko te amory pewnie ku*ewsko twarde
jak wysyłka do PL dwóch felg kosztowała 45$ to ile może tego? pewnie grosze, sprężyny można tez siakie¶ skunka zamówić a za 700$ masz gwint skunk2
kiedys sobie szukalem i do Vgena za 560$ chyba juz byl gwint oczywiscie
dolar juz 2,11 i ciagle w dol nie dlugo to darmo bedzie, tylko sciagac
Jak będziecie zamawiac ,to dajcie znac,to i ja się może skusze
Couto ale te "gwinty" skunksa za 500$ to nie sa prawdziwe gwinty
a co w nich nieprawdzilego?? to ze nie trzeba wydac za nie 3tys pln to oznacza ze juz to nie jest gwint?? zreszta sprowadz sobie taki przez takiego merfiego i zobaczymy czy sie wyrobisz w 1.8k zl
to jest nieprawdziwe ze to sa coiloversy zalozone na amorki. Jak szukalem gwintu do siebie to najtanszego skunksa znalazlem za 900$
tain jest po 700$
?!
ale mowa o skunku a nie o teinie
porownalem tylko ceny