ďťż

Hamulce

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
po ostatnim treningu przegrzalem troche hamulce -byly twarde i nie dalo sie zblokowac kol:smutny: zamierzam wiec zmienic klocki na ferodo premier lub zwykle ebc do tego tarcze speedmax lub mikody jak bedzie najlepiej??czy macie moze jakis lepszy setup?
plyn kupic zwykly?? czy juz jakis lepszy? jesli mam oryginalne przewody ??


W poprzednim aucie miałem nacinane tarcze ATE + klocek ferodo premier i taki zestaw dawał rade zatrzymać tego potwora mogę naprawde polecić płyn miałem jakiś normalny dot4
u mnie mam ebc gladkie i klocek green. Duzo lepiej niz seria ale nadal mi malo
Ważne - ile masz kasy? I jaka ma być wersja finalna?


nie dlugo bede chcial wsadzic 282 i 262 ten setup jak narazie
To skoro jak na razie to sobie kup Mikody i klocki TRW
a trw bedzie lepsze od ferodo i ebc?? na zestaw ok 400zl
a jak z plynem??kupic jaki kolwiek??zeby znow mi nie zabraklo hamulcy
A ile to na razie?
zgaduje ze owe "na razie" to tak 4x od 170 do zera po rozgrzaniu
do wakacji chcialbym na tym polatac:)
zrob odarzu tak jak u mnie. Naprawde zajebicie jest pamietajac co mialem w poprzednim edku

zgaduje ze owe "na razie" to tak 4x od 170 do zera po rozgrzaniu

mam seryjne tarcze 262 i ferodo premiere - przeżyły nie jedno hamowanie jedno po drugim z 200km/h i się jeszcze trzymają a takich hamowań było grubo ponad 30

glibo, nie lepiej odłożyć kasę i od razu zrobić porządny hampel niż 2 razy wydawać kasę ? Dobrym rozwiązaniem dla Ciebie bez wymiany zwrotnic byłaby tarcza 262 i zacisk jarzmo i klocek z preludy h22

Dobrym rozwiązaniem dla Ciebie bez wymiany zwrotnic
wait a minute Sally ... jak glibo ma seryjny hampel to chyba tam jest 242?



glibo, Dobrym rozwiązaniem dla Ciebie bez wymiany zwrotnic byłaby tarcza 262 i zacisk jarzmo i klocek z preludy h22


jak tego dokonac?? trzeba by przerobic jarzma?
po pierwsze musisz miec zwrotnice pod tarcze 262mm ... jakie masz tarcze teraz u siebie?
glibo nie wlozysz tarczy 262mm na swoje zwrotnice. W sumie najdrozszym elementem tej ukladanki jest zwrotnica z ee8


glibo, nie lepiej odłożyć kasę i od razu zrobić porządny hampel niż 2 razy wydawać kasę ? Dobrym rozwiązaniem dla Ciebie bez wymiany zwrotnic byłaby tarcza 262 i zacisk jarzmo i klocek z preludy h22


kruku wedlug sebasa jest to mozliwe bez wymiany zwrotnic wiec pytam co i jak:)

na crx-info znalazlem cos takiego:

Panowie nie znata się Już mnie wcześniej wprowadzono w błąd tutaj że solka ma 242 tarczę a dupa bo ma 262

glibo, jest dokładnie tak jak zacytowałeś, na seryjne zwrotnice z ED9 ładujesz tarczę 262 z iVT (np z EE8), do tego zacisk wraz z jarzmem i klockami z Preludy H22. Jarzmo trzeba troszkę zeszlifować bo jest dużo grubsze i może trzeć o felgę. Otwór centrujący w tarczy 262 jest większy ale tym się nie przejmujesz bo na szpilkach się wycentruje. Aha przy takim zestawie możliwe że będzie pod jarzmo trzeba dać podkładki ale to już przy montażu trzeba sprawdzić i pomierzyć sobie
Do tego polecam tarcze i klocki EBC Są nawet nacinane itp...

Za to do włożenia tarcz 282 trzeba już zmienić zwrotnice na takie z EE8. Do tego tarcza 282 z Rovera i zacisk z jarzmem i zaciskami z Preludy H22.

W del Solu wystarczy zmienić tarczę na 282 z Rovera i do tego jak wyżej zacisk z jarzmem i klockami z Preludy H22 Co też niedługo zamierzam uczynić...

Panowie nie znata się Już mnie wcześniej wprowadzono w błąd tutaj że solka ma 242 tarczę a dupa bo ma 262


Jakby sie edukowalo to by sei wiedzialo, ze Solka ma zarowno 242, jak i 262, w zaleznosci od rocznika
fastfood, próbowałem się edukować tutaj na forum wprowadzono mnie w błąd teraz już wiem i koniec

aha... jak możesz uświadom mnie które Solki mają tarczę 242 Póki co z różnych źródeł słyszałem że każda ma 262 obojętne czy ESI czy VTI (takie też ma moja)
a Tył?? i chyba ameryckie wersje solek miały 242...
kanadyjki wlasnie maja 242.

Tył 240

poza tym... od kiedy HK to wymierne zrodlo informacji motoryzacyjnych? Przeciez ja tu odpowiadam na pytania czasami, to nie moze byc dobre
no dobra ale ile takich u nas jest... na palcach 1 ręki można policzyć

no dobra ale ile takich u nas jest... na palcach 1 ręki można policzyć

no ale sa? sa Ja szukalem od EG2 zwrotnic, jak robilem hampelunek, ot tak, dla pewnosci
stary wystarczy sie schylic i sie widzi ze solka ma tarcze 262 (bo 240 to rzadkosc).

A co do zwrotnic od ed to nie wiem, ale wiem ze na zwrotnice od eg4 (pod tarcze 242) nie dalo by sie wcisnac jarzma i zacisku z eg6
setup który opisałem wyżej jest sprawdzony, wszystko pasuje i ładnie hamuje
a jest roznica w zaciskach i jarzmach w prelude 2.2vti IV gen a V gen??
Myślę że pasują i jedne i drugie, możesz też dać z Legenda (2 tłoczkowe) lub ITR
jesli wstawie pompe hamulcowa od prelude vti to jak bedzie z ABS i jak z sila hamowania?bo z tego co kojarze w prelude 2.2vti sila hamowania jest 50% przod i 50% tyl a w crx z przodu jest napewno wiecej...dokladnej wartosci nie znam pompa bedzie normalnie pracowala bez ABS?
Chyba będziesz musiał użyć "tuningowego" korektora siły hamowania i sobie ustawić wg potrzeby
Będzie ok.
a co ma pompa to rozdziału siły hamowania?
no chyba przy pompie jest kolektor sily hamowania?? czy pasuje od crx? co wogole rozdziela sile hamowania w crx?
w crx masz osobno rozdzielacz sily chamowania i on jest o ile sie nie myle na scianie grodziowej po lewej stronie idz po przewodach od pompy to znajdziesz
aha:) a jesli wymienie pompe to bedzie wszystko ok nie bede musial usuwac rozdzielacza i wstawiac od prelude?
glibo, nie musisz go wymieniać... będzie dalej taki sam rozkład sił hamowania jak w serii (proporcjonalnie wzrośnie jeśli pompa będzie mocniejsza)
Z tego co ja wiem w preludzie V gen. 2.2 vtecu, siła jest rozdzielona ~60 przód ~40 tył. Choć do końca nie ejstem pewny bo gdzieś o tym kiedyś czytałem. I zaciski z jażmami są inne w V gen i w IV gen. Problemem jest to które Ci bardziej podpasują. zarzuć rozstaw dziur na zwrotnicy to sprawdzę które lepiej podejdą. A co do Tarcz i klocków EBC to racja. Dobre hample robią.
ebc to nie sa dobre hample. Poprostu w zdrowym przedziale cenowym nie ma alternatywy na 4x100 282mm

Myślę że pasują i jedne i drugie, możesz też dać z Legenda (2 tłoczkowe) lub ITR

legend ma jednotloczkowe z tego co kojarze
i legend ma rowniez tarcze 300mm:)
sebas dobrze gada legend ma 2 tloczki i 282mm
ale ktory legend ma 2tloczki?? jaki model i ktory silnik??
3,5 v6
ale ten 3.5v6 ma tarcze 300mm to one maja 2tloczki?? czy sa tez 282 ??wejda jazma do zwrotnic od ed9? czy jazma od np prelude?
glibo, 282mm ma skąd wziąłeś 300? spójrz chociażby na tę aukcję... http://www.allegro.pl/ite...r_v_legend.html
300mm
http://www.allegro.pl/ite...1999_2004r.html
http://www.allegro.pl/ite...d_nacinane.html
http://www.allegro.pl/ite...zimmermann.html
w takim razie masz kupić zaciski ze starszej wersji legenda
ale do tego musisz tez kupic zwrotnice od ee8/9

ale do tego musisz tez kupic zwrotnice od ee8/9
jesli bym zalozyl same jarzma i zaciski od legend?
a chcesz to zalozyc na tarcze 242mm?
nie wiem ile jeszcze razy będzie trzeba powtarzać... glibo nawet na forum crxa czytałeś...

albo wkładasz tarczę 262 i zacisk z jarzmem od prelude 2,2 czy tam itra lub legenda albo zwrotnice z ee8 te same zwrotnice i jarzma co wyżej i tarcza 282...

nie wiem ile jeszcze razy będzie trzeba powtarzać... glibo nawet na forum crxa czytałeś...

albo wkładasz tarczę 262 i zacisk z jarzmem od prelude 2,2 czy tam itra lub legenda albo zwrotnice z ee8 te same zwrotnice i jarzma co wyżej i tarcza 282...

no i o to mi chodzi:)
chcem 262 + jarzma i zaciski od legend

sebas a jestes pewien ze bedzie ok??czy tylko o tym czytales??
glibo po raz milionowy Ci pisze ze musisz miec zwrotnice od vteca. Moim zdaniem bez sensu wkladac 262mm bo dokladajac 200zl masz 282, a to juz jest jakis konkret
http://www.allegro.pl/ite...ne_hamulce.html ju pare ray widziałem za 800 taki komplet

sie znalazło http://www.allegro.pl/ite...od_1_8_vti.html + pompa
do tgeo trzebaby przerobic gorny wachacz zeby kola nie mialy pozytywu. W ta manke tez mozna isc ale wieksza rzezba i jednak ten rozstaw jest malo poularny. Suhy sam mi kiedys mowiles ze znalesc ultraleggera w 4x114 jest mega ciezko

do tgeo trzebaby przerobic gorny wachacz zeby kola nie mialy pozytywu. W ta manke tez mozna isc ale wieksza rzezba i jednak ten rozstaw jest malo poularny. Suhy sam mi kiedys mowiles ze znalesc ultraleggera w 4x114 jest mega ciezko raczej niemożliwe , ja szukam non stop i brak .piasta tylna pasi od 4x100 podejżewam że i przednia jak kupie legery 4x100 napewno to sprawdze .
suhy, jak nie chcesz lanserskich 17 to sobie dalej szykaj

suhy, jak nie chcesz lanserskich 17 to sobie dalej szykaj ebajowiec . kórde tam to tylko 17 i 18

kórde

A co to za potwór ?

A co z firmą drag? Z tego co wiem oni maja sporo na rozstawie 4x114.3.
Przynajmniej jak ja szukałem to były.
Drag Wheels na tor a potem będzie


a wiesz ile koni mialo to auto?
na tor sie szuka lekkich i wytrzymałych felg( kutych) a nie ladnych
Chyba, że nam się nie spieszy i możemy sobie spokojnie poczekać, aż komuś się coś przydarzy złego i będzie musiał sprzedać swoje ulubione kółeczka po taniości wtedy jest szansa na ładne
Ja tam nie mam ani ładnych ani super kupiłem po taniości OZ i już nie raz przydzwoniłem w jakąś dziurę, raz przez wyspę przeleciałem 1 kołem z duża prędkością (Parówa widział) a felgi proste i do ciężkich raczej nie należą Jestem zadowolony a felgi tanie...
ja ostatnio ladnie przypiepszylem w dziure lewym kolem (dawno nie jedzilem honda i mnie ponioslo ) ... efekt: opona do wymiany ... myslalem ze felga krzywa - wywazamy, okazuje sie ze prosta naprawde nabralem szacunku do nich ... przy takim uderzeniu nie mozna bylo od niej wymagac zeby sie nie poddala, a tu mila niespodzianka

glibo po raz milionowy Ci pisze ze musisz miec zwrotnice od vteca. Moim zdaniem bez sensu wkladac 262mm bo dokladajac 200zl masz 282, a to juz jest jakis konkret
wlasnie mi o to chodzi zeby nie zmieniac zwrotnic i czy jest mozliwe wsadzenie 262 na zwrotnice od ed9:))
bezposrednio nie. musialbys wystrugac sobie dystanse i przejsciowki, a to sa hamulce i tam rzezbic to troche nie bardzo
jak coś to ja będę miał do sprzedania swoje toczyfele 16" OZtki . w sumie to już mam szukam jakiś 17 ciekawych.
kruku, czemu twierdzisz że nie wsadzi na zwrotnice z ed9 tarczy 262? Przecież ludzie tak jeżdżą... na crx.info nie raz o tym było
kto tak jezdzi?

ludzie sobie lubia utrudniac zycie jak nie ma dostepnego towaru ;]
mozna na seryjne zwrotnice z edka zalozyc jarzma od hamulcow 282mm, torksze podszlifowac, labo dac podkladki (w zaleznosci z czego jarzma) i do tego dac jakiekolwiek !!! zaciski z hond od 92r w gore (bo pasuja kazde) - i tak zaciski od 240mm maja tloczek 50mm, zaciski z 262/282 (sa takie same) maja tloczek 52mm
podsumowujac - zwrotnica z ed9, dowolne zaciski z hondy od 92r, jarzma od 282, tarcze 262 i sa gotowe heble 262mm z super wyborem klockow (klocki dobiera sie do jarzma, nie do zacisku)


Sebas to wytlumacz mi czym sie roznia zwrotnice ed9 od ee8? Z tego opisu wynika ze wystarczy zmienic jarzma z zaciskami, czyli zwrotnice ed9 a ee8 sa identyczne, a jednak tak nie jest. Maja inny offset mocowania zacisku
Ciągle się nie rozumiemy... cały czas chodzi o to żeby założyć na zwrotnicę z ED9 tarczę 262 i do tego potrzeba zacisku i jarzma z 282. Dlatego właśnie że tak jak napisałeś zwrotnice z ED9 i EE8 mają inny offset mocowania zacisku na zwrotnicę z ED9 można maksymalnie założyć tarczę 262, a jarzmo z 282 przesunie zacisk dalej i wszystko będzie ze sobą współpracowało... Jeśli ktoś chce wsadzić tak jak Ty tarczę 282 wtedy musi zmienić zwrotnice
Wszytsko ok ale zaciski od 262mm w gore sa wlasnie dostosowane do tego offsetu ze zwrotnicy od ee8, w przeciwnym wypadku zwrotnice w ivt niczym by sie nie musaly roznic bo tam jest seryjne 262mm wiec po co Honda mialby sobie komplikowac sprawe i projektowac nowa zwrotnice skora na ta z ed9 pasowalby zacisk na 262mm. Ja to tak rozumiem. Nie probowałem montowac hamulcow 262mm na zwrotnice od ed9. Moge tylko powiedziec ze 282mm na 100% nie pasuje do zw od ed9 bo sam sprawdzałem.
glibo kup te zaciski od pralki i przymierz, najwyzej dokupisz zwrotnice pozniej( devil mial za 600 komplet)
moje roty tyle przeżyły że mogę im śmiało zaufać ostatnio tylko dziurka się zrobiła ale taki kamień na rancie mógł szkody wyrządzić o wiele większe
kruku, ja kończę dyskusję niech glibo przymierzy i powie co i jak... PeeLeeN poskładał i pasowało i jeździ, wiem że inni też tak robili (na różnych forach o tym czytałem). Ciebie widzę że nie przekonam
dokladnie poprzymierzam i sie okarze:) tylko ze i tak bede lecial w zaciski od legend:)tylko ze bede potrzebowal tarcz od concerto luc ee8 bo mi szkoda kasy na nowe
glibo, jakbyś poczekał to jeśli pasują to mogę Ci sprzedać moje 262 z solki bo będę pakował 282 i zaciski z legenda
a to cenowo z legenda lepiej wychodzi ?
no wlasnie nie za zaciski od legend krzycza ok 150zl za sztuke ale za to sa 2tloczkowe
dobrze wiedziec
a 150zł to sporo??? to zwrotnicy od sola da się to przymoncić bez problemu?
Parówa, ee no wiesz u Ciebie się nie da nie kupuj nie będzie Ci pasowało hehe
dobra a jakbym chcial zalozyc cale wahacze zwrotnice zaciski p- 282 i t- 260 od VTi musze robic jakies przerobki poza wymiana pompy i przewodow?? przeczytalem caly temat na ckpl i pisali tylko o zmianie pompy i innych korektorach hamowania ze to tyl za slabo hamuje co wy na to? dodam ze do coupety V gen
glibo 150 zl to mega tanio, chyba ze sie tak ceny pozmienialy. Jak ja kupowalem to 400zl za komplet krzyczeli i to w watpliwym stanie
za 200zł się kupuje komplet 2 zaciski z jarzmami z preludy 2,2 spokojnie około 300zł trzeba dać za te 2 tłoczkowe z legenda ale i za 200zł raz widziałem...

dobra a jakbym chcial zalozyc cale wahacze zwrotnice zaciski p- 282 i t- 260 od VTi musze robic jakies przerobki poza wymiana pompy i przewodow?? przeczytalem caly temat na ckpl i pisali tylko o zmianie pompy i innych korektorach hamowania ze to tyl za slabo hamuje co wy na to? dodam ze do coupety V gen do 5g pasi bezproblemowo .wachacze z przewodami i jesli miałeś na tyle bebny to i linki od recznego .oczywiście i pompa korektor siły hamowania zostaje .
Fastfood mowi, ze jesli ktos chce z tylu hamulce 260, zaciski od EP3 albo od EP3 w dieslu z tarczami sprzed liftu (4x100) podchodza pieknie, tylko trzeba prawy na lewy i na odwrot zalozyc
ludziska z czego najlepiej założyć hamulce do mojej padlinki??? o co pytać i czego szukać na allegro

znalazłem takie coś

http://www.allegro.pl/ite..._przod_jdm.html

za 180zł??? brać
z legenda ma 2-tloczki:))
takie pytanie co zrobic zeby moja hanka miala lepsze hamowanie i tarcze na tyl ale zeby zostac na rozstawie 4x100
zaciski type-r, type-s, diesel (EP3, EP2, costam z dieslem), wahacze wleczone z EG5, EG6, EG2, ITR, tarcze z type-s EP2 przed liftem, linki recznego od EG. Zaciski na odwrot zakladasz; )
Jak zrobić 262 w ED9 bez zmiany zwrotnic -> http://www.honda-crx.info...cf94b6f0#409218
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose