Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Witam ! Mam wałki od ITR'a w swoim B16 A1, ale mozliwe jest, że również tam siedzi cała głowica od ITR'a. Niestety brak kontaktu z byłym wła¶cicielem który to modyfikował. Jak to rozpoznać? Dobrych ludzi prosze o podpowiedż.jedyny pomysł jaki przychodzi mi do glowy to wyjac kasowniki (LMA) i sprawdzic ich numer.Jesli maja 14850-P73-J01 to sa z ITR pozdro
Z tego co mi wiadomo nie ma na nich pełnego numeru, tylko P73, za to podobno na głowicy prócz oznaczenia P73 znajduje się jej dokładny numer i rocznik. Do tego zawory, sprezynki, talerzyki, ale na oko raczej tego nie sprawdzisz.
Do tego zawory, sprezynki, talerzyki, ale na oko raczej tego nie sprawdzisz.
itr= podwojne sprezynki, b16tki maja pojedyncze
rozne sie rzeczy o tym mowi, ja niby widzialem film na ktorym bylo mowione ze niby te od b18c6 maja ta glowice reczeni obrabiana ale spotkalem sie rowniez z opinia ze nie ma roznicy.
sam juz nie wiem i prawde mowiac troszke bym olal temat czy od b18tki czy b16tki
Temat nie warty drazenia, bo typ na pewno cos robil z kanalami, a baza dla c6 i a1 jest ta sama glowa, takie info znalazlem na 3 forach i u o 2 osób ogarniajacych temat tych silnikow w wolnossakach wiec dobrze sie przyjrzeli calosci, pozdrawiam!