X
ďťż

Kibel-rura

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Witam , własnie kupiełm stożek ( i juz zostałem zjeb***y za mój pierwszy pomysł )
ale mianowicie mam pewne objekcje
- jak jest z odmąw kielrurze czy zrobić dziure w pcv pod coś takiego?
- jak wyjme cały seryjny filtr z obudową to tam w dół jakies rurki ida co z nimi
- jakie widzicie najlepsze zakonczenie rury w strone przepustnucy, bo z tego co widziałem u Cukra to jakaś guma wystarczy
- Couto mi pomógłi podał temat na ckpl i o jakim mójniku jest mowa który jest przy dolocie?

(wiem ze pytania mogą sie wydać dla niektórych głupie i infantylne, no ale cóż cały czas sie ucze )


1. W dół idzie rurka która łączy sie z puszką rezonansową
2. Połączenie dolotu z przepustnicą powinno się odbywać najlepiej za pomocą gumy która stopniowa zmniejsza średnica (jeżeli są różne średnice, ważne żeby nie było schodka), i ta gume można zacisnąć opaskami skręcanymi - jak tak np mam
3. Odma jak wiesz jest po to żeby resztki oleju sie wypluwały i spalały, także tu odpowiedź jest prosta - możesz też kupić Oil Catchera (taki filterek)
4. Rura prowadząca powietrze od filtra do przepustnicy powinna mieć jak najmniej zakrętów i powinna być gładka żeby powietrze nie dostawało zbędnych zawirowań.

A najlepiej pomyśl też już nad albo odgrodzeniem stożka od komory żeby ciepłego powietrza nie ssał i oprócz tego kup w hydraulicznym na kościuszki np, taka rurke gieta i pusc nawiew ze zderzaka. A druga opcja to CAI czyli umieszczenie stożka niżej tak że ma od razu nawiew wynikający z pędu powietrza - ale wtedy częstsze czyszczenie bo zbiera więcej syfu.

Tyle ja się dowiedziałęm werbując ten temat zanim kupiłem dolot ze stożuniem Mam nadzieje ze pomoglem
Co do punktu 4 to moze nie chodzi o zawirowanie ale o to ze powietrze jest strumieniem i im mniej "schodkow", zakretow tym mniejsze sa straty liniowe i miejscowe danego powietrza co sprzyja predkosci dostawania sie do komory spalania
Rycuś mordko zgoda ale przecież to właśnie te zawirowania spowalniają i rozpraszają strumień, czy się myle?


Niektore zawirowania sprzyjaja predkosci , o ile sie nie myle sa stosowane strumienice w inzynierii lotnictwa gdzie sie je stosuje przy budowe silnikow odrzutowych
no chyba troche zabrneliście za daleko bo silnik odrzutowy to w przyszłym roku dopiero zakładam

a tak na serio to dzięki bonczek wielce pomogłes, postaram sie cos wykombinowac,
i mam jeszcze jedno pytanie jak skutecznie odizolowac stozek od komory silnika?

mam jeszcze jedno pytanie jak skutecznie odizolowac stozek od komory silnika?
Polozyc go na dachu A tak powanie widzialem ze stosuja jakies przegrody z jakiegos materialu ktore izoluje cieplo, wyglada to srednio a czy dziala nie wiem. Najlpiej bedzie jak doprowadzisz zimne powietrze z zderzaka za pomoca jakies elastycznej rurki, tak aby strumien wplywal centralnie na stozek wtedy bedzie on pobieral tylko zimne powietrze, no moze nie tylko ale w wiekoszosci
Co do drugiego pytania to tak:

Ladnie i chyba skutecznie:
Wejdz na www.honda-crx.info znajdż kolesia o ksywie WIŚNIA i on ma takie osłonki dedykowane do stożków (jakbyś brał daj znac weźmiemy dwie to będzie taniej).

Skutecznie ale brzydko:
Druga opcja ma tak zrobione np xionc z crx.info, oblozyl miejsce gdzie ma stożek taka mniej wiecej folia termoodporna co odbija cieplo - czasem sie takie za grzejnika wsadza

Teraz to już się pomógl należy
widzialem tez patetnty z karimata
RADO, moim zdaniem najlpeiej tak jak zrobil Lcfr, pokazywalem CI wczoraj
no i znowy dupa, bo wylot z przepustnicy ma 60 mm srednicy a rura 75 i nie moge nigdzie dostac takiego gumowego kondona z 75 mm na 50 mm( bo nie ma na 60)
zapytaj Cukra jak mu stożek sprzedawałem to dostał 3 różnej wielkości może jeszcze ma
........ja równiez miałem ten sam problem (z 60mm) i zrobiłem cały metalowy dolot na zamowienie , teraz juz wiem ze nie bedzie mi potrzebny wiec moge go sprzedac za drobna kaske (idealnie wyprofilowany do D16Z6/Z9)

zrobiłem cały metalowy dolot na zamowienie
W sumie nie wiem czy to dobty pomysl bo chyba dosc latwo taki dolot lapie temp
jak jest z odmą w kibel rurze czy zrobić dziurę w pcv pod coś takiego?
- można dokleić kawałek rurki i po problemie

jak wyjmę cały seryjny filtr z obudową to tam w dół jakieś rurki idą co z nimi
- wypieprz wszystko

jakie widzicie najlepsze zakończenie rury w stronę przepustnicy, bo z tego co widziałem u Cukra to jakaś guma wystarczy
- 5 zetów ale to nie za dobre rozwiązanie, wiesz bo albo coś jest do kibla albo do auta.
założyłem ta rure i jakos mi tak dziwnie swiszy jak jest na luzie
no właśnie o to chodzi naciśnij gaz do dechy przy 1500 - 3000 RPM usłyszysz świszczenie ....
no spoko ale na luzie działa jak mały odkurzacz tak go słychac ( tzn ze stożka sie to wydobywa)

no spoko ale na luzie działa jak mały odkurzacz tak go słychac ( tzn ze stożka sie to wydobywa)

odkurzacz? a może jak pralka
standard słychac zasysane powietrze
a stozek ci "bucy" ??
Hmm... ja mam to zrobione bez kibel-rurki, czyli profilówka ze stozkiem, świszczy, buczy i mało tego, zamiata jak szalona, tak mocno ze na torze wydech rozłączył się z tłumikiem koncowym...

rozłączył się

urwał urwał a nie


Mysle ze to nie jest dobre wyjscie. Co do kibla to do kibla a co do samochodu to do samochodu. przez ta rurke splanie podnioslo mi sie do 12l na 100km. Odkat ma to auto tyle mi nie spalilo najwicej 9,5l prz przebiciu na kopulce aparatu zaplonowego
cukier, a ty masz może tam u siebie komputer ? u mnie do restartu reż żarło ze 12 litrów.
Tak zesetowalem
może niepotrzebnie gaz jest do dechy na niskich obrotach ?
A nauczyles go od poczatku czy od razu cisnales jak sie da??
o dobry pomysł tez zrobie reset kompa

heh a jak to sie robi>>???
Reset i "nauka"

http://www.fotosik.pl/pok...e4a6f59072.html
http://hondatech.pl/viewt...?t=2852&start=0
dobra dobra, prawda jest taka ze kibel rura wcale mocy niE daje więc się nie napalajcie na to dziadostwo, efekt dzwiękowy daje takie wrazenie, a tak naprawde żeby dostać mocy dzięki niej trzeba jeszcze troszki pokminić.
Nom, zgadza się, sama rurka to nie wszystko, a ja tez musze sie udac na reset kompa bo jałowe mam na 1300 obrotach... masakra
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose

    Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.