Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
kto ma takie graty ? potrzebuje na chwile podł±czyć swoj do działaj±cego silnika i na odwrot.SOHC bez VTEC
tel 889255325 Dzwonic/PW
Piotr, ale p06 to ja ci przecież mowie, że to obd1 wtyka jest ... w takim przekonaniu żyje od zawsze.
edit:
o proszę co jest napisane w dziale technicznym.
D15B7
* Found in:
o 1992-1995 Honda Civic DX/LX
+ Displacement : 1493 cm3
+ Bore and Stroke : 75 mm X 84.5 mm
+ Compression : 9.2:1
+ Power : 102 hp @ 5900 rpm & 98 ft·lbf @ 5000 rpm
+ Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
+ Fuel Control : OBD-1 MPFI
D16A6
Also known as D16Z2.
* Found in:
o 1988-1991 Honda Civic Si, CRX Si, Civic Wagon RT4WD
o 1990-1991 Honda Civic EX Sedan
o 1988-1995 Honda Civic Shuttle RT4WD (UK/Europe/Asia/AU/NZ)
o 1989-1996 Rover 216/416 GSi/Tourer (UK/Europe)
+ Displacement : 1,590 cc (97 cu in)
+ Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)
+ Rod Length : 137 mm
+ Compression : 9.1:1
+ Power : 108 hp (81 kW) @ 5600 rpm & 100 ft·lbf (140 N·m) @ 3,800 rpm, redline 7200 rpm (USA)
# Note: 1988 engines were 105 hp (78 kW)
+ Valvetrain : SOHC
+ Fuel Control : OBD-0 four-point PGM-FI
+ Head Code : PM3
+ ECU Code : PM6
aha no to sorry za zł± sugestię... czyli ty cały ten mpfi swap masz z d16a6 tak ? Też nie pomy¶lałem bo przecież tak łatwiej niż z d15b7 Czyli mój komp się tu na nic nie zda.
chetnie sprawdze aparat zaplonowy, bo tego nie wiem czy by pasowal...
w±tpie... zagadaj do Stanlej'a on on ma wysrane Z2 i może ci pomóc chyba