N/A vs TURBO

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose

Jednak dla mnie wieksza frajde robi NA.

jak ktos nie ma samochodu to mowi ze lubi biegac
cu
mac


jak ktos nie ma samochodu to mowi ze lubi biegac Laughing

Nigdy nie lubilem biegac, nawet jak nie mialem samochodu

jak ktos nie ma samochodu to mowi ze lubi biegac Laughing

Nigdy nie lubilem biegac, nawet jak nie mialem samochodu

to uzyje innego przykladu:
jak ktos nie ma laski do dupcenia to albo strzela gruche albo mowi ze dupcenie jest be.
mac
hehehe ja tam lubie i biegac i dupcyc i wolno latac


mac Ty sie nie martw Sknerus zrozumial juz wczesniej
Sory Maly ze robie ci z chlopakami OT w temacie ale nie zniese.
Jakis spisek przeciwko mnie. Wyjasnie wam ziomki:
Turbo - piekna sprawa i wogole wypas. Malego projekt jak najbardziej jest zajebisty i trzymam kciuki zeby osiagnal swoj cel. Jednak dla mnie osobiscie wieksza zajawke robi NA. Jak niektorzy wiedza kupilem silnik K20 i zeby go zeswapowac pewnie bede musial wydac dobrze ponad 12 tys zl. (za ta kase moglbym juz wsadzic jakies zmyslne turbo), jednak wybralem droge NA i tego sie bede trzymal. Zadne soft turbo itp.
Wiec nie pitolic mi tu o bieganiu czy o waleniu konia, tym bardziej wmawiac ze cos zrozumialem, bo wychlastam jednego i drugiego faja po pysku na opamietanie.

Sory Maly ze robie ci z chlopakami OT w temacie ale nie zniese.
Jakis spisek przeciwko mnie. Wyjasnie wam ziomki:
Turbo - piekna sprawa i wogole wypas. Malego projekt jak najbardziej jest zajebisty i trzymam kciuki zeby osiagnal swoj cel. Jednak dla mnie osobiscie wieksza zajawke robi NA. Jak niektorzy wiedza kupilem silnik K20 i zeby go zeswapowac pewnie bede musial wydac dobrze ponad 12 tys zl. (za ta kase moglbym juz wsadzic jakies zmyslne turbo), jednak wybralem droge NA i tego sie bede trzymal. Zadne soft turbo itp.
Wiec nie pitolic mi tu o bieganiu czy o waleniu konia, tym bardziej wmawiac ze cos zrozumialem, bo wychlastam jednego i drugiego faja po pysku na opamietanie.


a jednak nie ponial
musi byc radomiak
NA piekna sprawa jak masz jakis 4.0 l w gore. reszta to robienie palki bierkami...
cu
mac

Sory Maly ze robie ci z chlopakami OT w temacie ale nie zniese.
Jakis spisek przeciwko mnie. Wyjasnie wam ziomki:
Turbo - piekna sprawa i wogole wypas. Malego projekt jak najbardziej jest zajebisty i trzymam kciuki zeby osiagnal swoj cel. Jednak dla mnie osobiscie wieksza zajawke robi NA. Jak niektorzy wiedza kupilem silnik K20 i zeby go zeswapowac pewnie bede musial wydac dobrze ponad 12 tys zl. (za ta kase moglbym juz wsadzic jakies zmyslne turbo), jednak wybralem droge NA i tego sie bede trzymal. Zadne soft turbo itp.
Wiec nie pitolic mi tu o bieganiu czy o waleniu konia, tym bardziej wmawiac ze cos zrozumialem, bo wychlastam jednego i drugiego faja po pysku na opamietanie.


I to sie nazywa porz±dna argumentacja!!


NA piekna sprawa jak masz jakis 4.0 l w gore. reszta to robienie palki bierkami...
cu
mac


oj macku nie pojmujesz Hondy i to teraz mocno widac
Bartosz tu nie o to chodzi... Sknerus jest "uprzedzony" do turbo bo nasłuchał sie historii jak to turbo sie jebie w zyciu ale nic dziwnego skoro ktos ładuje 08b na seryjnych gratach wiec nie ma prawa sie nie spierdolic Dlatego on tak kocha N/A ale przyjdzie i kolej na niego to zrozumie... oczywiscie ja tez zapalencem nie jestem ale na misto to nic lepszego chyba nie ma niz takie soft turbo na ok 230KM jesli juz nastomiast mocniej wykrecone turbo to tylko do AWD
Proponuje adminowi przeniesc cale to OT do innego tematu NA VS T.
Kolego postaraj sie zrozumiec. Zdaje sobie sprawe ze NA nigdy nie osiagne takiej mocy jak T. Jednak nie w tym sek (poco boxerzy walcza na same piesci? mozna powiedziec, ze kickboxing jest w pyte lepszy bo mozna pomachac nogami, co dobiero tajski box czy walki w klatce jak tam juz walczysz w treningowkach i jest mega ostro). Takim mysleniem zapedze sie w bledne kolo.
Artxiu zupelnie niema to nic wspolnego z tymco ludzie gadaja, ze do turbo trzeba miec drugie auto (pozatym jest w tym sporo prawdy). Jednak nie chodzi tu o 1, 2 czy 10 aut. Zawsze bede wiernym fanem T, ale mi podoba sie NA - koniec kropka.
Pozatym chlopaki zza wielkiej wody w takim silniku co kupilem zrobili 350 PS na kolach, oczywiscie NA. Mysle ze wystarczajaco zeby zrobic duuuzo lepszy czas niz niektore Turbiaki.

jesli juz nastomiast mocniej wykrecone turbo to tylko do AWD

i tu sie z tob± nie zgodze co prawda zalezy jakie jest przeznaczenie tego auta.

http://video.google.com/v...&q=escort+turbo

mocna o¶ka i to do¶ć stara, miłego filmu.
Wiesz sknerus według mnie N/A nie bedzie tak elastyczne jak Turbo, i to jest zaleta turbo nie moc która jest tylko produktem ubocznym. Zgadza sie że przeci±żenia sa dużo wieksze w T niż N/A ale T niesie za sob± dużo komplikacji. Już nie wspomne o spalaniu ale to akurat jest duże w przypadku wysilonego N/A też.

Nie bazuje na informacja zebranych w czasie modyfikacji Hondy.

Pozdro

Proponuje adminowi przeniesc cale to OT do innego tematu NA VS T
juz to zrobiłem zanim napisałes tego posta



Puma: jak sam widzisz na filmie, ze AWD leje juz na samym starcie tego escorta a chyba turbo nie zakł±da sie po to aby latac ponad 250km/h jak jest na tym filmiku pokazane.. pozatym naped 4x4 bardzo ibciaza silnik przy wiekszych predkosciach przez co juz wieksze straty na kołach s±


co do predko¶ci to kwestia skrzyni, natomiast fakt EVO poszło lepej ze startu ale Essi spóĽnił start. zreszt± dystans rósł tylko do jaki¶ 120KM/h póżniej zaczoł nadrabić. Swoja drog± powiedziałem że zależy do czego auto ma służyć. Co do oporów to wiem o tym bo widziałem co sie zaczeło dzić na 3 biegu z Szusterem. jego przewaga to tylko start a potem zaczynałem nadrabiac. Ale to inna histaria.

Generalnie zgodze sie z faktem że 4x4 jest najbardziej uniwersalen i najlepiej znosi duże moce. Choć nie jestem pweny jak by to wyszło w konfrontacji z RWD.

Ja zawsze twierdziłem że FWD to tak do 240KM max potem juz lipa zaczyna sie robić. (rozumiem że s± jeszcze inne uwarunkowania rzutuj±ce na zachowanie auta).

Panie i panowie. Ja nie prubuje udowodnic ze NA bedzie lepsze niz T, bo nigdy nie bedzie lepsze/szybsze. Ja poprstu prubuje was uswiaodmic, ze moja wieksza zajawke robi NA i tyle. Poco jakies wmawianie czy koniowanie sie?
Wez zacznij Rudzinskiemu wmawiac, ze wcale nie jest najwiekszym gejem, przeciez on ma swoje pogladay i ich nie zmieni, za to trzeba go szanowac.
Takie moje zdanie
Ja powiem jeszcze inaczej:

Jesli chodzi o Honde bo to forum tyczy sie Hondy, uwazam że zakł±danie T do H to profanacja wielkiej sztuki inżynieryjnej jak± s± te silniki!!

Nie chce urazić nikogo (znaczy sie Małego).

Jak bym sie zdecydow±ł na Hanie do Tuningu to tylko n/a. Bo ten silnik daje ogromne możliwo¶ci w porównajiu z innymi N/A.

O to moje zdanie w tym temacie.

Panie i panowie. Ja nie prubuje udowodnic ze NA bedzie lepsze niz T, bo nigdy nie bedzie lepsze/szybsze
z tym sie nie zgodze popatrz na czasy chocby z SSS gdzie teoretycznie mocniejsze auta z turbo dostawały lanie od N/A - oczywiscie Hondy
Caly ten temat to pitolenie kotka za pomoca mlotka

I T. i N/A jest fajne. Mozna by dyskutowac godzinami ale co do wypowiedzi PUMY o profanacji hondy przy T. to sie zgadzam. Honda i N/A to jak matka i syn. Co do zastosowan T. i N/A w sporcie ... tego lepiej nie poruszać bo tego sie nie da rozwiazac

Co do przyspieszen, elastycznosci, zuzycia, spalania itd - jest bardzo wiele indywidualnych czynnikow aby to porownywac, to tak jak temat co jest lepsze RWD czy FWD, i czym lepiej jecghac w góry, AWD, RWD, czy FWD ?

Sknerus ma zajawke na NA i chwała...
Mały na Turbo i ukłon.
Rudziński na ¶cieranie odbytu ( ) i też luz...

RESPECT FOR ALL

rudziku, jak ja jezdzilem honda to niektorzy z was pytali sie mamy czy moga wyjsc z domu na godzinke pograc w noge
a wiesz macku ze to zaden argument? bo gdybym Cie w jakis sposob "nie znal" to pomyslalbym ze mam stycznosc z kompletnym laikiem i ignorantem (a wiem ze znasz historie Hondy i jej sukcesy w budowaniu aut wlasnie N/A!)

moje zdanie jest takie: jesli w Hondzie robic N/A to tylko na tych kultowych zapierdalaczkach z B serii i teraz z K serii. dlubanie silnika D w N/A nigdy nie da jakis astronomiczych efektow za to wystraczy go dodmuchac i relatynie niskim kosztem osiagniemy spora moc.

jesli chodzi o to gdzie robic (i przy jakiej pojemnosci)turbo a gdzie N/A to juz kwestia indywidualnych upodoban i tego na co najzwyczajniej w zyciu mamy ochote.

kazda sroczka swoj ogonek chwali.
NA przy pojemnosci 1.6 daje niestety ale ograniczone mozliwosci rozbudowy. przy zastosowaniu turbiny moge smialo rozwinac moc silnika do 300-320PS. wlasnie dlatego zdecydowalem sie na uturbienie i wszystko szykowane jest wlasnie pod podana przeze mnie moc. jednak trzeba smialo powiedziec, ze kazdy z nas ma racje.
MAC - ja tam sie nie gniewam.
Pewnie ze chcialbym sie przejechac takim turbo 550 KM. Przeciez nie napisalem ze nie lubie turbo. Jeszcze raz powtorze: LUBIE TURBO I LUBIE NA, MOJA ZAJAWKA TO NA.
PEACE!
dajcie juz spokoj Sknerusowi bo chłopak wkoncu zgłupieje i załozy turbo do swojego D13 POWER
Ja chce do mamy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose