Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Wiec wstawiamy tutaj wykresy z opisami modów np.auto:
silnik:
moc:
Nm:
Modyfikacje:
-
-
-
Wykres po modyfikacjach:
opis po modach
moc:
Nm:
Nie komentujemy w tym dziale
wiec ja zacznę pisze jeden pod drugim bo tamten byl informacyjny
auto: Honda Del sol EH6
silnik: d16z6
moc: 125Km
Nm: 141Nm
Modyfikacje:
-kolektor 4-2-1
-wydech 2,25"
-dolot ze stożkiem
Wykres po modyfikacjach:
opis po modach
moc:136Km
Nm: 155Nm
auto: Civic EJ9
silnik: d14z1
moc: 75KM /55kW
Nm: ???
Modyfikacje:
- wyjęta zwężka pod przepustnic±
- brak katalizatora
- strumienica EL-TEC + końcowy EL-TEC
Wykres po modyfikacjach:
opis po modach
moc: 99,1KM / 72,9kW
Nm: 115,9 Nm
auto: Honda CRX ee8
silnik: b16a1
moc: 150
Nm: 148
Modyfikacje:
- Power Rura + stożek
- wyczyszczenie kolektora dolotowego
Wykres po modyfikacjach:
opis po modach
moc: 156,1
Nm: 145,9
Auto: Honda Prelude 2.2VTEC IVg
Modyfikacje
-Wałki rozrzadu ATR
-Kolektor EuroR
-Kolektor DC Ceramic + Apexi N1 2.5"
-Komp P28 + strojenie Crome
Wykres po modyfikacjach:
opis po modach
Moc: 208,4
Nm: 214,4
Auto:Civic EJ9
Silnik:d14a3
Moc:75 KM
Moment:109Nm
Modyfikacje:
-dolot CAI,wyjęta zwężka
-kolektor wyd.od d16z6
-brak katalizatora
-końcowy tłumik przelototowy
Wykres po modyfikacjach
Opis po modach:
Moc:104.1 KM
Moment obr.:121.2Nm
auto: Honda Del sol EH6
silnik: d16
moc: 125Km
Nm: 141Nm
Modyfikacje:
-TD04hl-16t
-tłoki Arias
-korby SCAT
-wydech 2,25"
-downpipe 2,5"
-IC
-strojenie Crome
-BOV HKS style
Wykres po modyfikacjach:
opis po modach
moc: 286Km
Nm: 291Nm
i przypominam o temacie bo sie ostatnio trochę pozmieniało