Nie odpala po moich kombinacjach...

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Po moich kombinacjach postanowilem wrocic do starej glowicy. Zaopatrzylem sie w nowa wiazke silnikowa, bo moja byla zbyt pociachana.

Wszystko popodlaczane, wszystkie czujniki podlaczone, wtryski, resistor box, cewka, aparat...no wszystko

Mialem problemy z podlaczeniem cewki, bo nie pamietalem jak to zrobic, zasugerowalem sie zdjeciem kolegi i jakos podlaczylem.

Iskra jest na kazdej swiecy i na kazdym kablu. Rozrzad jest dobrze ustawiony. Paliwo jest bo swiece sa mokre.

ALE KU*WA NIE ODPALA !!

I ja nie mam pojecia czemu...sam rozrusznik slychac, kreci, kreci, żadnego bulgotania, nic nawet minimalnie nie załapie, totalna cisza.

Komp nie wywala błędów. Na teh mojej "hybrydzie" pare dni temu samochod odpalil z glowica A6 i kompie PM6. Teraz ze wszystkim w standardzie nie chce w ogole

Skonczyly mi sie pomysly. Chyba mam cos namieszane z elektryka troche bo jak naciskam pedal hamulca przy wlaczonym zaplonie to mi sie wszystkie kontrolki pal± na desce. Nie pokazuje sie podczas ladowania wtryskow ikonka PGMI juz i cisnienie oleju tez sie nie pokazuje...tylko bateria...

Nie wiem co moze byc, skoro iskra jest, paliwo jest, jakis stopien sprezania jest (skoro odpalalo wczesniej), rozrzad ustawiony...no to musi odpalic, chocby probowac !

Co moze byc zle ? Cos jednak z t± cewk±, cos zle podlaczone ? Iskra w zlym momencie ? Cos namieszalem z wtryskami, mog± w innej sekwencji pracowac albo nie wiem, psikac w niedopowiednim momencie i kupa, nie zapali ?

Pomóżcie



Paliwo jest bo swiece sa mokre. no to sprawdĽ to porz±dnie bo może jest go np: za dużo i zalałe¶ . lub pokićkałe¶ podł±czenie przewodów WN.
i podmień sobie ¶wiece na jakie¶ w dobrym stanie.
Sprawdzalem, kabli nie pokićkałem, swiece wlozylem nowe, suche denso i jest to samo.

Padly glosy na pewnym forum i za granica (australia, hehe), ze moze byc za slaba iskra poprzez zle podlaczenie tej cewki zaplonowej.
może tak być , niekture cewki żle znosz± zamiane biegunów ,słabnie iskra : zamienić . można sprawdić czy odpali przy pomocy autostart -a lub lpg .


Juz wiem jak podlaczyc ta cewke.

Dobrze podlaczalem biegunowosc, tylko nie sprowadzilem do masy + cewki przez kondensator.

Z tym powinno zagadac. Sprawdze po pracy.
no dawaj dwaj , jak nic nie wyjdzie to daj znać przyjadę i pomogę ci popsuć do reszty.
Sprawa sie sama wyjasnila.

Korzystaj±c z pieknego dnia wyszedlem w krótkich spodenkach i wyj±łem głowice (przy okazji udało sie zmienic jeden amor z przodu ).

Nie dosc ze stara uszczela puszczala, to jeszcze pozostalosci starej uszczelki na glowicy sa tak masakryczne, ze żadnej kompresji tam nie było chyba podczas kręcenia. Lała sie woda do cylindrów, olej też.

Jutro głowica idzie do splanowania , nowa uszczeleczka etc.

Powinno banglać
Miejmy nadzieje ze nic innego nie nawali juz i bedzie latac
Dobra, od¶wieżam troszke temat.

Wsadzony jest nowy silnik, odpala ale i tak mam cos pomieszane...

Po pierwsze, zmiast resistor boxa uzylem 4 opornikow 17W 3ohm na kazdy z kabli zasilaj±cych wtryski. Nie wiem czy od tego, ale obroty ksztaltuja mi sie na poziomie jakis 2500-3000obr na wolnych obrotach.

Nadmienie ze wczesniej na resistor boxie i wczesniejszym silniku obroty mialem normalne. Teraz jest przekichane. Dodam ze jest nowa uszczelka pod kolektor ssacy, sam zakladalem bo myslalem na poczatku ze lyka lewe powietrze.

Mozliwe ze przez te rezystory ktore nie sa zadobrze dobrane (rezystor box ma okolo 7ohm) wtryski leja wiecej paliwa = wyzsze obroty ? Czy szukac przyczyny gdzie indziej ??
dobra, juz wiem, padniety jest TW sensor i map.

sam se poradzilem :p
no be co z tego czy jest ?? bo co¶ zdechło w temacie ,loto toto ??
Od dupy strony to robie, bo taka robota po 18 po pracy na dworzu pod blokiem to ja sobie moge rownie dobrze podpalic ten samochod.

Mam ciagle problemy z elektryka, a za wiazke kabinow± krzyczy czlowiek 150zl a tyle to ja nie dam. Przestal palic mi samochod jak podmienialem aparat zaplonowy.

Chce ktos to za grosze ? Ja juz nie chce sie bawic w to, bo nie mam miejsca.
uu. widzę powiało groz± i w dodatku mu grozisz . nie raz padłem przy jakim¶ złomie (ale powstałem) ale jaka uciecha jak zrobisz... no chyba że przekroczyłe¶ granie cierpliwo¶ći to nie pozostaje nic innego jak http://forum.honda-kielce.pl/viewforum.php?f=2
Chyba ze chcesz pomoc i sie nia zajmiesz ? Zaplace oczywiscie.
jak ci sie nie spieszy to dawaj .
OK, to zgadamy sie na priv.
OK, juz wiadomo OCB...

Dzis dalem jej ostatnia szanse przed wyjazdem do suhego i jestem pewien w 100%.

Mam albo przejebana uszczelke pod glowica (najbardziej optymistyczny wariant i nawet cieszylbym sie z tego bardzo, ale to bardzo), albo mam rozjebana glowice. Leje mi sie woda do cylindrow, wysokie obroty ma dlatego bo uklad jest totalnie zapowietrzony w czasie pracy i silnik sie przegrzewa.

Jak mi jeblo wod± z przepustnicy w pewnym momencie przy probie odpalenia to zdalem sobie z tego sprawę.

Takze jutro zdejmuje głowice i patrze OCB. Trza zamowic uszczelke now±, jakby co głowice druga luzem mam i naprawiam.

BEDZIE DOBRZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose