praca zaworów

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
wie kto¶ może sk±d wzi±ć dane dot standardowych k±tów pod jakimi s± ustawione zawory w silnikach i jakie s± ich maksymalne hmmm "długo¶ci otwarcia" ?


A fazy rozrzadu nie sa podanew manualu? Szukałe¶ na honda-techu?
HT milczy, w manualu nic o skoku zaworu nie znalazłem d-series.org tez jakos nie chce podzielic sie wiedza, po prostu 7 nieszczesc
A w praktyce wznios krzywki nie równa się skokowi zaworu ?

Wtedy wystarczy znac parametry wałka i tyle.


Piotr no to zdecyduj sie potrzebujesz skok zaworu czy dlugosc otwarcia?
Długo¶ć skoku i czas otwarcia zaworu to wszystko z wałka można odczytac.

K±t pod jakim jest zawór, jak masz głowice w rękach to też można sobie sprawdzic/obliczyc
Czas otwarcia zgadzam sie choc nie bedzie matematycznie identyczny
A skok to szczerze mowiac nie wiem, na zdrowy rozum tez.
No skok na zdrowy rozum tez mysle ze tak. Nie czytalem nigdy o tym, ale logicznie myslac:

Jak zawor zamkniety, to luz zaworowy pomiedzy prowadnica/trzonkiem zaworu mamy dajmy dla przykladu 0,1mm. Zawor otwarty maksymalnie = wysoko¶ć krzywki minus 0,1mm (dobrze mysle ?)
zakres 0 - 0,1
Bonczek: chodzi mi o skok tylko zabrakło słowa bo zmęczony byłem.
LukeXe: nie wydaje mi się żeby to mogło być tak proste.

juz wiem dlaczego mi sie nie wydawało. Luke, zapomniałe¶ o popychaczach, ja zreszt± też.
Tu jest przekrój silnika motocyklowego -

prosta sprawa - zawory s± umieszczone prostopadle, [skok zaworu] = [wys krzywki] + [luz zaworowy]

a tu jest silnik z popychaczami gdzie w dodatku zawory s± pod k±tem więc skok ten będzie różny od wys. krzywki w zależno¶ci od odległo¶ci trzonka i wałka od podpory popychacza


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose