Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
mam pare pytań może i głupich ale w/g mnie tak sie nie powinno dziać.mam silnik d15b2 i na luzie jak go cisnę do odcięcia to odcina, a jak jeste na jakim kolwiek biegu to dochodzi troche ponad 6 ty¶ to traci moc i zaczynaj± spadać obroty. trzymaj±c gaz po chwili spadku znowu się wkreca i znowu to samo. nie ma tego typowego docięcia jakie jest na luzie czy w innych samochodach. wie kto¶ może o co chodzi
druga sprawa jest taka że na 3 biegu samochód wogóle się praktycznie nie kręci. czy jest to spowodowane mał± ilo¶ci± mocy czy jest co¶ nie tak
a trzecia sprawa to wie kto¶ gdzie można wyci±ć tłumik ¶rodkowy i czy to cokolwiek da w tym silniku
z góry dziękuję za odp
trudno tak cokolwiek powiedziec bo mozliwosci jest wiele..:
sprawdz filtry,paliwo i elektryke to podstawa..
swieci sie check engine??, jak tak to sprawdz ktory blad,wymieniales, filtry??? masz stożek moze dostaje za duzo cieplego powietrza??
wyciecie srodkowego tlumika nic nie da poza buczacym dzwiekiem, gdy srodkowy jest przelotowy
a kolego sprobuje spojrzec na filtr powietrza filtr paliwa przeczyscic silniczek krokowy oraz ustawic zaplon bo mialem cos podobnego wczesniej ze swoim silnikiem D15b2
filtry paliwa i powietrza s± nowe i wła¶nie po tej wymianie (+regulacja zaworów) zaczęło go mulić. a gdzie jest ten silniczek krokowy
check sie nie ¶wieci. stożka nie ma jest stock wszystko.
naprawdę nie wie nikt co tu się może dziać :/
jak cos to jedz do Gużika ze darno Ci sprawdza i bedzie cacy