Proszę o pomoc

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Witam.

Czy wie kto¶ czym może być spowodowane za duże ci¶nienie w układzie chłodzenia? Ostatnio w moim accordzie z tego powodu rozszczelniła się górna czę¶ć chłodnicy...mechanik uznał że jest to uszczelka pod głowic±, czy ma racje skoro olej i woda s± czyste (nie mieszaj± się)?


tak ma racje...

chyba ze termostat ci sie nie otwiera na cieplym silniku...
ale to prosto sprawidz, po jezdzie po miescie otwierasz maske i macasz gorn± gume od wody (powinna byc gor±ca) i macasz t± głębiej rure co idzie do termostatu (powinna byc goraca) jesli wszystko jest OK ! Jesli termostat padniety to tamta glebiej rurka powinna byc zimna... wtedy masz za duze cisnienie w uk chlodzenia na malym obiegu..

ale to powinno ci wywalac tez plyn do zbiorniczka wyrownawczego...

woda i olej w hondzie zadko kiedy sie mieszaja...
oleju ci nie przybywa? albo plyn nie ma oleju?

powinno ci sie tez grzac auto...

nie przerywa ci przypadkiem przy przyspieszaniu ale tak do 4.000 ? bo powyzej juz pewnie jest ok
Ostatnio sprawdzałem te rurki i: górna gor±ca(i dosyć twarda), dolna ciepła, auto się nie grzeje i nie przerywa. Również oleju mi nie ubywa, natomiast wody tak ale to logiczne bo ci¶nienie j± wypycha, ze zbiorniczka wyrównawczego raczej nic nie wywala.

Jaki warsztat polecacie do wymiany uszczelki pod głowic±?
jak wykrecisz korek olejowy nie ma na nim białego nalotu ?


Sprawdz jeszcze korek od chłodnicy,one tez lubi± nawalac,(nie otwiera sie przy odpowiednim cisnieniu 1.1 bara) ,tak miałem w Preludzie,wymieniłem i było git.
Ja miałem cisnienie od "dziurki na wężu" gornym (dziwnie brzmi )
po wył±czeniu silnika przez t± niewidoczn± dziurke zasysało sobie powietrze i weze były jak kamienie.
Zeby na darmo nie sciagac głowicy mozesz podjechac do jakiejs stacji diag. i zbadać płyn na zawarto¶ć spalin, bedziesz wtedy miał pewno¶ć ze poszła uszczelka.
Dziękuje za rady, sprawdzę korek od chłodnicy, i podjadę na stację diagnostyczn±, tylko dlaczego tego płynu nie wywala mi do zbiorniczka wyrównawczego tylko z całej chłodnicy przy ł±czeniu cieknie?

M1 rozumiem że zasysało powietrze przez dziurkę po wł±czeniu silnika a nie po wył±czeniu

M1 rozumiem że zasysało powietrze przez dziurkę po wł±czeniu silnika a nie po wył±czeniu
Jak silnik stygnie to płyn zmniejsza swoj± objętosc i robi sie podcisnienie ktore zasysa płyn ze zbiorniczka wyrównawczego.

Skoro cieknie ci z chłodnicy to masz ja do wymiany i moze to byc przyczyna twoich problemow ale nie musi.
Chłodnica jest do wymiany ale zanim j± wymienię muszę sprawdzić co jest nie tak z tym ci¶nieniem w układzie, ponieważ wymienię chłodnicę i za miesi±c znowu będzie cała rozszczelniona

Pojadę na to badanie emisji spalin w płynie, jak będzie OK to będę szukał dalej, to badanie zrobi± na każdej stacji?
Witam
Dzi¶ udało mi się rozwi±zać ten problem...Niobass miał racje: korek był uszkodzony a do tego z jakiego¶ Nissana jak się okazało i najpewniej on wogóle się nie otwierał, kupiłem korek, wymieniłem i ci¶nienie wróciło do normy. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi
Pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose