ďťż

VTi

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
MODEL: CIVIC EG6 VTi
SILNIK: B16A2
UKLAD DOLOTOWY: AIR-DUCT zespolony z seryjna pucha + wkaldka J & R
UKLAD WYDECHOWY: Kompletny SUPERSPRINT
ELEKTRONIKA: Seria
UKLAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Gwintowane KONI
UKLAD HAMULCOWY: tarcze, klocki TAR-OX
BODY-KIT: Seria
ŚRODEK: Seria
CAR-AUDIO: Fabryczne HONDA
KOŁA: 15" czarny mat opony 195/55R15 + seryjne Alufelgi VTi
MOC:
PLANY: jezdzic
ZDJĘCIA







łosz kur... dobra sztuka
W pizdzielec niezla
lol, czemu ja nie mam B serii.... gratki nabytku


ile takowa? Gdzie wy wynajdujecie takie sztuki
super, jak bedziesz sprzedawał daj znac a który to rok tej bestii? (ciekawe czy teraz bedziesz chciał spowrotem czerwone VTi)

co na to accord?

ile takowa? Gdzie wy wynajdujecie takie sztuki

wytrwale poszukiwania a tak to chyba one nas lubia, wiedza w jakie rece trafiac
Bardzo ladna sztuka gratki

super, jak bedziesz sprzedawał daj znac a który to rok tej bestii? (ciekawe czy teraz bedziesz chciał spowrotem czerwone VTi)
po czerwonej wciaz lezka w oku

fajna fajna

... a ten air duct to dla jajec taki??

... a ten air duct to dla jajec taki??
tez tak myslalem, dopoki lapy mi nie wciagnal(takze,nie jest tam dla picu)
civiczek piekny... masz jakies foto spod maski ?

UKLAD HAMULCOWY: TAR-OX jaki?
a to jest standardowy rozmiar prawda? jak to sie sprawuje?
gratuluje zakupu,
niezła sztuka

a to jest standardowy rozmiar prawda? jak to sie sprawuje?
chyba standard
a sprawuje sie bombowo, staje na dwoch kolach
to swietnie. bo hample w hondzie to jeden ze slabszych elementow.
fajne auto
fap fap fap fap fap fap fap....

COS PIEKNEGO

to swietnie. bo hample w hondzie to jeden ze slabszych elementow.
masz calkowita racje, ale co do ATR-a sie nie zgodze
nie mialem przyjemnosc wiec wierze. u mnie w accordzie (fakt, ze generacja nowsza) tez jest juz OK
EOT
auto tak fajne ,ze se ide jeszcze w nim posiedzec troche
a najbardziej podoba mi sie kolor
no kolego w pytke jest moglibyscie z bratem przyjechac tymi VTI to złoili bysmy kilka okolicznych golfow
KAMYK, ty killerze
na dluzsze wypady preferuje accorda a wiec minie troszke czasu zanim EG polske odwiedzi

dzieki wszystkim za opinie -tez sie z bestii ciesze
cos pieknego gratuluje zakupu
Piękna sztuka !!!!też bym taką chciał!!!Powodzenia i bez awaryjności!!!
Robi ogromne wrażenie, gratulacje
jeeee wygląda zacnie

masz jakies foto spod maski ?

mowisz i masz

.... jak z fabryki

.... jak z fabryki

no prawie
no ja to nie wiem gdzie ty te VTi znajdujesz
zajebiaszcza
No super jajo, gratki
Bajka! Na zdjęciach piękna
Pokaż zdjęcia z tyłu.

(Piotr dołóż jakąś emote klepiącą w jajo!)
narazie jest takie
czekam na tablice to sie zrobi jakas sesyjke w plenerze


a mnie koles przerobil troszke komputerek

http://www.youtube.com/watch?v=FnjWFpsZh40
no ładnie sie wkreca tylko co Ci to da ?
paliwa to nie masz za wiele
nie wiem czy to jest zbyt niebezpieczne na seryjnym silniku

no ładnie sie wkreca tylko co Ci to da ?

za darmo to co mialem nie zrobic, a co da to dopiero po zarejestrowaniu zobaczymy na drodze seryjnego kompa tez mam

paliwa to nie masz za wiele

tyle bylo przy zakupie

licznikowe 9,5krpm. powiem Ci jakie jest ryzyko. sprezynki zaworowe nie sa przygotowane na takie krecenie. malo tego, b18c6 ktore da sie krecic wyzej ma juz wlasnie z tego powodu podwojne sprezynki. tym samym przy takim kreceniu grozi Ci to spotkaniem tloka z zaworem. najprawdopodobniej sie to nie stanie ALE ryzyko taki istnieje i mysle, ze dobrze zebys o tym wiedzial.
druga sprawa to fakt, ze tak naprawde poza wyzszym Vmax'em nie zyskujesz zupelnie nic bo tam moc juz spada na lep na szyje.

IMO nie warto, ale to Twoj samochod
masz jeszcze jeden silnik hmm interesujace a sprawdzaliscie ktora szybasz twoja czy brata ?

licznikowe 9,5krpm. powiem Ci jakie jest ryzyko. sprezynki zaworowe nie sa przygotowane na takie krecenie. malo tego, b18c6 ktore da sie krecic wyzej ma juz wlasnie z tego powodu podwojne sprezynki. tym samym przy takim kreceniu grozi Ci to spotkaniem tloka z zaworem. najprawdopodobniej sie to nie stanie ALE ryzyko taki istnieje i mysle, ze dobrze zebys o tym wiedzial.
druga sprawa to fakt, ze tak naprawde poza wyzszym Vmax'em nie zyskujesz zupelnie nic bo tam moc juz spada na lep na szyje.

bede staral sie z tego nie korzystac(znaczy sie juz zalozylem seryjny komputer) zrobilem to z ciekawosci,jeszcze tylko porownam z Dudka VTi i odstawie ten"klej"

a widziales kiedykolwiek wykres b16?? ... bo z tego co widze to chyba nie ...
...bez sensu ogolnie

a widziales kiedykolwiek wykres b16?? ... bo z tego co widze to chyba nie ...
...bez sensu ogolnie


zgadza sie nie widzialem
ale wiele rzeczy w zyciu robi sie bez sensu

i co mam teraz napisac ze przykro mi ze tak zrobilem, ze bylem ciekaw czy kumpel nie klamie ze da rade to ogarnac,
ale stary nie ma zadnej filozofii w poniesieniu odcinki do 9k rpm trzeba bylo sie na forum spytac

ale stary nie ma zadnej filozofii w poniesieniu odcinki do 9k rpm trzeba bylo sie na forum spytac
byc moze,ale jak juz wspomnialem wczesniej to byl zabieg nie planowany-mam tu dobrego znawce tematu w elektronice samochodowej zaproponowal ze cos dlubnie i to zrobil,

wstawiam dla porownania 2-P30,





brakuje 2 "kostek" cos wygrałem?

trzeba bylo sie na forum spytac

no to pytam co w tym kompie zostalo zmienione
a i jak przesunac ta odcinke
Ja tam nie wiem co było zmieniane ale furka jest fajna
Ciekawe kiedy ci zacznie brakować mocy??

Ciekawe kiedy ci zacznie brakować mocy??

moc dopiero bedzie wchodzic na dobry poziom
mysle ze w tym temacie moze sie wypowiedziec Suhy

no to pytam co w tym kompie zostalo zmienione
a i jak przesunac ta odcinke


zostal dodany nowy eprom na ktory zostaly wgrane nowe mapy badz skopiowane stare ... a odcinka przesunieta za pomoca np. Crome
tu masz dokladniej jak dozbroic kompa do przyjecia dodatkowego epromu i do podlaczenia dataloggera lub kompa ... do programowania epromu potrzebujesz jeszcze programatora ... zreszta przejrzyj to sie dowiesz ... http://www.synoptic-tunin..._mod_my_ecu.htm

... a jak chcesz wiedziec co jeszcze Crome potrafi to tutaj: http://www.tunewithcrome.com/ ... ewentualnie sciagnij sobie i poogladaj
englisza to ja ni w zab
a zapytam tak czy to cos daje
znaczy te mody
zalezy co masz na mysli ... jak datalogera sobie odpalisz na kompie to mozesz pare fajnych wartosci wyciagnac
... a czy zabawa w cromie da mocy ... nie da - na seryjnych gratach ... Crome zostal stworzony przede wszytskim po to zeby stroic ... a po co stroic serie?? Poza tym mozesz sobie ustawic wlasnie takie rzeczy jak odcinka w innym miejscu, przesunac VTECa, zrobic procedure startowa czy shift lighta, czyli 'chlyty matetingowe' ... niektore przydatne, inne nie ... zalezy tez z jakim autem sie to robi.

... w poszukiwaniu kucy i nm na poczatek zaczalbym od wydechu, pobawil sie skrzynia, ukladem ssacym ... a dopiero potem cromem zeby to ladnie ze soba zgrac

w poszukiwaniu kucy i nm na poczatek zaczalbym od wydechu, pobawil sie skrzynia, ukladem ssacym ...

to juz jest

i kij wie co jeszcze, musze zdjac pokrywe do tej pory auto bylo pod nadzorem serwisu "ABACO-MOTORI" ktory zajmuje sie profesionalnym przygotowaniem aut(glownie Subaru)
Couto dobrze pisze ale dwie uwagi:
a) serie tez da sie wystroic, ze pracuje lepiej (nie biore pod wzglad kwestii finansowych). moze nie ma efektow takich jak przy modach ale zawsze cos
b) jesli masz juz wydech + dolot to smialo mozna to wystroic tak, ze da jakies tam przyrosty


co jest zmienione w skrzyni?
oj ty detektywie wszystko wychwycisz
w skrzyni chyba nic-podkreslam"chyba"
bylem ciekaw co tam namodzone ogolnie mniej mozliwosci jest robienia hybryd w B seri (w stosunku do D), wiec pomyslalem, ze moze jest cos fajnego wsadzone.

Couto dobrze pisze ale dwie uwagi:
a) serie tez da sie wystroic, ze pracuje lepiej (nie biore pod wzglad kwestii finansowych). moze nie ma efektow takich jak przy modach ale zawsze cos
b) jesli masz juz wydech + dolot to smialo mozna to wystroic tak, ze da jakies tam przyrosty


a) wiem ze sie da ... nie da sie parasola w pupie otworzyc
b) dokladnie ... dlatego pisze zeby najpierw ogarnac dobrze wydech ... potem ja np zalozyl bym ssacy od itra i bawil sie cromem dopiero

potem ja np zalozyl bym ssacy od itra i bawil sie cromem dopiero o ile pamietam sa inne rozstawy szpilek (wymaga potwierdzenia bo nie mam pewnosci) ale skunk2 to kopie tego kolektora a na dobra sprawe mozna pakowac edelbrock'a
A1/A2/C6 pasuje z tego co pamiętam.
A Edelbrock przy wolnossącym jest średni przy lekkich modach
... widzialem kilka projektow z zaloznym ssakiem od itra wiec chyba az takiego problemu nie ma ... a skunk to wlasnie kopia ... wiec brac to co wychodzi taniej

A1/A2/C6 pasuje z tego co pamiętam. kiedys maly chcial kupic od Syncro taki kolektor ssacy (glowica od c6) i do mlaego nie dalo sie tego zalozyc. oczywiscie moze cos pomieszalem ale na powyzszym opieram to stwierdzenie.
maly mial A1 ja mowie o A2 ... nie wiem jak z A1
no ziom, gratki nabytku
tymczasem cos takiego wyladowalo
taborety od civic sport




shortshifer


przy okazji male sprzatanko


a najbardziej sie ciesze z galy ATR-a i amberkow
Looo z airbagami
mozna powiedziec ze teraz mam 3 poduchy
13.06.2009 SPRZEDANY
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose