Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Zastanawiam sie co by bylo jak bym zalozyl walek rozrzadu od d16z6 do d15z1. Teoretycznie glowice sa takie same wiec walek powinien pasowac.Myslice ze cos z tego wyjdzie???
Da na 100% ale nie mam takiej wiedzy czy sie zawory nie spotkaj±
Raczej nie powinno byc problemu
wyjdzie z tego bałagan w silniku co = death powodzenai kompbinuj dalej
tez tak uwazam. co ma sens to mini me
sa zbyt duze roznice... w czasach otwarcia i zamkniecia. Nie do ustawienia. I nie sa to te same wałki skoro rozni± sie czasami.
No sens.
zmienia sie głowice a nie wałek
to na 95% nie pasuje, nie to ecu, nie te kable, nie ten ap. zaplonowy...
ale to na 95%
tzn glowica pasuje
no ta, a co z reszt±? jesli pasuje to i wałki pasuj± no bo cala gora uzbrojona... napewno efekty by to przyniosło spore...
tylko nie bardzo łape jak pogodzic ECO VTEC z VTEkiem pedalskim...
3-stage VTEC
Ten wałek jednak nie pasuje cytat
"wałek do D16Z ma 3 krzywki, bo jest vtec"
Pozostaje minime albo grabowski
Jak by ktos chciał modzic w silniku D13B to pasuja do niego wałki od D15B* i ponoc cos daja
D15B* posiadam takowy walek jakby ktos chcial
poszło PW ;D