Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Mam poważny problem i potrzebuje paru informacji niestety strzelił mi pasek rozrz±du wygl±da na to że na postoju tzn jak stałem na ¶wiatłach wiec silnik nie miał durzych obrotów.Powiedzcie mi jak durze mog± byc zniszczenia i ew koszty naprawy i do kogo najlepjej odcać do naprawy.
Jak sie przyjżałem to wymiana paska przy silniku d13b2 jest przer±bana
te silniki sa tak tanie, ze pewnie bardziej oplaca sie kupic nowy i wsadzic niz sie z tym bawiac
mozliwe ze nic sie nie stalo, wymien rozrzad i sprawdz, jak sie okaze ze jest uszkodzony kup "nowy" silnik tak jak Rudzinski radzi
a jakiej firmy pasek polecacie i do kogo jech± żeby go załozyli?
pasek gates, zalozyc ms-bis na sciegiennego.
Pasek Mitasuboshi
FF trzeba mu bylo jeszcze Tode polecic
gates wychodzil w oem... przeciez jakos strasznie drogie nie sa
a mitasuboski sa oem w subaru wiec obie firmy spoko
no to w takim razie moze byc i musibasidackutasa
wymowa - patrz avatar
no przeciez piszemy...
samochód odstawiony do MS Bis zdejm± głowice i zobzcymy czy sa wielke zniszczenia dzięki za podpowiedz co do warsztatu bo w rozmowie stważaj± wrażenie solidnych
merida, chyba sie dzis widzielismy u Przemka w msbis
No chyba tak twój samochodzik stał przed warsztatem z podniesion± mask± i ma czerwon± pokrywe zaworów.
no i dobre wie¶ci poszło z ogromnym fartem 0 uszkodzeń poza rozerwanym paskiem nic nie pogieło jestem w szoku samochodzik już dziasła jak trzeba w czym zasługa MsBis spisali sie na 5 cena za naprawe uważam że odpowiednia wiec szczeże polecam.
Można zamkn±ć temat.