Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
CICHOŃSKIAutoryzowany dealer Hondy
Ul. Łódzka 274
Telefon (Salon)-(041) 366 12 00 w. 16
Telefon (Serwis)-(041) 366 12 00 w. 24
Fax (Salon)-(041) 366 30 87
Fax (Serwis)-(041) 366 30 87
E-mail-cichonski@honda.pl, czesci.cichonski@honda.pl, serwis.cichonski@honda.pl
NEGATYW
Samochód stał u nich od piatku do czwartku i gdybym nie pokazal im urwanej masy stał by dalej, wymyslali wszystko co sie dalo komputer spalony, aparat zaplonowy a okazalo sie podobno ze jakies kabelki sie spalily. Nie mowiac o kasie za głupi± prosta naprawe no ale to wkoncu serwis nigdy juz tam nie oddam auta
NEGATYW
Umówiony przyjechałem na regulacje zaworów i przy okazji wymiane tulejek w przednich dolnych wachaczach. Po długich trzech godzinach oczekiwania wymienili tylko tulejki, a do zaworów nawet nie zajrzeli bo mechanik ze słuchu ocenił ze można jeszcze spokojnie zrobić 10 ty¶ km a potem regulacja.
Po długim urzeraniu się z serwisem że nie obchodzi mnie ile jeszcze można zrobić km i że ja chce teraz bo z tym problemem przyjechałem i tłumacz±c im mniej więcej że "ja płace, ja wymagam" spotkałem się z totaln± olewk±.
Oczywi¶cie wystawili tak± cene za wymiane tulejek że aż mnie krew zalała.
Mój sprzeciw co do ceny na nic się nie zdał, a spotkałem się z odpowiedzi± że nie ważne co zostało zrobione, ważne jest to ile auto u nich stało i za to wystawili rachunek.
I jak chce to oni wyreguluj± zawory ale musze za nie zapłacić osobno, bo to co teraz mam do zapłacenia to koszt wymiany samych tulejek.
NEGATYW
auto wyjechało od nich na lawecie do "zwykłego" mechanika ktory w ciagu 20 minut odnalazl pozamieniane przewody..oczywiscie pozamieniali je mechanicy z ASO!!!
serwisant podczas przegladu auta ocenial sprawnosc poduszki wciskajac palec w jej obudowe..twierdzil ze jej tam nie ma, bo miekko mu palec wchodzi.
porażka!!