Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Jakie miec najlepiej cisnienie zeby dobrze wystartowac na 1/4http://www.civicklub.pl/f...der=asc&start=0
Tu cos ostatnio bylo ...
hehe No widze ze sie ostro szykujesz
Wiesz ...... niezle dostalem na starcie od ARTXa, trzeba cos z tym zrobic
Wiesz ...... niezle dostalem na starcie od ARTXa, trzeba cos z tym zrobic
wiesz... gdyby była przyczepnosc to na starcie byłbym juz ze 3 długosci przed Tob±
Pisze o tym poniewaz nie sadzilem ze moze byc taka roznica na starcie
M1 widze, ze nie widziales moich startow jak jest przyczepnosc
Masz racje ze nie widzialem ale chetnie zobacze na najblizszej imprezce
Idzie ten civ ładnie nie powiem
najblizsza impreza to 21.05 w Starachowicach, akurat wtedy rowniez sa zawody w Tychach wiec to jest dla mnie oczywiste gdzie pojade
Jako maniak oesowy pewnie pojedziesz do tych
Czemu ja osobiscie sie wcale nie dziwie, powodzenia
Witam.
Mam do was takie pytanko a mianowicie jakie powinno bym prawidłowe cisnienie w ogomieniu w civicu 1.4 16v na przodzi i na tyle.Chodzi mi o lato i zime...
masz na samochodzie naklejeczke w solce mam chyba 2,4 czy jakos tak
Pisze o tym ponieważ nie s±dziłem ze mocze Bryc taka rocznica na starcie waga robi swoje niestety, a ci¶nienie .... ja ustawiam na bież±co,poprostu sprawdzam przy jakim jest najlepiej bo nie da Sie tak poprostu powiedzieć jakie ma być bo to zależy od opon i wagi samochodu .
ruszaj±c parokrotnie sprawdzam jak rozgrzała sie opona ,jak jest to ¶rodek : to za duże ci¶nienie jak boki :to zamałe .dot±d robie korektę aż nagrzewa Sie równo na całej powierzchni
ludziska jakie powinno byc ci¶nienie w oponach o rozmiarze 195/40/16 bo chyba nie takie jak w seryjnych bo tam mam 2,4 przód i 2,3 tył ma by większe mniejsze, bo ostatnio na torze na oponkach toyo t1r (wiem że przereklamowane) ale ¶lizgałem sie jak po lodzie
prosze Cie, TY sie slizgales jak po lodzie ? przy 180 w zakrecie 90 to musi troche auto odjechac....
dobrze piotrek mowi. moim zdaniem auto Ci sie super trzymalo, reszta to kwestia dostosowania predkosci do zakretu
ale standardowe ci¶nienie do tych kółek to jednak chyba za dużo. Ja do moich pompuje 2,1-2,2 przód i 2,0 tył
180 w zakręcie 90 stopni chyba nie w tym życiu
no wła¶nie a więc muszę to zniwelować ale może jeszcze kto¶ potwierdzi
u mnie na takim ci¶nieniu jak podaje producent na standardowym rozmiarze kół było ok a po przełożeniu na letnie czuć było że za dużo i za ¶lisko... 0,2 bara w dół i jest ok kapciarz mi 2,0 napompował...
chyba najlepiej tak jak mówi Suhy, no i nie zapominajcie że wraz ze wzrostem temperatury otoczenia/opony wzro¶nie ci¶nienie powietrza w oponie
dlatego azot ftw
dlatego azot ftw na codzień azot lux .
niestety na zawodach i tak ci¶nienie po przejechaniu s1 i s2 wzrosło o 0.2 atmosfery i trzeba było upuszczać . jak sie nagle ochłodzi nie ma sk±d dopompować a ostatnio na miedziance pogoda w krate .
ja dzisiaj spu¶ciłem z oponek do 2,1 i jest już lepiej