d16y7 - HOW TO?

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Panowie, prosba o rade:))
Mam EJ6
Silniczek d16y7 105 KM-> rewelacji az takiej nie ma.. totez szukam info coby podkrecic ten silniczek i wycisnac wiecej konikow, wiem ze swap ew turbo daja najlepsze efekty, ale poki co zaczynam od mniejszych przyrostow i traktuje to jako przyjemna zabawe
Co sadzicie o takich modach:

- Wymiana Kolektora dolotowego (z6 lub y8)
- Dolot ze stożkiem
- Koloktor 4-2-1,
- Przelotowy układ wydechowy 2"
- Koncowy tłumik (np.Apexi N1)

Czy według Was przyrost mocy bedzie zauwazalny? i ile max moge na tym zyskac mocy?Byc moze macie inne pomysly?ew moze cos w ECU da sie pogrzebac?
Za wszelkie rady i opinie serdecznie dziekuje:)) krytyke rowniez zniose



- Wymiana Kolektora dolotowego (z6 lub y8) lepiej kupic jakis inszy np Skunk2

a moim zdaniem najlepszym modem jest mod skrzyni ...
wydech oczywiscie tez ...
do stozka nie jestem przekonany ...
skunk2 da niewiele bez strojenia i wiekszej przepustnicy ...
grzebanie w ecu bez wczesniejszych modow tez nie ma sensu ...
panie ale to bylo jako calosc przedstawione, nie ze osobno
zapomnialem o tej przepustnicy, to fakt


ja sie bardziej odnioslem do pierwszego posta niz do Twojego no moze poza tym skunkiem
kliknalem jeszcze do SSG.. ciekawe co mi odpisz±.. dosc ciekawy projekt znalazlem ich.. http://forum.streetshadows.pl/viewtopic.php?t=4925 tez w ej6..

wnioskuje ze chyba ide w dobr± strone? (majac na mysli post 1szy)
Ja my¶lę że dobrze - robię podobnie, co prawda w prelce F20 ale my¶lę ze to bez znaczenia czy chodzi o F20 czy D16 skoro mody s± zbliżone a licz± się rezultaty.

Ja robię tak:
- kolektor 4-2-1, przelot + końcowy Remus dedykowany
- kolektor ss±cy z H23 + sterowanie motylkami
- narazie zamiast stożka - wkładka K&N i chyba doprowadzenie powietrza sk±¶ indziej niż fabrycznie

jak zakończę mody to hamownia i się okaże ile to daje - mam nadzieję ze dół się poprawi no i niutki przybęd± a i konikami nie pogardzę
wlasnie jesli chodzi o dol w jebajowym 4-2-1 to nie jest tak kolorowo ... suhy dobrze mowil - kop przesunal sie o jakies 0,5k rpm w gore

kop przesunal sie o jakies 0,5k rpm w gore

hmm... dziwne to troche ale nie będę dyskutował zanim nie shamuje auta ale i tak nie będzei to miarodajny pomiar bo jak dojdzie kolektor ss±cy z H23 to jeszcze sie pozmienia więc nie bedzie możan jednoznacznie stwierdzić który mod ile i co daje
z tego co sie dowiedzialem to pojemnosc tych kolektorow jest 2 razy wieksza niz w serii dlatego kop przesunal sie troche w gore ... mocy oczywiscie doda ale w gornym zakresie obrotow
hmm.. a szkoda ze w gornym .. choc i z tych skorzystam jesli takowe przyrosty sie pojawi±:)
podobno w kolektorze 4-1 przyrosty sa w dolnym zakresie obrotów
Tyle ze kolektor 4-2-1 juz zagoscil w moich skromnych progach:) i czeka na montaż..
tylko jak ma sie 4-1 to lepiej nie miec bardzo niskiego auta

tylko jak ma sie 4-1 to lepiej nie miec bardzo niskiego auta

czyli chcesz mi powiedziec nie do mojego autka:D bo teraz mam problem z wjazdem do garazu nie wspomne o lezacych policjantach:)
do mojego tez

podobno w kolektorze 4-1 przyrosty sa w dolnym zakresie obrotów w gornym
a w 4-2-1 tez w górnym?
w dserii tak bo sprawdzone w b nie wiem ale wydaje mi sie ze podobnie
zawsze 4-2-1 dawaly srodek i lekko gore, 4-1 sama gore ale lepiej od 4-2-1. tyle teorii
jesli to rozgraniczac na srodek jeszcze to tak ... zgodze sie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose