civic 1.4i z 99r. / zmiana 75KM na 90KM

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Mam civica 1.4i z 1999r (75KM) silnik D14Z1 ,Temat przerabiania na 90 KM jest szeroko omawiany na inych forach, ale znalazłem informacje ,że w civicach wyprodukowanych po sierpniu 1998 roku nie wystarcza wyjęcie zwężki w układzie dolotowym.Podobno potrzebna jest wymiana komputera lub wstawienie chipa.Czy ktos może spotkał sie z tym problemem?Naprawdę brakuje mi tych dodatkowych 15 KM więc szukam kogo¶ kto tego typu zmianę robił b±dĽ umie zrobić.Może kto¶ zna serwis gdzie mógłbym co¶ takiego bezproblemowo zrobić?Będę bardzo wdzięczny za pomoc.


ziomus?? len z ciebie i tyle,a moze zrob peirw to standadrowe odetkanie i wtedy ocen,,jak nic nie da draz temat??
Solina, Nie jestem leniem, ale rozmawiałem z go¶ciami, którzy chcieli tak zrobić z civikiem z tego rocznika i faktyczne im nie wyszło.Skończyło się na ponownym założeniu zwężki.
to chyba nie zabardzo wiedz± co robi± zwężka zmniejsza moc w każdym aucie... wg mnie to jak chcesz mieć 90KM to załóż dolot i rozwierć głowice, przestawienie odcięcia zapłonu też pare kucyków doda, takimi małymi pierdołami możesz przekroczyć nawet 90KM... albo turbo i ze 110 będzie
solina ma trochę racji bo gdyby¶ tylko chciał to za 500zł by¶ miał to 90KM tylko trzeba się tym zaj±ć


Kruku,to o czym piszesz to zabiegi dodatkowe.Civic który mam to wersja 1.4i (75KM)czyli okrojona wersja 1.4iS (90KM) .Te obie wersje różni± się tylko sztuczn± zwężk± w układzie dolotowym powietrza i podobno komputerem.I TO WŁA¦NIE CHODZI CZY KTO¦ WIE CO ZROBIĆ Z KOMPUTEREM? WYMIENIAĆ? CHIPOWAĆ? A MOŻE CO¦ INNEGO? JAK odmulę te 75 KM na 90KM to potem będę my¶lał o dolocie,stożku itd.
to zmień komputer na ten z 1,4iS i będzie git tak wg mnie będzie najtaniej chipowanie jest drogie...
zreszt± zadzwoń do promotora i spytaj...
Z tego co mi wiadomo to te cify byly produkowane na rynek niemiecki gdzie placi sie za moc i dlatego byly zamulale i nie trzeba rozwiercac czy bawic sie w doloty aby uzyskac te "ukryte" 15KM... a co do Twojego pytania to jesli to jest wina kompa to wystarczy go wymienic ale nie spotkalem sie z czyms takim wiec nie moge poreczyc! Spytaj Daniela bo z tego co pisal to on odmulal swojego cifa i oczywiscie zapytaj na hondatech.pl ... tam chyba najszybciej mozesz uzyskac odp na swoje pytanie!!
Jesli chodzi o auta po kiwetniu 98r to ponoc wyjecie zwezki nie daje pelnych 90 km... ale podnosi moc, do jakiej wartosci nie wiem. Odetkaj ja a sie przekonasz, napewno moc ci wzrosnie. Pamietaj o zresetowaniu kompa i procedurze uczenia go nowych ustawien czyli:
1) po resecie odpal silnik i zostaw go na wolnych obrotach az do momentu zalaczenia sie wentylatora, pamietaj aby wszystkie urzadzenia elektryczne byly powylanczane, wiatrak sie zalaczy - gasisz silnik

2)kolejne odpalenie, tez bez wkrecania na obroty, zalanczasz wszystkie mozliwe urzadenia elektryczne - gasisz silnk

3)i znowu kolejne odpalenie uspionego potwora i pomalu jedziemy na miasto, przez chwile spokojna jazda tak do 3,5-4 tys obrotow (plynne przyspieszanie) a nastepnie palujesz go do odcinki 1szy 2gi 3ci bieg (najfajniejsza czesc nauki ) oczywiscie tez przez chwile... dluzsza chwile

Zdaj relacje z wynikow, sam jestem ciekaw czy z tym kompem to prawda.
dzięki Daniel za te wszystkie informacje.Faktycznie spróbuję za kilka dni ,a jak wyjdzie to się okaże .W każdym b±dĽ razie dam znać jak to wszystko sie zakończyło.
POSTANOWIŁEM ŻE SPRÓBUJĘ,WYWALIŁEM ZWĘŻKĘ,ZRESETOWAŁEM KOMPUTER<W ŻADEN SPOSÓB NIE UCZYŁEM KOMPUTERA<PO PROSTU POCHODZIŁ NA WOLNYCH OBROTACH CHWILĘ A EFEKT JEST TAKI.CIVIC PO PROSTU ODLATUJE!!! BRAKOWAŁO TYCH DODATKOWYCH KONI.NAUCZYłO MNIE TO TEż JEDNEGO,żE NIE WSZYSCY NA FORACH INTERNETOWYCH MAJ± RACJę
no i super teraz wpadnij na spot i się pochwal

odlatuje mowisz W porownaniu do 75km to jak bys mu turbinke wlozyl hehehehe Ja po wyjeciu zwezki przez 1,5 godziny bawilem sie po miescie a pozniej w trase pojechalem. Frajde mialem niesamowita Dobrze ze z tym kompem to nie prawda i zapraszamy na spocika
A własnie u mnie ten sam problem silnik D14Z1!!!gdzie się znajduje ta zwężka musze przeprowadzic taki zabieg, a może kto¶ pomoze ???bo brakuje mocy...

Pamietaj o zresetowaniu kompa i procedurze uczenia go nowych ustawien czyli:
1) po resecie odpal silnik i zostaw go na wolnych obrotach az do momentu zalaczenia sie wentylatora, pamietaj aby wszystkie urzadzenia elektryczne byly powylanczane, wiatrak sie zalaczy - gasisz silnik

2)kolejne odpalenie, tez bez wkrecania na obroty, zalanczasz wszystkie mozliwe urzadenia elektryczne - gasisz silnk

3)i znowu kolejne odpalenie uspionego potwora i pomalu jedziemy na miasto, przez chwile spokojna jazda tak do 3,5-4 tys obrotow (plynne przyspieszanie) a nastepnie palujesz go do odcinki 1szy 2gi 3ci bieg (najfajniejsza czesc nauki ) oczywiscie tez przez chwile... dluzsza chwile
pomincie ten etap bo to bujda jest ECU niczego sie nie uczy
gadaj z danielem podobno chwila roboty i male koszta
Zwęzka wyjęta teraz fajnie ¶miga, lepiej się kreci na obroty - zdecydowanie

no i luz że sam to ogarn±łe¶ a temat zamykam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose