ďťż

Civic LPG from WWA...

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
MODEL: 1997, EK4, B16A2
SILNIK: Wałki Skunk stage 2, sprężynki i talerzyki zaworowe Omni Power, Tłoki OEM od B16B, Regulowane kółka rozrządu Skunk,
Obróbka bloku i głowicy + nowe uszczelniacze i prowadnice zaworowe, Regulator ciśnienia paliwa B&M, Śruby do głowicy Eagle.
Plany: wtryski 310 ccm, większa pompa paliwa
UKŁAD DOLOTOWY: CAI z suchym stożkiem AEM, kolektor ssący Blox
Plany: Przepustnica 68mm
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor Supersprint 4-2-1 60mm, tłumik końcowy Apexi N1
Plany: wyspawanie całego układu 2.25"
ELEKTRONIKA: Apexi VAFC II
Plany: Crome
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
Plany: Spiek, lekki zamach i skrzynia od b18c6 z lsd
ZAWIESZENIE: Tein Super Street
Plany: wymiana gum, subframe, regulowane wachacze, grubszy stabilizator
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
Plany: z przodu tarcze od Rovera 282mm + zaciski od Prelude
BODY-KIT: Seria
Plany: przednia dokładka od wersji SiR, maska i klapa węgiel lub laminat, lampy tylne JDM
ŚRODEK: Carbon Cluster z EK9, Shitf Boot z EK9, Spoon Shift Knob, z tyłu wydmuszka
Plany: całe zegary z EK9, jakieś fajne kubełki i pasy, usunięcie wygłuszeń z tyłu...
CAR-AUDIO: Radio Alpine + 4 fabryczne głośniki w przednich drzwiach...
Plany: VTEC sound system
KOŁA: ATS DTC White 15" + Toyo T1R 195/50/15
Plany: Toyo R888
MOC: Wielka niewiadoma...

obecnie auto stoi w SSGarage i czeka na wiosnę...

zdjecia z poprzedniego sezonu:



















w między czasie zbierałem różne takie:















i takie bardziej aktualne:













jak temat nie pasuje to prosze admina o skasowanie... ale myślę, że temat może sie komuś przydać przy modowaniu b16...

pozdrawiam...


nieźle modzony - jest zajebisty
gratuluje takiego projektu!
jest na czym oko zawiesić

LPG hahahha
ładnie
to mi wygląda na projekt pod turbo, myśle że wtedy będzie naprawde super latać
NA!


chyba coś niedoczytałem, przy tych modach jeśli zostanie gaz to nieporozumienie

jeśli chodzi o moc to myśle, że w tyle gdzieś walniesz 190KM i 180Nm
ja celuję trochę wyżej...

a gazik musi być...
jeśli to nie tajemnica to ile KM po tym sezonie miało to autko, bylo hamowane??
auto nie było hamowane, a do SSG wjechało jako zdrowa seria...
Sebastian, edytuj swoje posty a nie pisz jeden pod drugim

bardzo ładne autko ja nie widzę tu żadnego turbo NA i to [bardzo dobre]

LPG to dla zrzutu tak dla jasności Emre, niektórzy nie znają sie na żartach chyba ze naprawdę
jak to? nie ma LPG??? przeciez to 1,4iS
Emerson chyba bede Ci tyly ogladal
Ale spoko ziom scigniemy sie na gazie bo ja montuje BLOSA
miodzio gratki!
dobry projekt
projekt git civic ladny i wyglada na zadbanego;) gratki
Jest na co popatrzec i o czym pocztac Gratulacje takiego projektu
wiem ze to pierdola troche ale myslales o tym zeby zrobic jej lift?
fajne autko z milym setupem, zdecydowanie na plus
dla mnie 6 gen. przed liftem jest 100 razy ładniejszy... poza tym taki wyszedł z fabryki i taki zostanie...
takie dwie, małe pierdółki...

Battery Tiedown Skunk'a:



i drugi "gadżet", którego brak doskwierał mi od momentu kupna samochodu... a mianowicie silniczek tylnej wycieraczki...



dla mnie 6 gen. przed liftem jest 100 razy ładniejszy...
jakbys mial po lifcie to pewnie napisalbys odwrotnie...
uwierz, że jakbym chciał to kupiłbym EK4 po lifcie... o ile tył jest ładny to przód jest dla mnie obrzydliwy... i bardziej podobają mi się zderzaki z wersji przed liftem z tymi plastikami na rogach...
bardzi ciekawie zmodyfikowany civic i prawie ze seryjny wyglad napewno wielu kierowców sie na to nacieło
oryginalny sticker OEM Honda z EK9...


i takie tam wiejskie naklejki... nie mieli z płomieniami to wziąłem takie...









Moze naprawde uda sie wyjechac w 2010 na otwarcie nowego odcinka autostrady coraz blizej do celu
o ile ten samochod naprawde mi sie podoba i jest fajnei zmodyfikowany itd to jednak to:

uwazam za bezsens...

dlaczego?


ARP'y najs

nie ma napisu na piudełku ale miały być szpilki Eagle, a nie ARP...


a gdzie sa najs fat B16 rods?

korby zostają oem...

Cytat:
uwazam za bezsens...

dlaczego?
coz zrobic, tak na to patrze i tyle

z srubami to sugerowalem sie za najczesciej sa to ARP'y. czemu akurat wybrales Eagle?

i to samo z korbami? czemu seria zostaje jak to bedzie najslabszy punkt silnika?

czemu akurat wybrales Eagle?

są niewiele droższe, a w przeciwieństwie do arp same się blokują... arp podobno potrafi sie poluzować... a co do korb to nie jest to jakiś hardkorowy projekt gdzie będe dmuchał ponad bara... myślę, że finalnie wyjdzie ok 210-215 km więc seryjna korba powinna to spokojnie wytrzymać... pozatym ludzie tak jeżdzą na podobnych setupach i nic sie nie dzieje...

pozdrawiam
nie wiedzialem o tych srubach ze moga byc takie akcje i pierwszy raz sie w sumie z tym spotykam.

drozac dalej ten temat korb... to kurde te korby zawsze sa nasjlabyszm elementem i to z nimi jest najwiecej problemu (a nie tloki ktora oceniaja tak slabo). pewinie wiesz ze jak sie cos w Hondzie urywa od obciazenia to wlasnie korbowod pytam dlatego ze jak bedziesz mial rozlozony silnik to czy nie lepiej dolozyc te 1,5k (nawet chyba mniej) i spac spokojnie?
ja wierzę, że małe kitajce obmyslili dobre, seryjne korby w B...

btw.

kompresjo przybywaj...


tlenozasysacz:


ile mm??
68...
kolkejny up:

takie coś poprzychodziło... podobno do fury...












robi sie Hania



Emre w sumie nie pytalem chyba jeszcze... w jaka moc celujemy?
u analogue'a na bardzo podobnym setupie dało 205 km... jak będzie ponad 210 to będę bardzo zadowolony...
to jak podobno to ja moge wziasc te "graty" ile zapłaciłeś za kierownice i za nabę

ale siadla pieknie
te fele sa wypas, szkoda ze takie drogie
podobaja mi sie te mody w tym civicu
ladne felunki oraz gleba na obydwuch civicach....
Trzeba przyznac Macius z gratami sie nie szczypie
od jutra docierka, hondata i mam nadzieje, że pojade 19 w Rykach...

P.S. Święty, walisz jakąś goude dzisiaj za odpalenie mojego auta?
Emre, jakie oponki? fajny felunek no i niezla gleba
proxes t1r bo kase odklada
Spoko juz z Rownym gadalem
zwykłe T1R... jak tylko się odkuję z hajsem wjeżdza R888...
da sie na tym jeździć bo tez chcę takie kupic
Gratki
Pierwsze strojenie pokazało 200hp... teraz czas na zabawę kółkami rozrządu...


pinkności
niezle fajny wydech masz
grubiaszczo
no,ładnie

niezle fajny wydech masz
przemyślany-na zewnątrz głośny,a wewnątrz cichutko(bo 2 metry za autem już go nie słychać)
Ps.Gratki wyników





Nareszcie, oby teraz już na dobre
Ziom, trzeba dobrze opić tym razem...
napewno bedzie dobrze

takie tam nowe foto...
































No,ładnie się prezentuje!
i ten Apexi
Nareszcie sie doczekal zdjec chociaz
ładniutka
ale felgi niedomyte
Brawo za profesjonalne fotki
http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=3939

nowe fruty...

Toda sroda!





i Hondata Heatshield...


coraz to lepsze graty miałeś sprzedawać
czyli co nie sprzedajesz?
Sprzedaje ale nikt nie kupi bo takie auta kupuja samobojcy :]
tzn inaczej kto kupi to auto za taka kase jak pomyśli sobie ze za ta kase może mieć coś nowszego mentalność polaków
no cena niczego sobie, ale ktos kto sie zna bedzie wiedział ile serca i kasy zostało włożone w ten samochód
w tym problem że mało kto sie zna, przecież żaden wiejski pocisk tego nie kupi bo woli calibre

no cena niczego sobie, ale ktos kto sie zna bedzie wiedział ile serca i kasy zostało włożone w ten samochód

I obsra to i tego nie kupi - sprzedaz tego typu aut w Polsce jest prawie niemozliwa
bądzmy optymistami
Rudziński był optymistą i rozebrał Solexa, ja byłem optymistą i zostawiłem sobie auto, a józek z grudziądza nie przesłał tego dalej i urwało mu jajka
a ja wolalbym kupic serie albo malo zmodzonego i sam sobie to wlozyc ... chociaz pogrzebalbym sobie troche i nauczyl sie tego i owego a nie kupil gotowego pociska i szpanowal przed kolegami ...
możliwe że auto będzie na sprzedaż z seryjnym b16/b18... a ja ten silnik wsadzę sobie w lżejszą budę...

narazie chcę zbudować najmocniejsze b16 NA w kraju... po strojeniu priorytetem będzie skrzynia z itr + 4 z vti, nowe sprzęgło i lekki zamach... po tych modach powinno być juz fajnie biorąc pod uwagę to ile dobrego daje ta skrzynia w seryjnym b16...

a ja wolalbym kupic serie albo malo zmodzonego i sam sobie to wlozyc ...
no nie wiem czy to taka dobra opcja... jak jest dobrze zrobione i z sensem to lepiej kupic gotowego bo grzebanie samemu duzo drozej wychodzi

Couto napisał/a:
a ja wolalbym kupic serie albo malo zmodzonego i sam sobie to wlozyc ...

no nie wiem czy to taka dobra opcja... jak jest dobrze zrobione i z sensem to lepiej kupic gotowego bo grzebanie samemu duzo drozej wychodzi
prawda, prawda ale z drugiej strony chyba kazdy kto sie bawi w tuning wie jaka przyjemnoscia jest dobranie kolejnego "puzzla" i obserwowanie jak z tego powtaje calosc
no, a ja mam do sprzedania całą układankę w antyramie, gotową do powieszenia na ścianie...
Ty to takie klocki 3D
dawno mnie tu nie było...

fresh look pod maską...



Emre, od kubara ten karbonik?
fajnie fajnie ale widzę troszkę brudu

da sie utrzymać taka białą pokrywę w czystości oczywiście codzienna eksploatacja

Emre, od kubara ten karbonik?

Skunks

Emre, od kubara ten karbonik?

jeśli mowisz o pokrywce kabli WN to jest to produkt Vision...

Bonczek, Skunka to ja mam tylko wałki...
ładnie wygląda
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose