Internet to potÄga ÂŤ ObserwujÄ, myĹlÄ, piszÄ â serwis Goldenrose
Po 2 miesięcznych poszukiwaniach znalazłem swoją hondzinę sedan, model po lifcie, krajowa.Spalanie 85%-trasa 5,6l/100km
MODEL: EJ9 Honda Civic 1.4iS Sedan
SILNIK: D14Z2
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKLAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: Klima, 4 szyby elektryczne, el. lusterka, alarm, wspomaganie, ABS, poduszki itp
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: wentylowane przednie tarcze
BODY-KIT: model po lifcie, malowane plastiki na kolor nadwozia, Bi-ksenony 5000.
ŚRODEK: Radio CB Sunker + antena sirio, drewniane wstawki w kokpicie.
CAR-AUDIO: Radio Sony GT212 głośniki przód papierówka z Opel Vectra + tweetery Philips, tył JBL 6x9 2x100w 3 drożne.
KOŁA: 195/60/14 Dunlop, zimówki Pirelli, Aluski 14`` RONAL
MOC: 90KM
PLANY:Kolektor wydechowy 4-2-1
ZDJĘCIA
Ładny, zadbany, gratulacje i oby sie dobrze jeździło
Bardzo ładne i orginalne autko Bezawaryjnej jazdy
Jest parę drobnostek do roboty, ryski na lakierze itp
A i mam już grajka Sony GT212
Jest parę drobnostek do roboty, ryski na lakierze itp
tak ma Honda, delikatne i bardzo podatne blachy na zarysowania i wgniecenia
fajny civic
Super
Lubie takie
Mógłbys z niego zrobic super bryczke. No ale sam w sobie juz jest piękny.
Powodzenia i Gratuluje
Dokupiłem na tył głośniczki JBL 6x9 2x100W
Honda troszkę się zmienia.
Dorzuciłem Bi-Ksenonki 5000 i troszkę zmalowałem,
teraz lusterka i obudowa tylnej rejestracji są w kolorze nadwozia,
do malowania zostały jeszcze klamki i listwy boczne.
Czekają na założenie też aluski.
Bardzo ładny sedan, fajnie że po lifcie i w słusznym kolorze
Ale te naklejki drewnopodobne to bym zciągnął
nie za małe te aluski?
Parówa, miałem pytać aż się prosi o jakieś 16'
ogólnie w tych autach strasznie nie podoba mi sie dupa jak jeszcze w solce na to przymykam oko to tu jest tragedia...
ale z tego co widzę to bardziej lansowóz więc jakieś 17" i gleba
Każdy ma swój gust mi nie podobają się hatchbacki, poluje na klapę USDM i zmianę lamp na bardziej patriotyczne (biało czerwone)
Felgi miały być 15' i zmiana opon ale okazjonalnie kupiłem te w cenie blaszanych.
Chciałbym zrobić glebę ale czy to nie będzie przeszkadzało bo w trasy śmigam zawsze 3-4 osoby + bagaż do tego mam jeszcze nadkola i już teraz mi obciera na dołkach.
to sobie odpuść glebe jak w tyle osób jeździsz, to są 14" stanowczo za małe jak do tak dużego auta
oo widzisz klapa USDM i te światełka
Zobaczymy co z tego wyjdzie bo ciężko o taką część w Polsce
W a lampy typu lexus??
JAKIE KUR... LAMPY LEXUS
Korpus uspokój sie szukaj takich a jak nie to z ebay'a będzie ładnie i zgrabnie
Myślałem raczej o takich:
A tamte lampy z klapą to chyba JDM będzie bo nawet w stanach mało tego
nie kombinuj tamte są ładne światełka
[OT]ładna zieleń butelkowa na 1 pierwszej fotce;) masz wiecej fotek tego projektu ?[/OT]
korpus, nie ma czegoś takiego jak części które trudno dostać, po prostu niektórych trzeba wypatrywać codziennie a jak tylko się pojawią to brać odrazu
Ładny sedan, gratki i niech sie sprawuje.. jak juz ktos napisał. ta okleine drewnopodobna zrob out.. to do Hondy wogole nie pasuje
[OT]ładna zieleń butelkowa na 1 pierwszej fotce;) masz wiecej fotek tego projektu ?[/OT]
Tylko jedno zdjęcie.
ladny sedan,fajnie ze lakierujesz czarne elementy w kolor- teraz trzeba by jaka glebe zapodac i jakies 17" rasowe felgi co?
żadne lexusy! biało czerwone światełka w civicach najładniej wyglądają
ladny sedan,fajnie ze lakierujesz czarne elementy w kolor- teraz trzeba by jaka glebe zapodac i jakies 17" rasowe felgi co?
Czytaj wczesniej!
Wozi 4 osoby i bagaże na trasach! Wiec 17" i gleba to sie na trase nie nadaje!
ale 15-16 jeszcze ujdzie.
Ciekaw jestem jak Ci to autko wyjdzie
Korzystając z wolnego czasu pomalowałem resztę plastików i próg co optycznie obniżyło auto felgi i letnie opony też już się toczą. Pomalowałem tłumik na czarno i dodałem ozdobną końcówkę.
Środek też troszkę się zmienił, zamontowałem białe zegary i podłokietnik.
Pod maską też troszkę pogrzebałem, Pomalowałem pokrywę na czarno i z czego jestem najbardziej dumny podnoszenie maski na siłownikach
co to
zapomniałem włączyć tagi HTML już poprawiłem
coraz fajniej wygląda tylko to co imitujące drewno byś wywalił
ładnie ładnie siłowniki kupowałeś jakiś gotowy zestaw czy home made od innego auta/uniwersalne ?
korpus, powiedz mi taka rzecz. te silowniki to jakies takie specjalne kupowales? bo ma od del Sol od klapy i sie zastanawiam czy tego nie uzyc
Siłowniki pochodzą z tylnej klapy Golfa IV.
Montaż na kulkowe przeguby przy nadkolu a przy klapie trzeba obciąć połowę zaczepu i zamontować na tulei żeby siłownik mógł się bez problemu poruszać. Całość chowa się idealnie pomiędzy maskę a nadkole.
[bardzo dobrze] pomyslane ... musze pomierzyc czy do 5gena podejdzie i tez sobie chyba ogarne ...
a powiedz mi jak jest z domykaniem maski? puszczajac tak z 15cm da rade zamknac? czy trzeba dociskac?
Couto, piłeś coś bo Ci sie literki plączą
no w szystko ok tylko przy otwieraniu maski w trybie że tak powiem serwisowym sprawi troche problemu bo trzeba bedzie odkrecac ramie siłownika
nic a nic
masz racje ... ale do grubych prac i tak zawsze zdejmuje maske
Można ją puścić nisko i sama się domyka, u samej góry za to sprawia nie zły opór, te siłowniki są dość mocne i nawet jak ktoś chce można je tak zamontować żeby otwierały maskę pionowo tylko jak to będzie wyglądać
no,fajnie wyszło z tymi siłownikami
Na przeglądzie okazało się że tuleje metalowo-gumowe wahacza są do wymiany!
Zachciało mi się wymienić je samemu, zdemontowałem wahacze, wybiłem stare tuleje i wbiłem nowe. Strasznie dużo przy tym roboty, mi zajeło cały dzień.
Na jeździe testowej zauważyłem że przy większych prędkościach np 100km/h skręcając lekko w prawo słychać i czuć drgania w lewym kole z przodu, wcześniej nie zwracałem na to uwagi, na oko tuleje z przodu są w porządku, łożysko też lekko się obraca, co to może być?
skoro zdjales cale wahacze (inaczej sie chyba nie da) to musisz ustawic zbierznosc
da sie, ale musialby odkrecic te male wahaczyki od wahacza a nie od budy. Na zdejciu widac, ze odkrecil od budy wiec...
na zbieznosc!
Wymiana cukeirkow to 20 min, chyba, ze sie sruby w tulejach pozapiekaja... Wtedy tydzien
Zbieżność była ustawiona na środku, obmierzyłem jak głęboko siedziały stare tuleje i nowe zamontowałem identycznie, nie zauważyłem żeby ściągało więc chyba jest ok.
Kilka śrub wymagało walki , dużo czasu zabrało rozkręcanie samych bębnów i odłączenie czujnika ABS oraz przewodów hamulcowych bo były zapieczone.
Jak dojdę co mi tak słychać z przodu przy skręcaniu pojadę dla pewności na zbieżność. Coś mi się wydaje że to też jakaś tuleja gumowa dobiła do metalu i tak słychać
korpus, ale zbierznosc ustawiasz tym malym wahaczykiem z przodu, nie tulejami. tak przy okazji - nie mowie, ze to jest powodem stukania. chodzi mi jedynie oto, ze po zdjeciu wahacza nalezy ustawic zbierznosc
Wiem, ustawia się na tym małym wahaczu ale jak tuleja jest przesunięta w wahaczu (do budy jest na sztywno) to zbieżność się też rozreguluje
sprawdzałes końcówki drążków i sworznie ?
Na "OKO" jest dobrze ale coś musi być więc trzeba będzie rozkręcić i sprawdzić, dziwne jedynie że słuchać przy skręcaniu
Moze przegub konczyc zywota.
To jednak łożysko, podobno to pierwsza oznaka jak szumią tylko w zakrętach.
Teraz pytanie czy wystarczy wymienić samo łożysko z przodu:
http://www.allegro.pl/ite...ivic_91_00.html
czy wymienia się razem z piastą?
wymieniasz samo lozysko. Tylko proponowalbym jakies lepsze kupic np koyo
No tak będę brał z hurtowni jakieś lepsze bo na allegro są tylko takie.
Napisz czy wychodzą po dobroci czy trzeba demontować wahacz i jechać na prasę czy coś??
jak masz duze imadlo to dasz rade sam. Musisz zdjac zwrotnice
Łożyska już zamówiłem NTN na oba koła.
Tymczasem musiałem skrzywdzić moją hanie gazem, jedyne co mogłem zrobić to zadbać o dobre części i prawidłowy montaż.
No i tak:
Sekwencja Stag 4
Butla w koło chyba 40l
Reduktor Scorpion mini
Wtryskiwacze MagicJet osobno.
Wlewik pod klapką paliwa.
W środę jadę na regulacje bo na razie zamułka i chcek wyskoczył na niskich obrotach.
Korzystając z wolnego czasu zrobiłem sobie zabudowe do tweterów