D16A6 Cos na temat tego silnika lub na temat D15D7

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Potrzebuje troszke porady na temat silnika D16A6 lub D15D7 który z tych silników jest lepszy i jakie mozna przeróbki zastosowac zeby był lepszy. Bo nie wiem który mam z nich załozyc do Hani:(


zdecydowanie D16A6, ale gdybym miał wybierać to najpierw stan silnika, czy nie cieknie, czy nie bierze, czy po remoncie, na jakim oleju był jeżdżony ... itp itd...
No własnie i tu problem bo oby dwa silniki sa do roboty i nie wiem który mam juz robic bo Kupiłem dzis Silnik D16D6 za 270 zł i gosciu mówił ze trzeba go tylko uszczelnic ale i tak bym zrobił cały remont silnika :D:D tylko którego ??

D16D6
>??


a który silnik ma wiecej Km i jakie przeróbki stosowac zeby był lepszy niz seryjny tanim kosztem w miare he he

który silnik ma wiecej Km

http://www.honda-kielce.p...p?t=529&start=0
czy tak trudno poszukac?
http://www.allegro.pl/ite..._16v_130km.html Tak Wyglada ten silnik D16A6
hmm no to teraz przekminka czy on jest z Vtec'iem czy bez bo skoro bez to jestem ciekaw czy na prawde ma 130KM skoro 1,6 vtec SOHC ma 125KM

ale o tym to trzeba juz gdzie poczytać na jakis forach technicznych
d16a6 110KM przy 6300rmp 135NM przy 5300 SOHC non VTEc
On jest bez V-teca wiec chyba bedzie miał on 110 KM a nie tak jak gosciu mówił 124 lub pisał ze 130 KM. Wiec mnie zdeczka oszukał Mam nadzieje tylko ze bedzie lepszy niz ten D15B7
Ja bym wolal d15b7 ... cos tanio jak za ten silnik ... za niewiele wieksza kase bylby dobry d15b7 i przynajmniej wiedzialbys ze nie wysypie sie bez generalnego remontu
he he jak pisałem wyzej tzn oby dwa silniki sa do roboty do kapitalnego remontu bo ten co kupiłem to wiem ze trzeba uszczelnic a ten co mam teraz to tez cały do remontu bo olej bierze i głowica tez do roboty. Wiec chodzi mi o to w który silnik lepiej zainwestowac. i Czy podzespoły beda pasowac jak cos od D15b7 do D16A6 tzn uchwyty itp.
Nie kupuje sie silników do remontu bo to jak wyzucenie pieniedzy w błoto
Acha bym zapomniał czy do silnika D16A6 bede musiał zmienic Komputer czy bedzie pasował ten sam od D15B7 ??
bedziesz musiał zmienic komputer
zeby tylko moputer d16a6 to obd 0 a d15b7 obd1 wiec chyba calkiem inna wiazka..
komputer i wtyczkę, a jak zdecydujesz się na VTEC to jeszcze ekstra kabel pozatym te poprzecinane wężyki to mnie trochę przeraziły...
że tak się wtr±cę ten d16a6 jest montowany w CRXie 2gen w wersji USA - wiem bo miałem i nie ma on 110KM tylko 105KM

Poniżej parametry:
SOHC, 16 zaworowy

Numery silnika D16A6
Pojemno¶ć skokowa 1590
Stopień sprężania 9.1:1
Wtrysk paliwa Wielopunktowy, sekwencyjny, elektronicznie sterowany, Honda PGM-FI
Moc maksymalna (KM@obr.) 105/108*@6000
Moment maksymalny
(Nm@rpm) 135@5000
Czerwone pole (obr.) 6500

Nie wiem czy dobrze zrobiłe¶ kupuj±c ten silnik. Mam porówwnanie bo wcze¶niej miałem CRXa z d16a6 a teraz Civica coupe d15b7 i bardziej mi się podoba praca silnika Civica mimo że narazie posiada jeszcze katalizator.
D15B7 jest bardziej elastyczny i po wywaleniu kata będzie lepiej chodził od d16a6. No ale jeżeli już kupiłe¶ to życzę powodzenia.

Pozdrówka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose