silniki d16 d15 d13 b16 i wydechy pod nie

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose

srednica wew 56mm
czy to nie za duzo jak na d16z6?? (pytam bo do konca nie wiem)


to jest kolo 2,25" na hondatech znalazlem info ze tyle styka bo normalnie pisali ze od 2" do 2,25" wiec wybralem wiecej ze wzgledu na rozne drogi grzebania w tym silniku
aha ... no wlansie z tego co ja slyszalem to 2,25 to troszke za duzo a jak za duzo to nie dobrze ... ale jesli bedzie "T"o cos no to chyba warto juz myslec przyszlosciowo
szczerze Ci powiem ze czasami 2,5" daja niezle przyrosty udokumentowane wykresami wiec mysle ze 2,25 nie bedzie zle z dolotem, jeszcze troche elektroniki i powinno byc lepiej


masz idealnie z tendencj± do "za dużo"
a ja mam idealnie z tendencj± do "troszke za dużo" ze wzgledu na wieksze tłoki i duzy skok, a w D seri wszyscy macie takie same tłoki, rozni sie tylko skok.

2.5 sie pod T wrzuca ;/
czekam caly czas na info o hamowni bo bym pojechal sprawdzic ale narazie cisza w tym temacie
mysle ze narazie 2,25 wystarczy

a w D seri wszyscy macie takie same tłoki, rozni sie tylko skok.
Czyli d16z6 ma takie same tloki jak d13b2? Bo mnie sie wydaje ze chociazby ze wzgledu na pojemnosc te od 1.6 sa wieksze od tych z 1.3....
i tu sie mylisz sa takie same, mog± sie konstrukcyjnie różnić ale ich srednica jest taka sama... cala problematyka i sekret D serii to roznica w elektronice, głowicach itp i skok tłoków (czyli też wały i korbowody) kompresja i stopien sprezania... ale srednica komor taka sama... tylko w D15B jest chyba jakos cos inaczej...
tłok od d13b2 jest inny. objęto¶ciowo większy, polecam poszukać info na ten temat
a co ma piernik do wiatraka ze jest objetosciowo wiekszy jak napisalem ze jest srednica taka sama, a co sie z tym wiaze jesli roznica jest w jego wysokosci to i roznica w skoku a dalej idac w stopniu sprezania, kompresji -> itd...

Czyli d16z6 ma takie same tloki jak d13b2? Bo mnie sie wydaje ze chociazby ze wzgledu na pojemnosc te od 1.6 sa wieksze od tych z 1.3....

Panowie d13 mialem dawno wiec to nie temat o nim
Ale parowka nie stresuj sie u mnie jest o asfaltach to u ciebie bedzie o tlokach
a taka ciekawostka co do d13 nawet po zmienie wlasciela pali tyle samo czyli kolo 10l/100km rycus musimy sie ustawic na dobrej nawierzchni zeby wiedziec czy cos dal ten wydech
Ja nie wiem czego piotr nie rozumie...

Roznica w skoku powoduje zmiane POJEMNOSCI a nie roznica w srednicy TŁOKÓW !!!!!!!!!!!!
jak juz zrobisz ten przelot to daj znac co i jak bo tez bede sie do tego przymierzał

tylko w D15B jest chyba jakos cos inaczej...

ano podobno tak

a taka ciekawostka co do d13 nawet po zmienie wlasciela pali tyle samo czyli kolo 10l/100km rycus musimy sie ustawic na dobrej nawierzchni zeby wiedziec czy cos dal ten wydech
Ok ty zrob wydech a ja kupie jakas sportowa naklejke, zobaczymy ktore mody beda lepsze i kto kogo objedzie.
Dzisiaj natkn±łem się na informację że tłok do D13B2 wygl±da tak jak ten po lewej, a ten po prawej to tłok do D15

więc jakby kto¶ się pokusił o wymianę, to może być bardzo ciekawie.
http://www.civic4g.pl/for...28c50cd40#83274
podobny temat z innego forum
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potÄ™ga ÂŤ ObserwujÄ™, myĹ›lÄ™, piszÄ™ – serwis Goldenrose