ďťż

EJ2 dupowóz :)

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
NA POCZĄTKU:
MODEL: EJ2
SILNIK: D15B7
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKLAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: podobno PRO-TEC
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: autko kiedyś malowane, lampy soczewkowe + ksenon
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: seria z OEM tylnymi zaślepkami w półce
KOŁA: OEM 13"

AKTUALNIE:
MODEL: EJ2
SILNIK: D15B7
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKLAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: tylna dolna rozpórka
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: lampy clear black, ambery depo, OEM chlapacze, owiewki
ŚRODEK: fotele z CTR`a, gałka Mugen, rozpinka NRG slim, kierownica Personal, nowe dywaniki
CAR-AUDIO: Alpine, Helix, Focal, Blaupunkt
KOŁA: Buddy Clup P1 15" + Toyo T1R
INNE: nowy akumulator

Auto zostało zakupione z myślą o tanim i w miare wygodnym przemieszczaniu się, nie do końca zwyczajnym, zwykłym samochodem

Troszkę oczywiście się zmieni, każdy sam oceni czy na lepsze czy na gorsze

Na dzień dobry wjechały z CRX`a Buddy Club P1 15" białe z czerwonym lipem, z nowymi oponkami Toyo T1R 195/50/15


Zanim zabrałem Qpejkę od Wojtusia to już w domu się kisiły fotele z EP3


Seryjną gałkę zastąpił Mugen, a seryjną kierownicę zastąpią Miśki z rozpinką tylko jeszcze czekam na nabę zamówiłem też nowe welurowe dywaniki bo te już były troche ściochrane. Śmiesznie tak kupić seryjne auto znowu


fajowe fotele, jeszcze podobno ma być tłumik magnaflow na tych kołach wygląda fajnie
Nie będzie chyba Magnaflowa bo jednak jest przelotowy, a nie ma opcji na choćby troszkę pierdzący wydech, trzeba będzie coś pokombinować nad polerowaną końcówą

I'm lovin' it!!



lampy soczewkowe + ksenon i tak wiemy że enżel ajsy

po za tym git majonez
Bonczku gratki nowej hondziawki.Już na wstępie widzę,że zaczyna sie dziać,więc spokojnie można się tylko domyslać(tudzież,byż pewnym) jak to auto w Twoich rękach będzie ewoluowało.Powodzenia
fajne fotele mam takie same, tyle ze mam wrazenie ze troche za wysoko sie w nich siedzi, ciekawe jakie Ty bedziesz mial odczucia, gratuluje auta, powodzenia
gartki i oby cie nie złpapalo to o czym gadalismy. Rexa rób
0starzejesz sie swoja droga to ciekawe ile wazelinki poszlo na dobicie targu

gratuluje
wam obu
hmmm ciekawe jak długo wytrzymasz ;p gratulacje
Bonczek, no nie wierze , qpeje kupiłeś
Gratki,
Spokoloko panowie, to nie żaden projekt a jedynie stosunkowo wygodny/ładny/tani/ekonomiczny dupowóz
kazdy tak na poczatku mowi
Dziś mnie kurier obudził


i juz sie zaczyna
jeździ już czarne coupe w Kielcach z takimi lampami

i juz sie zaczyna

Raczej się kończy
zajefajne sa te lampki

zajefajne sa te lampki
x2
tez sie na nie czaiłem
Nie ma sie co czaic, trza brac
Ziom narazie idziesz zgodnie z planem, trzymam kciuki... wiesz za co
fajne światełka

trzymam kciuki... wiesz za co

Mikołaj pucuj sie
Radku pierwsze zdanie w pierwszym poście
no ni jak nie wyjasnia to zdanie tajemniczego '' wiesz za co ..."
wyjaśnia w 100%
aaa gońcie sie gejki
Czy proste rzeczy są aż tak skomplikowane?

Lampy siedzą na aucie, jest malinka.
W przyszłym tygodniu trzeba będzie popracować nad mocowaniami foteli bo wyszły strasznie wysoko i jest poprostu niewygodnie
jak w autobusie a pytałem się jak to ogarniesz


W przyszłym tygodniu trzeba będzie popracować nad mocowaniami foteli bo wyszły strasznie wysoko i jest poprostu niewygodnie

przypuszczam ze wyszlo Ci bardzo podobnie jak u mnie, ja narazie dalem sobie z tym spokój bo i tak rzadko jezdze, powodzenia w modzeniu
1 podejscie - seryjne szyny z EP3 z przerobionym przednim mocowaniem - fail.
2 podejscie - mysle ze baza beda szyny z EJ i bedziemy dalej kombinowac
same problemy przy tych tuningach
Hehe, bez kitu, dlatego to jedyny "tuning" w tym samochodzie.
Już nawet coraz bardziej sceptycznie patrzę na tarcze z tyłu.

Ziom ale co sie dziś narodziło w CRXie
Z fotelami to mniej więcej tak to wygląda



i po



No i lampeczki


lampeczki cycuś a fotele takie sobie..

lampeczki cycuś a fotele takie sobie..

a dla mnie dokładnie na odwrot fotele malinka ( oi ile beda nizej) a lampy fee
Jak dla mnie lampy malinka a fotele są eleganckie Lepiej niż na soczewkach wygląda
pięknie jest
Dzisiaj przy okazji jak dalej "czyściłem" CRX`a dołożyłem jeszcze parę pierdołek - nadal nie wykraczając poza plan

1) po 15 latach należało to zrobić i po conajmniej 2 mocowanie aku wróciło na swoje miejsce


2) żeby ten tył jakoś wyglądał, prócz rozpórki, dojdzie jeszcze jakaś końcówka to przestanie już tak straszyć - po paru zakrętach stwierdzam, że auto nie jest już tak galaretowate


3) komplecik OEM chlapaczy - idealnie pasują z sedana


4) owieweczki - jeden z bardziej praktycznych gadżetów


No i teraz auto generalnie wygląda tak:


Już bardzo niewiele zostało do ogarnięcia
pięknie jest skąd kupiles rozporek ?

Już bardzo niewiele zostało do ogarnięcia stawiam piwo, ze klamiesz. tzn Ty myslisz, ze prawde mowisz ale my wiemy, ze chcesz to sobie wmowic a wtedy i my moze tak bedziemy myslec. jak chcesz to mozemy sie tak zgadac, ze bedziemy udwac, ze nic juz nie dokladasz - wiesz... taka chlodna obojetnosc i ja od sibie moge dolozyc szczypte ignorancji. pasi?
teraz jest wypas

Myslę, że chłodnica, hamulce, dolot, wydech, strojenie i podłokietnik to niewiele? Nie zgadasz się Bartoszu? nie no, ziom. zgadzam sie oczywiscie.
Mnie się też podoba drugie wcielenie tej qpy ale pierwsze też nie było wcale złe
ale nie powiesz mi, ze strojenie nie byloby ok
Jakby tak wcześniej wyglądało to by się sprzedała w 2 dni teraz jest miód malina i cieszy oko

ale nie powiesz mi, ze strojenie nie byloby ok

A po co stroić w pełni seryjne d15b7, które nominalnie ma 102 konie i 133 niuty?

Do tego pordzewiały wydech z milionem spawów i sprzęgło które też już raczej jest na wykończeniu. Ciekawe czy wogóle wymieniany kiedyś filtr paliwa, świece i przewody

Załóżmy, że wymienione wyżej rzeczy są ok - wtedy wydaje 500zł na strojnie, 50 na hamownie i pewnie ze 100zł na paliwo, czyli 650zł - i mam jakieś 105 koni ---> odkładam 650zł, idę na jeden wieczór za bar i już mam na jeden kubeł do CRX`a - czyli do auta które daje frajde, i do którego każdy zakup cieszy jak murzyna szkiełko

Sebas właśnie się już zastanawiałem czy jej przypadkiem nie wystawić

Jakby tak wcześniej wyglądało to by się sprzedała w 2 dni teraz jest miód malina i cieszy oko

nie sprzedawala sie bo zabardzo mi na tym nie zależało nawet na allegro raz nie była wystawiona

Nie poczułem sie urażony bo dobrze Cie znam i wiem ze mamy inne podejscie do auta moje jest wydaje mi sie bardziej "zdrowe" i nie staram sie wymieniac wszytkiego na siłe

Nie poczułem sie urażony bo dobrze Cie znam i wiem ze mamy inne podejscie do auta moje jest wydaje mi sie bardziej "zdrowe" i nie staram sie wymieniac wszytkiego na siłe

Też mi się wydaje, że mamy inne podejście, ale nie będę kontynuował
Wymieniłem dziś chłodnicę, postaram się szybko ogarnąć aparat, żeby zrobić zdjęcia poprzedniej Dzięki Parusiak za podrzucenie chłodni!

No i jeszcze nie działającą antenę zmieniłem - masakra jest z tym kabelkiem co przez słupek idzie
no powiem że bardzo ładnie sie prezentuje na białych clubach foteje też luksu , bardzo wygodne


KOŁA: Buddy Clup P1 15" + Toyo T1R


Na sprzedaż, praktycznie seryjna

Po wymianie:
- olej + filtr
- akumulator
- chłodnica

Do tego (odstępstwa od serii)
- zamontowane fotele z EP3 (pasażera wymaga lekkiej modyfikacji ponieważ troszkę się przesuwa - fotele są na wysokości seryjnych, żeby nie było wątpliwości)
- nowe dywaniki
- tylna dolna rozpórka
- lampy przód 'clear black', kierunkowskazy DEPO

Cena: 11k, auto ubezpieczone, przegląd ważny, do wymiany są tarcze z przodu bo te biją jak dla mnie okrutnie
czemu sprzedajesz ?
Bo chce Ibizę w 1.9 TDI
boncz tylko nie papaj

fotele są na wysokości seryjnych, żeby nie było wątpliwości
jakie w końcu było rozwiązanie żeby te fotele z EP3 były na wysokości seryjnych?
Stelaz siedziska sam w sobie jest wysoki, więc poprostu trzeba go uciąć, stworzyć nowy, zamontować na szynach z EJ i jest git
a samo ucięcie stelaża nie wystarczy? trzeba koniecznie montować szyny z EJ/EG ??
A widziałeś jak są przymocowane szyny do fotela?
szczerze nie przyglądałem się montując ten fotel u siebie roznitowałem a potem przespawałem te blaszki z otworami tak żeby pasowały pod otwory w podłodze, bo fotel kierowcy był już zamontowany jak kupiłem auto, ja wkładałem tylko pasażera.
I dlatego się pytam czy samo ucięcie wystarczy czy żeby obniżyć ten fotel będę musiał dokupić jeszcze szyny...
1) oddzielasz szyny z EJ2 od foteli
2) oddzielasz szyby z EP3 od foteli
3) ucinasz wedle potrzeby boczny stelaż fotela z EP3
4) spawasz do tego kątowniki
5) łączysz z szynami z EJ2 (masz zachowane pochylenie i rozstaw, jeżeli dobrze pomierzysz wstępnie)

Całe mocowanie można maznąć sprayem a później i tak zakryć seryjnymi plastikami z EP3.
Pamiętaj żeby nie uciąć za dużo stelaża bo możesz stracić otwór na mocowanie zapięcia do pasa bezpieczeństwa
dzięki wielkie za podpowiedź


Taki upgrade na lato, trafił się komplecik w dobrych pieniądach
fajne opony, bede mial takie 4 nowe
Boncz jak myślisz dadzą rade u mnie takie??
Szczerze nigdy nie miałem okazji pojeździć na Paradach i w sumie kupiłem je bardziej z ciekawości - Majlo jak miał w CRX`ie b16t to jeździł właśnie na Paradach i było spoko
to fajowo bo różnica w cenie pomiędzy r1r a paradami jest spora a fajnie wyglądają
Parówa, jak spora? w 205/45/16 prawie żadna
http://baloon.pl/opony/16...9_205_45R16_87V

http://www.oponeo.pl/dane...5r16_87_v.htmlx

a r1r 530zł???
A to temat o cenach opon?
Dawniej jak sprawdzałem to różnica była 15zł... no ale koniec OT Czekam na relację jak się jeździ na Paradach
Bonczuś bez nerwów :*

A to temat o cenach opon?
Panowie a co polecacie do wigry 3 bo od tego roku zaczynam jezdzic na rowerze. Szukalem jakis fajnych advanow ale w 24' nic ciekawego nie znalazlem

polecam kormorany, zajebista przyczepność na długie deszczowe wypady
Brak staba i drogowe zawieszenie - po całym dniu kolana bolą mnie od obijania się a to o drzwi a to o konsolę


myślę, że obijanie kolan nie wiele zależy od zawiasu bo na sztywnym
też są przeciążenia i też będziesz latał. może inny fotel by się zdał
Fotel będzie... ale w CRX`ie

Masakra

http://picasaweb.google.p...143789739117426
to wlasnie foto chcialem tu wrzucic i zwrocic Ci na cos uwage. PRAWIDLOWA POZYCJA ZA KIEROWNICA! ja wiem, ze moze to zlejesz ale musisz nad tym popracowac bo to co widac na tej focie to jest porazka. tak jak mi instruktor powiedzial na licencji "to jest nawyk. jesli przyzwyczaisz sie do wlasciwej pozycji to zawsze bedziesz taka przyjmowal" (choc on ubral to mniej delikatnie w slowa )
Wiem, powtarzałeś mi to, ale nie dam rady w seryjnym fotelu tak siedzieć.
Mikolaj, ustaw fotel do pionu i jezdzij pilnujac sie. zapewniam Cie, ze sie nauczysz
W końcu mi się udało, został zamontowany w trybie natychmiastowym. Obiecałem sobie, że to będzie ostatnia rzecz, a tu już mnie korci m.in. na szklany szyberdach



A tu jeszcze jakiś pierdolnik, żeby zadbać o koła, bo od dwóch miesięcy nie myłem auta z braku możliwości i czasu


Co włącza ten przełącznik?
dobre pytanie sam sie nad tym zastanawialem
Half control antena montowana w tylnej czesci wysuwa sie do połowy?
zgadza sie. wlasnie znalazlem podobno ma to zmniejszac opory powietrza
jeszcze w NSX-ie to rozumiem ale w Civicu...
Jakbym miał jeszcze antenę to też bym sobie ten bajer założył No ale że antena ukryta to nie będę miał kolejnego lansiarskiego gadżetu
mozesz sobie przycisk zmoncic i jakas historie do tego ulozyc
Zajebisty jest ten podłokietnik
Z halfem dokładnie tak jak piszecie mi się trafił guzik, ale antena nadal manualna

Co do podłokietnika to jest super, elegancko się jeździ. Jakbyście kiedyś kupowali to pamiętajcie o ważnej rzeczy, żeby sprzedający dołączył Wam dodatkowe mocowanie, które montuje się w tylnej części pod spodem, prawie przy samej popielniczce - ja akurat dostałem, ale bardzo dużo ludzi nie, i później podłokietnik jest niestabilny.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose