Internet to potÄga ÂŤ ObserwujÄ, myĹlÄ, piszÄ â serwis Goldenrose
Sprawa jest.Wpadł mi niedawno do głowy dziwny pomysł.
Pomyślałem sobie, że skoro w Dębnie sa MP policjantów, a w Poznaniu MP lekarzy to można by pokusić się o zorganizowanie MP harcerzy. To chyba nie jest duzy problem. Trzeba by udac sie do Janusza Rejewskiego , szefa POSiR-u(i organizatora poznańskiego maratonu) i zapytac czy jest taka mozliwość. Tak naprawdę wystarczy jeszcze jedna klasyfikacja końcowa, jakieś symboliczne nagrody(niekoniecznie samochód i 20 tysięcy) i rozesłanie info po chorągwiach czy hufcach.
To jest wyzwanie dla HKS-u.
Co Wy na to?
Już kilka razy gdzieś tam w żartach taki pomysł przewijał się .
Jednak myślę, że jeśli ktoś by się wziął za jego realizację, to może byśmy mieli swoje mistrzostwa .
Jedynym chyba problemem może być ilość chętnych do tej kategorii. W sumie trudno oszacować ile z tych ludzi jest harcerzami. Jednak tłumy to to chyba nie są.
Inny problem, to pytanie, czy do pana Rejewskiego czasem nie uderza 40 innych grup chcących mieć tu swoje mistrzostwa...
Mimo to co by nie było, to chyba warto spróbować takie coś zorganizować. Czasu jest sporo, więc można działać. Pełne moje poparcie i rzecz jasna startuje!!!
kR
Co z tego, że to nie sa tłumy.
A policjantów w Dębnie to ilu jest? 5 tysięcy?
Rzeczywiście może byc tak, że do J. Rejewskiego trafia mnóstwo ludzi z tym samym.
I to może byc problem. Jednak gdyby uzyskać ,,błogosławieństwo" Chorągwi to mielibysmy większe szanse.
Jak nie spróbujemy to sie nie dowiemy
Pomysł ambitny, godny uwagi i rozpatrzenia. Trzeba by jeszcze przed uderzeniem z pomysłem do organizatorów Poznańskiego Maratonu z ramienia POSiRu, porozmawiać o sprawie z naszymi zwierzchnikami to jest Komendą Chorągwi Wielkopolskiej, a docelowo pewnie z władzami ZHP w Warszawie! Warto by pomyśleć wówczas o pozyskaniu sponsora (który mógłby potem zostać sponsorem HKSu ), odpowiedniej reklamie itd. itd. Sądzę, że organizacja Mistrzostw Polskich Harcerzy w Maratonie to nie tylko kwestia osobnej końcowej klasyfikacji po biegu, mam wrażenie, że to potężne przedsięwzięcie logistyczne z którego częściowo nie zdajemy sobie sprawy! Niemniej trzeba sprawę wybadać popytać, porozmawiać dowiedzieć się i jeśli uznamy, że jesteśmy na siłach wziąć to na siebie
No widze Polo ze jednak gadales powaznie z tymi Mistrzostwami!
Jestem w pelni za tym, no oczywista sprawa jest ze nie bedzie latwo to zalatwic
ale trzeba probowac, jak raz nasz wniosek odrzyca to probowac drugi raz, az do skuteku!
Jakby co moge pomoc nei ma sprawy jestem chetny no i mysle ze da sie to zalatwic i harcerze nei zawioda frekwencja mysle rowniez! Troche jest nas w Polsce, ktorych biega i chce sie "poscigac", powalczyc o miano Mistrza!
lg
Czy logistycznie byłoby to aż takie duże? Chyba nie. W Poznaniu są przecież mistrzostwa polski lekarzy i studentów. Jakoś specjalnie się o tym nie krzyczy... Pucharki czy medali to też grosze. Także największym problemem myślę, że będzie zgoda szefa maratonu, bo z zgodą GK-i chyba też nie powinnismy mieć problemu.
kR
Panowie nasze twierdzenia, że organizacja nowych mistrzostw to drobnostka opiera się na domysłach, przypuszczeniach. Tak naprawdę nikt nie wie jakie wymogi musimy spełnić, aby maraton poznański był zarazem Mistrzostwami Polski Harcerzy. Może jestem sceptykiem ale wole najpierw dowiedzieć się na czym takowa organizacja miałaby polegać niż być hura optymistą i nie zastanowiwszy się głębiej nad sprawą podniecać się mistrzostwami harcerzy!
Jak już pisałem trzeba zgłosić pomysł Komendzie Chorągwi, oni jeśli pomysł zaakceptują pewnie pójdą z nim wyżej, albo nam wskażą właściwą osobę w Warszawie. Może faktycznie wystarczy jedno pismo z „góry” ale niech to pismo będzie. Zachowajmy „drogę formalną” jaka obowiązuje w takich sprawach. Może hm T. Hernik nie życzy sobie w Poznaniu mistrzostw harcerzy? Sprawą uważam trzeba się zająć ale z głową. Dziś jest spotkanie HKSu to porozmawiamy o organizacji, proponowałbym wybrać „komitet organizacyjny”, który odpowiadałby za kontakt z KCh, władzą zwierzchnią ZHP, organizatorami z ramienia POSiRu itd. Może już w najbliższej przyszłości o HKSie będzie głośno. Aby nasz zapał spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem na „górze” tego Nam wszystkim życzę!
Byłem dzisiaj w POSiR i rozmawialem z kim trzeba. Sprawa wyglada tak:
W tym roku jest juz za późno na oficjalna organizację mistrzostw przez POSiR. Nasze zawody nie zostały zapisane w regulaminie tegorocznego maratonu. Regulaminu nie da się juz zmienić, bo juz dawno poszedł w świat. Nie ma jednak żadnego problemu, żeby takie mistrzostwa zorganizowac w przyszłym roku. Oczywiście jezeli zgłosimy całą sprawę odpowiednio wcześniej. Trzeba bedzie zgłosic sie z oficjalnym pismem do Dyrektora POSiR.
W tym roku jednak możemy zorganizowac imprezę na własna rękę. Szefowa działu marketingu maratonu powiedziała, że nie widzi żadnych przeszkód, żeby zrobić nam oddzielną klasyfikację. W tym wypadku wszyscy chętni do uczestnictwa w maratonie harcerskim muszą wypełnić oficjalne zgłoszenie na stronie maratonu i jednocześnie zgłosić sie do mnie. Ja listę harcerzy do końca września muszę oddać do POSiR-u i w ten sposób będziemy mieli własna klasyfikację. Po biegu oczywiscie możemy skorzystac z podium i wręczyć nasze-harcerskie nagrody.
Cała promocja nalezy jednak do nas i oczywiście do Chorągwi. ,,Oficjalnośc" Mistrzostwom musi zapewnić Chorągiew, bo POSiR w tym roku nie może wziąść odpowiedzialności za nasze zawody. Teraz trzeba jak najszybciej wyprodukować regulamin ,,naszego" maratonu i zanieść do Chorągwi, a ludzie od promocji w Chorągwi rozesłać wszystko ,,w Polskę".
Ja powiem tak: YES YES YES!!!
Super! Myśle ze regulamin mozna stworzyc na najblizszym posiedzeniu HKSu - chyba za tydzień w wtorek....
kR
bardzo fajnie, ze udalo sie to zalatwic choc w takiej formie. postarm sie - o ile Polo bedzie chcial - wlaczyc sie jakos w organizacje tej akcji.
co do zbiorki HKS to jednak Kondziu drugi wtorek miesiaca wypada za dwa tygodnie.
pozdrawiam
mg
Generalnie organizatorem jes HKS, ja jestem odpowiedzialny tylko za kontakty z Komendą Chorągwi i POSiRem.
Pomślcie, więc nad regulaminem imprezy.
A jednak udało sie załatwić żeby juz w tym roku mistrzostwa były oficjalne!
Niedługo na stronie maratonu w formularzu zgłoszeniowym obok studentów i lekarzy pojawi się ,,harcerz"
Podczas biegu w momencie przekroczenia linii mety dostaniemy aktualną listę wszystkich harcerzy. W komunikacie końcowym też będą nasze wyniki.
Nam na razie pozostaje spisaniu regulaminu imprezy(oczywiście regulamin POSiR będzie nadrzędny) oraz załatwienie nagród i pucharów(chorągiew).
Wie ktoś może ile kosztuje zrobienie medali?
To tylko jedna z propozycji ale ponoć sprawdzona już na niejednej dużej imprezie firma jest rzetelna, dokładna i co ważne terminowo realizuje zamówienia:
http://www.balkart.pl/
poniżej producenci, których znalazłem poprzez wyszukiwarkę internetową (mogą być tańsi):
http://www.trisport.pl/
http://www.polmet.com.pl
Z tego co się orientuje średni medal (dwustronny, tłoczony żelazo, mosiądz) koszt matrycy ok 900 zł + 8-15 zł za sztukę (zależy od średnicy). Ceny u wszystkich producentów są porównywalne trzeba indywidualnie wtedy starać się o rabaty
PS Proszę napiszcie w skrócie co ustaliliście w sprawie regulaminu. Jeżeli takowy już powstał to niech ktoś wrzuci na serwer lub podeśle indywidualnie ;0
Napisałem regulamin I Mistrzostw Polski Harcerzy w Maratonie korzystając z regulaminu lekarzy.
Co o tym myslicie? Co poprawić lub dopisać?
Oczywiście to nie jest ostateczna wersja, bo nie wiem jak będzie z pucharami, nagrodami, medalami tj. ile pieniędzy dostaniemy.
REGULAMIN I MISTRZOSTW POLSKI HARCERZY W MARATONIE.
Organizatorem I Mistrzostw Polski Harcerzy w Maratonie jest Harcerski Klub Sportowy ,,Hades” Anpol Poznań oraz Chorągiew Wielkopolska ZHP. Mistrzostwa odbywają się w ramach 7 Poznań Maratonu. Uczestnicy I Mistrzostw Polski Harcerzy w Maratonie zobowiązani są do przestrzegania regulaminu 7 Poznań Maratonu.
Prawo startu w I Mistrzostw Polski Harcerzy w Maratonie mają wszyscy czynnie działający harcerze i instruktorzy, którzy do dnia maratonu tj. 15 października ukończyli 18 lat.
Przy rejestracji i odbiorze numeru startowego wszyscy startujący w I Mistrzostwach Polski Harcerzy w Maratonie zobowiązani są do przedstawienia aktualnej książeczki harcerskiej lub instruktorskiej.
Zgłoszenie do 7 Poznań Maratonu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu I Mistrzostw Polski Harcerzy w Maratonie i wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych biegu, a danych osobowych dla potrzeb klasyfikacji mistrzostw.
Klasyfikacje:
- Druhowie
Miejsca I – III puchary ufundowane przez...
- Druhny
Miejsca I – III –puchary ufundowane przez...
-Nagroda dla ostatniego zawodnika lub zawodniczki, który ukończy bieg w regulaminowym limicie czasu
Wręczenie nagród odbędzie się po dotarciu na metę ostatniego uczestnika I Mistrzostw Polski w Maratonie
Klasyfikacja jest niezależna od klasyfikacji 7 Poznań Maratonu.
Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora.
Dla mnie OK, tylko, że ja jestem z innej bajki
Fajnie, podoba mi się. Tylko żeby teraz to rozpropagować wśród harcerzy w Polsce... Fakt Sławku, Twój status nie pozwala na udział w tej klasyfikacji... Chyba, że jakoś idzie przebałamucić to na zasadzie tego statusu przyjacieli ZHP czy cos takeigo - w ramach honorowego członkostwa...
Qrcze Sławku, było trzeba być chociaż szeregowcem jak Paweł gdzieś tam... W sumie chyba mógłbyś to uczynić w każdej chwili....
kR
Kondzik doceniam, ale nie jestem zainteresowany- ambicja - ZERO
Biegam dla siebie, nie dla medali i tytułów.
Ale cel popieram - jak macie potrzebę by w czymś pomóc - nie ma sprawy.
Nasz regulamin jest juz na stronie.
http://www.marathon.pozna...ask=view&id=137
super ze ukazalo sie to juz na stronie. ja jednak z inna rzecza. mianowicie zdarza sie to juz po raz kolejny, ze pisze sie o nas, lub co gorsza mi piszemy o sobie: HKS Hades Anpol Poznan. z calym szacunkiem dla naszych sponsorow, obenego i przyszlych, i majac na uwadze cale dobro czynione dla nas, i tak musze powiedziec jedno: nasz klub sie tak nie nazywa!!!!!!!!
gdy startujemy na imprezach sponsorowani przez sponsora to ok! to przywilej sponsora miec swoje miejsce w nazwie. ale organizujemy wszelakie imprezy jako po prostu Harcerski Klub Sportowy "HADES" to jest jedyna pelna i wlasciwa nazwa naszego zespolu. jesli chodzi o regulamin na Poznan Maratonie to mozna przymknac oko ze wzgledu na spora ogladalnosc strony i potraktowac jako ciekawa propozycje dla sponsora - reklamowa. na naszej jednak stronie hks.hades.fla.pl prosze Flapera o zmiane, mozliwie szybka, nazwy klubu na prawidlowa. a nazwe Anpolu mozna w takich przypadkach pisac po przecinkach. nie jest integralna nazwa KLUBU HARCERSKIEGO. co innego teamu na imprach cywilnych
to nie jest upierdliwosc. poprostu razi mnie nazywanie tak jendostek harcerskich. w Blekitnym Gromie - imprezie harcrskiej, nie wolno tak czy siak uzywac nazw sponsorow, co innego w imprezach ogolnowpolskich, tam i tak nie startuje sie jako jednostka ZHP lecz cywilna. prosze na przyszlosc tego ;pilnowac, zwlaszca w informacjach majacych chcarlter powszechnie dostepny jak np. regulamin harcerzy na marton.
imprezy ktore organizujemy sami, organizujemy jako HArcerski Klub Sportowy Hades. chyba ze sponsor daje na np. nagrody wtedy organizujemy jako np. HKS oraz sponsor (to na imprezach typowo harcerskich), lub HKS Sponsor w nazwie - to na lamach cywilnych.,
Podobnie czesc z Was ma tak w danych o jednostce do ktorej przynalezycie na naszym forum. chodzi mi o info widoczne pod avatarem. PAnowie!! tak sie nie nazywa jednostka do ktorej nazleycie. chyba ze nalezymy do roznowch. w kazdym razie klub ktorehgo mam przyje,mnosc byc przewodniczacym tak sie nie nazywa, zwlaszcza w sprawach harcerskich i oficjalnych dokumenatch. powtarzam po raz koljeny, ze nie dotyczy sie to imprez cywilnych, na ktorych w dodatku jestesmy sponsorowani.
Kilka postów wyżej jest regulamin.
Prosiłem żeby go przeczytać. Tylko Sławek i Kondzik odpowiedzieli.
Za późno na pretensje.
stronka klubu zmieniona.
A nasz przewodniczący dobrze prawi. Klub nasz się nazywa HKS "Hades", można rozwinąć jego nazwę jak jest miejsce w formularzu.
A jeśli startujemy na imprezach dofinansowywanych, to dodajemy dalej nazwę sponsora. I tak np. może się zdarzyć że ruszymy kiedyś w zawodach jako 2 teamy, jeden powiedzmy HKS "HADES" ANPOL POZNAŃ, a drugi np. HKS "HADES" ERA GSM
Jako organizator nie powinniśmy używać nazwy sponsorskiej, chyba że sponsor daje kasę na organizację imprezy, ale powinien być wymieniony wśród organizatorów, lub tak jak jest na imprezach tego typu: wymienia się sponsorów, patronów medialnych itp. we wszystkich publikacjach dotyczących imprezy.
Ja trochę z innej beczki!
Wiem, że nagłośnieniem imprezy miała zając się KCh lecz każdy wie jak to z nią jest :/
Dlatego proponuje abyś Ojcze Dyrektorze uderzył z odpowiednią informacją do rzecznika prasowego Komendy Chorągwi Wlkp. phm. Daria Siwka oraz do sam. Marty Kanikowskiej
wielkopolski korespondent serwisu regiony.zhp.pl. Pogadałbym także z kim trzeba może akurat, któraś z druhen będzie wiedziała z kim aby informacja znalazła sie na łamach prasy harcerskiej.
Ze swej strony mogę napisać do kilku webmasterów serwisów harcerskich z prośbą o zamieszczenie na ich stronach baneru lub samego linka do strony maratonu! Teraz musimy postawić na promocję!
PS I Na stronie HKSu tez powinien się takowy baner pojawić :/ Nie jestem uzdolniony plastycznie podejmie się ktoś stworzenia "dobrego" banera reklamującego mistrzostwa?
PS II Flap potrzebujesz pomoc w tworzeniu strony HKSu? pisz ile będę mógł i potrafił pomogę
Kilka postów wyżej jest regulamin.
Prosiłem żeby go przeczytać. Tylko Sławek i Kondzik odpowiedzieli.
Za późno na pretensje
zgdza sie, nie twierdze inaczej a moje wywody maja dac efekty na przyszlosc. a jesli chodzi o sam regulamin to jak juz pisalem jest to na tyle wielka impreza, ze warto potraktowac to jako przyslowiowa marchewke na kiju by zachecic do wspolpracy ludzi dobrej woli (przy okazji zarabiajacych wiecej niz przecietny zjadacz chleba).
I tak np. może się zdarzyć że ruszymy kiedyś w zawodach jako 2 teamy, jeden powiedzmy HKS "HADES" ANPOL POZNAŃ, a drugi np. HKS "HADES" ERA GSM
no pewnie, albo jako HKS Hades Mercedes-Benz AT, czy moze lepiej HKS Hades Microsoft Team
Dlatego proponuje abyś Ojcze Dyrektorze uderzył z odpowiednią informacją do rzecznika prasowego Komendy Chorągwi Wlkp. phm. Daria Siwka oraz do sam. Marty Kanikowskiej
wielkopolski korespondent serwisu regiony.zhp.pl. Pogadałbym także z kim trzeba może akurat, któraś z druhen będzie wiedziała z kim aby informacja znalazła sie na łamach prasy harcerskiej.
ok. zajme sie tym i co nieco wyskrobie.
ok. zajme sie tym i co nieco wyskrobie.
Polecam w związku z naszą impreża artykuł w harcowniku!http://harcownik.jdm.pl/i...id=75&Itemid=10
Druhu kierowniku (Ojcze Dyrektorze) cóż żeś załatwił. Z kim żeś rozmawiał kiedy na stronie ZHPu wreszcie pojawi się info o Mistrzostwach Związku Harcerstwa Polskiego w Biegu Maratońskim? Nie chciałbym krakać ale już jest późno a każdy kolejny dzień zwłoki przybliża nas do 'klęski" promocyjno-informacyjnej imprezy, którą organizujemy!
Nie chciałbym się mieszać ani występować jako "Wujek Dobra Rada", ale Błażej ma 100% racji. Czas nagli.
Rzeczą którą możecie najszybciej i najłatwiej zrobić jest napisanie posta na Forum ZHP w dziale "Imprezy". N
owy nr "Harcownika" ukaże się niestety dopiero po wakacjach (o ile wiem). Nie jestem pewien kiedy jest maraton i czy info we wrześniu to nie będzie za późno.
Natomiast info na głównej stronie zhp może się chyba pojawić w każdej chwili jeśli skontaktujecie się z osobą wymienioną wyżej w postach. Nie wiem jak jest z zamieszczeniem info na stronie Chorągwi, bo ostatnio nie jest aktualizowana - warto by się skontaktować z Darią.
Można też skontaktować się z redaktorem naczelnym "Czuwaj" - myślę że chętnie zamieści materiały które mu podeślecie.
Jest też ogólnopolska niezależna lista dyskusyjna czuwaj (nie ma nic wspólnego z czasopismem "Czuwaj") - najszybszy sposób informacji i dociera do kluczowych osób w harcerstwie
Rzeczą którą możecie najszybciej i najłatwiej zrobić jest napisanie posta na Forum ZHP w dziale "Imprezy".
Informacja na Forum.zhp już dodana Teraz czekamy na ruchy Ojca Dyrektora
http://www.forum.zhp.pl/viewtopic.php?id=4028
info dodane na najwieksze jak sadze, forum biegaczy:
http://biegajznami.pl/forum/viewtopic.php?t=11464
zapraszam zarejestrowanych uzytkownikow do komentowania.
pozdro
Kolejne info o MP harcerzy w maratonie jest oczywiscie na TuTeju
no i chciałem napisać ze TUTEJ możecie zobaczyć banner autorstwa Flapera
- od siebie dodam ze jest bardzo smaczny
pozdro
BB
Kolejna informacja o której juz wiem od kilku dni ale zapomniałem odrazu podać newsa ...
Otóż Daria - rzecznik prasowy KCh najprawdopodobniej skitra jakiegos człowieka z kamerą
który przyjedzie do Goscimia na koniec sierpnia (na Longa, którego organizuje Poldek)
i nakręci zajawke która bedzie reklamówką Mistrzostw Polski Harcerzy w Maratonie
póki co nie wiem w jakiej TV to bedzie emitowane, ale szczegóły mysle bede znał niebawem
pozdr
BB
Dostałem cynka od Darii ze dzisiaj cos jest w Głosie o "nas"
Na stronie www Głosu nie wiele widać - mozna looknac Tutaj
ja odczytałem tylko nagłówek pt "Pobiegna po tytuł"
Jakby ktos mógł kupić Głos, zeskanować i wrzucic na forum, bo chetnie bym
przeczytał a siedze w pracy i nie moge sie wyrwać ...artykuł jest na stronie 14
pozdro
BB
Prosze bardzo nie trzeba juz skanowac tylko wystarczylo sciagnac ze stronki!!
Chodz wiele nie jest napisane to prosze bardzo mozna PRZECZYTAC !!
pozdro
LG
Jutro między 6:00, a 9:00 rano w Radiu Merkury pójdzie jakies info o maratonie harcerzy.
A na Placu Wolności sa ogromne plakaty ze zdjęciami z różnych wydarzeń sportowych w Poznaniu. Na zdjęciu z maratonu 2005 jesteśmy m.in. my! Co prawda razem z resztą biegaczy, ale jak się przyjrzycie to bez trudu nas znajdziecie
Dostałem listę. Na dzień dzisiejszy zgłosiło się 18 osób.
Na liście nie ma jednak Hoffiego, Kamila i Sobka. Nie zgłosiliscie się jeszcze czy są tam jakieś błędy?
Zgłosił sie harcerz rocznik 1930!
Czyli rozumiem Polo, że ja jestem na tej liście? Bo zgłaszałem się zanim była opcja w zgłoszeniu dla harcerzy, a na prosbę by dopisać to w mym profilu nei dostałem odpowiedzi, wiec pewności nie mam...
Pzdr
kR
Ciebie też nie ma
Przepraszam, zapomniełam o tobie...
Najlepiej jak się zgłosisz jeszcze raz. Ja tak zrobiłem i jestem na liście.
Hej, niestety nie ma mnie na liscie, ponieważ kiedy się zgłaszałem, nie było jeszcze tej opcji...
w najbliższych dniach zgłoszę się zatem jeszcze raz bądź wyślę prośbę do pani zajmującej się maratonem.
Pozdrawiam z Helu:-)
MH
Ja już dostałem potwierdzenie, że zostałem dopisany do listy harcerzy, takze na bieżącej liście powinienem już być.
kR
Zapraszam do obejrzenia tegorocznego MEDALU, wyglada bardzo zachecajaco!!!
Moze rozwieje pewne watpliwosci tym ktorzy wachaja sie czy wystartowac czy nie!!!
lg
Nie wiem czy wszyscy tu zaglądający, buszowali ostatnio na oficjalnej strone maratonu
a w tym roku jest wyjątkowo rozbudowana i przez to o wiele ciekawsza, można
np znaleźć cos takiego jak ETYKIETA MARATOńSKA ale i wiele innych fajnych ciekawostek
jak wskazówki dla uczestników, oraz to co moze was zainteresuje najbardziej przekrój trasy , bardzo ciekawie dopracowana jest tez mapa trasy
pozdr
BB
Hello:)
Do PM zostały jedyne 2 tygodnie
Jak się czujecie? jakie nastroje? czego oczekujecie w tym roku? jakieś obawy? jak się Wam podoba tegoroczny medal (o którym pisał już Lissek)?
@ Polo: mam też takie pytanko: rozumiem, że biegniesz w tym roku i tylko sobie żartowałeś, że się zastanawiasz nad wycofaniem z biegu...?
@Meciu: czy napisałeś do orgów, że się wycofujesz z udziału (żeby np. nie przygotowywali dla Ciebie pakietu itd.), czy też nie trzeba tego robić?
Jest już ponad 2220 uczestników zgłoszonych. Nie mogę się doczekać.
Panie i Panowie, damy czadu
Pozdroofka,
Hoffi
Halo Halo
Czy sa jakies swieze wiesci co do ilosci zgloszonych harcerzy???
Dokładnie 25 osób. Na liscie nie ma Kamila, Sobka i Kondzika. Jeżeli Kondzik zgłosiłes sie i dostałes potwierdzenie to może po prostu biuro maratonu nie wysłało tego zgłoszenia do mnie.
No super, coraz wiecej harcerzy oby tak dalej mysle ze do 40 dobijemy!!! ostatnie 2 tygodnie do martonu to szal z wpisami, wiec zobaczymy !!!
lg
Już jestem na liście startowej jako harcerz, co możecie zresztą sprawdzić .
Faktycznie gorączka przedmaratonowa powoli daje o sobie znać... Chyba powoli czas zacząć śledzić prognozy pogody....
kR
qrczaki tylko zeby nie bylo za duzego wiatru ani nie bylo zbyt goraco!!! 12'C spokojnie wystarczy + lekki wiatr w plecy
lg
Dla mnie to może być tak, jak było w niedzielny poranek w Poznaniu, czyli dość chłodno ~ ok. 13 st.C, ale bez wiatru i przebijające się bezchmurne niebo...Tak byłoby idealnie.
Zresztą może być nawet tak jak w zeszłym roku, bo to dość podobne do mojego opisu
Oby nie padało, bo to bardzo utrudni bieg, z drugiej strony jakiś niespodziewany pojedynczy w październiku upał też nie jest mile widziany...Pożyjemy, zobaczymy!
Ale prawda to, że się już nastrój imprezy ujawnia Dziś rozmawiałem z panem Grobelnym (miał akurat wykład na moim wydziale) i pytałem o nastawienie do tegorocznego startu. Mówił (co zresztą samemu widziałem w ostatnich dniach), że ostro trenuje, bo myśli o poprawie życiówki Dowiedziałem się też od niego, że p. Frankiewicz wciąż nie jest pewien startu (a ponoć bardzo mu zależy), bo nadal leczy jakąś kontuzję. Jak zaczęliśmy o Maratonie Warszawskim gadać, to się uśmiechnął i mówi: "Wierzę, że nas nigdy nie prześcigną i to u nas z roku na rok będzie więcej uczestników..." Generalnie to p.Grobelny jest mocno wkręcony w bieganie, samą organizację PM - cieszyło mnie, że nie patrząc na zegarek poświęcił naszej rozmowie dobrych parę minut. Powiedział, ze w dalszym ciągu chce dążyć do tego, żeby PM się rozwijał i zrobić z niego imprezę znaną nie tylko w PL. Zobaczymy, czy tak będzie...
W każdym bądź razie widzimy się z nim na trasie.
Pozdroofka
MH vel Hoffi
P.S. Na stronie zapisanych już 2368!!!
Hej hej wszystkim biegaczom z Hufca i zainteresowanym kibicom:)
Liczba zgłoszonych wciąż rośnie, ale trzeba wziąć pod uwagę, że w zeszłym roku o tym samym czasie liczba zgłoszonych była jednak większa. Mam nadzieję, że padnie kolejny rekord biegaczy, którzy ukończą 7. PM
W dzisiejszym dodatku Pyrlandia do poznańskiej Wyborczej jest reklama - mała, bo mała - tegorocznego Maratonu, w którym widnieje oficjalnie: Mistrzostwa Polski Harcerzy w Maratonie... Wreszcie w oficjalnej reklamie prasowej PM (poza stronką internetową PM) informują też o harcerzach
Pytanie do Pola => ilu zgłosiło się już Harcerzy? (wyłączając tych, którzy zrezygnowali z uczestnictwa)? Dzięki z góry!
Pozdro,
MH
odnośnie plakatów na pl. Wolności: dla tych co nie widzieli wyglądają tak:
i zbliżeniu:
No w sumei spadles mi z nieba! Chcialem zobaczyc jak wyszly te zdjecia i niestey nie zalapalem sie juz na to! Dzieki wielkie!
pozdro
lg
No dobra panowie, kto na ile biegnie?
Ja zaczynam z pacemakerami na 3:45 potem się okaże - marzy mi się 3:3X:XX
Początkowo postanowiłem uderzac na 3:30:00, jednak biorąc pod uwagę biegowe przepracowanie ostatnich 3 tygodni mogłoby to okazać się wysoce ryzykowne... Też zacznę od 3:45:00, a potem najwyzej od 30tego jak nie będzie masakry, to wrzucimy na bieg wyzej.
kR
Ja zaczynam na 4:00 i marzeniem jest 3 z przodu!!!! Zobaczymy jak bedzie!!! Nawet jak 4:15 wyjdzie ostatecznie to rowniez bede zadowolony!
lg
Biegnę spokojnym tempem na 4:00 z ekstra grupą pacemakerów i zakręconych biegaczy...czyli m.in. z Lisskiem - kompanem od dobrego tempa, co nie Kolego?
I chcę dobiec z czasem...4:00 No dobra, 3 z przodu będzie super, ale spokojnie. Trzymam za nas wszystkich kciuki!!
Pozdro,
MH
Oki, to jaki jest plan?
Ja bym sie przeszedl zarejestrowac juz w piatek miedzy 15 a 20, gdyz w sobote po poludniu moge nie dac rady. Jak robimy z tym swieczniskiem? Jest juz jakis plan tego swieczniska integracyjnego z wszystkimi? Orientujecie sie, cz y bedzie mozna jak w zeszlym roku wpisowe zaplacic w kasie przy odbieraniu pakietu startowego?
Pzdr
kR
Co do świeczniska to myśle, że zaczniemy je ok. 19:00. Nie wiem tylko czy są jacyś chętni i jak się Bartek z nimi dogadał.
Ja żadnych szczegółów jeszcze nie wysłałem narazie ogólniki i to przyznam ze nie do
wszystkich, jest to wynikiem tego ze nie wiem jaki mamy plan działania
tzn o której swiecznisko, o której zakończenie w niedziele, itp itd
moze ktos umiescic taka rozpiske co o której to ja dzisiaj to jeszcze powysyłam
pozdr
BB
W sobotę o 19:00 chciałbym zrobić świecznisko. Trzeba się umówić np. na stacji maltanki.
Dla tych, którzy nie będą mogli przyjechać w sobotę zróbmy zbiorkę w niedzielę o 9:00 w jakims charakterystycznym miejscu blisko startu(charakterystycznym dla nich-nie dla nas:-))
Komendanta Chorągwi zaprosiłem na 17 na rozdanie nagród i wtedy byłby koniec.
Problem w tym, że ci, którzy znajdą się na mecie wcześniej będą musieli czekać 2-3 godziny na tych ostatnich. Część pewnie będzie wolała wracać do domu przed rozdaniem nagród.
Tak ja to widzę. Ma ktos inne pomysły?
jakims charakterystycznym miejscu blisko startu(charakterystycznym dla nich-nie dla nas:-))
No mysle ze ten pomnik harcerzy jest dobrym miejscem i nie trudnym do znalezienia!!!
Osobiscie jestem za tym zeby isc sie w sobote zapisac i potem zostac na EXPO i PP!!
Marcin jak wyglada sprawa z wpisowymi czy musimy wykladac ze swoich czy mamy jakies pieniadze na koncie HKSu???
lg
No ja nie dam rady w sobote isc po pakiecik, dlatego napewno uderzam w piatek tam. Na swiecznisku zladowalbym pewnie jakos poznym wieczorem, bo rozumiem, ze normalnie tam spimy, co nie? Pomnik harcerza swoja droga hmm - jest tak srednio charakterystyczny. Wiekszosc ludzi go kojarzy, ale nie wiedza czesto ze jest to pomnik harcerza... Moze lepiej przy stoku narciarskim?
kR
No i czas przyszedł na śledzenie również pogody. Póki co na POGODA ONET wieści jak najbardzi optymistyczne. 7km/h wiatr, niestety ze wschodu, ale i tak nienajgorzej, słoneczko, chmurki, innymi słowy jak dzisiaj. Miejmy nadzieję, że nie zmieni się to jakos drastycznie...
kR
Marcin jak wyglada sprawa z wpisowymi czy musimy wykladac ze swoich czy mamy jakies pieniadze na koncie HKSu???
pieniadze sa przewidziane na 7 PM (50 zł na glowe), ale wylozyc niestety trzeba bowiem jeszcze ekipa za ERO nie otrzymala sianka. ale luz - nalezy sie cieszyc z tego, ze i tak mamy start za friko.
7km/h wiatr, niestety ze wschodu, ale i tak nienajgorzej
nie najgorzej? nie najgorzej? czlowieku! bedzie w plecy na warszawskiej!
pzdr
mg
nie w plecy ino w mordewind
ano racja! moja skucha! skucha? skucha! pomyslalem, ze na wschod a nie ze wschodu
mg
Tak czy siak Sławek niezły tunel aerodynamiczny robi , więc damy radę .
kR
Hejka mam pytanie czy bedzie ekipa wspierająca? Fotografująca?
Mnie osobiście zależy by ktoś był na ok. 1 km by jak się rozgrzeję rzucić mu(jej) górę od dresu. Ostatnio troszkę zmarzłem zanim zaczęliśmy biec, więc lepiej nie świrować. 42 km to i tak niezły kawałek by się męczyć
Liczę, że wszyscy członkowie HKS którzy nie startują włączą się do obstawy.
Jeżeli tak będzie to na pewno ktoś się znajdzie aby wspierać biegaczy. Na mnie możecie liczyć.
Podobnie jak w zeszłym roku pojawi się telewizja ratajska. Chce zrobić cały program o harcerstwie na Ratajach, więc materiał z maratonu też się w nim znajdzie.(może też przyjadą na Hadesa).
Bartek czy skontaktowałes się z uczestnikami? Ilu ich przyjeżdża w sobotę? Musimy to wiedzieć. Dzisiaj wysłałem ci następnego gościa.
Pamiętam, że był tam jeden wózkowicz. Warto byłoby zrobic mu dyplom uczestnictwa.
Czy mógłby ktoś zrobić te dyplomy? Meciu lub Marcin? Chodzi o wzór, bo R. Polaszewski obiecał, że je wydrukuje. Potrzebujemy za pierwsze trzy miejsca na trasie męskiej i kobiecej oraz takie ogólne za uczestnictwo. W czwartek lub w piatek muszę je mieć i dostarczyc do Zamku.
Panowie nie możemy dać plamy!
Jezeli chodzi o fotografów to mozesz sie Sławku niemartwic , napewno bedzie nas wielu
No wysłałem maila (do naszych ludzi też) - niestety od wielu ludzi dostałem maila
zwrotnego ze błedny adres (tak jakby ludzie podawali złe adresy)
Mam pytanie czy wy dostaliście tego maila - bo to moze u mnie był problem
Jesli chodzi o dyplomy to ja jestem zawalony robota i nie dam rady
Ja natomiast proponowałbym spotkanie pod koniec tygodnia coby wszystko dograć
pozdr
BB
Ja dzis dostalem maila!! Wiec u Ciebei wszystko wpozo!!
Ja nie dostałem żadnego maila....
kR
Bo Ciebie Kondziu jeszcze nie miałem na liscie
Juz wiem ze u mnie wszystko wporządku bo dostałem pierwsze potwierdzenie
i pojawiły sie pytania, prosze o odpowiedź Kopra lub Poldka
- czy w hufcu nad malta jest mozliwosc ugotować sobie posiłek
- czy sa tam jakies materace (watole) na których ludzie mogli by sie przekimać
- czy będzie możliwość zostawienia plecaka w siedzibie Hufca wcześniej,
tzn. w sobote koło 14:30?
ponizej przeklajam mojego maila którego wysłałem do ludzi
Witam serdecznie !
Cieszymy sie niezmiernie z Twojego udziału w 7 Poznań Maraton 2006
i potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia w ramach Mistrzostw Polski
Harcerzy w Maratonie.
W ramach tej kategorii ponad gwarancje regulaminu 7 Poznań Maraton
proponujemy i zapewniamy:
1. Świecznisko w sobote 14.10 o godzinie 19.00 w siedzibie Hufca Poznań Nowe Miasto
ul. Park Tysiąclecia 1 (mapka w załączeniu)
Po świecznisku zapewniamy nocleg w siedzibie Hufca (warunki turystyczne)
2. Zbiórke osób w niedziele 15.10 o godzinie 9.00, które zdecyduja sie na przyjazd
do Poznania w niedziele, na stacji kolejki "Maltanka" (przy rondzie Śródka - mapka w załączeniu)
3. Zakończenie w niedziele 15.10 o godzinie 17.00 , przy pomniku na Polanie Harcerzy (patrz mapka)
-gdzie odbędzie się oficjalne wreczenie pucharów i nagród w ramach
Pierwszych Mistrzostw Polski Harcerzy w Maratonie
Prosimy o potwierdzenie udziału w świecznisku w sobote godzina 19.00,
względnie przyjazdu w niedziele oraz w uroczystosciach kończacych
Mistrzostwa Polski Harcerzy w Maratonie na Polanie Harcerzy w niedziele
o godznie 17.00
W celach informacyjnych podaję telefon kontaktowy
dh. Tomasz Polus tel. 888-290-869
do zobaczenia w najbliższy weekend
Czuwaj !
phm. Bartosz Bartkowiak HO
oraz mapka
pozdr
BB
Nie moge się dodzwonic do Tomka, a do Kopra nie mam numeru. Będę próbował później.
Jest jeden błąd. Rozdanie nagród będzie na podium przy mecie, a nie na Polanie Harcerza.
Klucze do hufca będę miał w sobotę ok. 13:00, więc plecaki można składać juz od tej godziny.
Wszyscy muszą mieć swoje karimaty, bo nie ma tam na czym spać. Co do jedzenia, to musi wystarczyć wrzątek, bo żadnej kuchni w hufcu nie ma.
Dzisiaj sam będę dzwonił do wszystkich z listy.
To jak z tymi dyplomami? Ktos jest chętny do pomocy?
Byłem w biurze maratonu i rozdanie nagród na podium o 17:00 raczej nie wypali. Możemy to zrobić, albo wcześniej(o której podium będzie wolne dowiem się dopiero w sobotę) albo zrezygnujemy z podium i zrobimy zakończenie tak jak Bartek pisał na Polanie o 17:00.
Wydaje mi się, że lepszym rozwiązaniem jest 17:00 na Polanie Harcerskiej.
Co wy na to?
Pytanie co to znaczy wczesniej... Bo jeśli 16:30 to cóż... może do tego czasu wszyscy zbiegną z trasy.... a scena napewno lepsza...
kR
Nie wiem co znaczy wcześniej. Taka odpowiedź dostałem od orgów.
Będzeimy to wiedziec dopiero w sobotę.
Co z dyplomami?
skoro juz zostalem wywolany to ja osobiscie wolalbym sie dyplomami nie zajmowac, nie ze nie chce czy cos ale to sie ograniczy do kilku linijek tekstu w wordzie a chyba nie to nam chodzi?? no chyba, ze o to, to nie ma problemu - zrobie.
pzdr
mg
Dzisiaj obdzwoniłem prawie wszystkich z listy. Zostały mi jeszcze 4 osoby. Szczerze mówiąc nie bardzo mi się chce zajmować się jeszcze dyplomami. Od paru dni kręcę się między chorągwią, POSiRem, sklepami z nagrodami i pucharami, a dzisiaj cały dzień zmarnowałem na telefonowanie.
Dlatego chciałbym, żeby dyplomy zrobił ktos inny. Po prostu nie chcę mi się brać na siebie kolejnej rzeczy. Jak te dyplomy będa wyglądać zależy tylko od inwencji, chęci i ew. czasu osoby która bedzie je robić.
Spotkanie w niedzielę umówiłem na 9:30 pod tablica wyników. Rejestracja jest do 9:00 więc bez sensu byłoby gdyby uczestnicy jechali do bura do rejestracji, a potem lecieli pod Maltankę.
ok! ja rozumiem Pola, dlatego tak jak pisalem: moge to zrobic ale nie oczekujcie dziela sztuki!! swoja droga orinrujesz sie Polo czy bedzie mozliwosc druku na kalkach przez tego druha? nawet najslabsze w swej formie dyplomy na kalce wychodza na piekne i byloby mi latwiej.
i druga sprawa czy jakas antyrama A4 znajdzie sie na dyplom za pierwsze miejsce bo mam maly pomysl w zwiakzu z tym. ew sianko na antyrame.
pzdr
mg
Podejrzewam, że nie.
Chyba, że sami zasponsorujemy kalke i antyramę.
Co wy na to?
jako Klub mozemy, zaoszczedzimy na 7 PM pare zlotych, a dokladnie ilosc osob ktora zrezygnowala x 50 zl. (bodaj 150) i z tego mozna kupic kalke i ramke...
Ja jestem za tym żeby kupic wszystko z naszej kasy.
Również wydrukować.
kalki nie kupujcie ja mam napewno z 50 sztuk A4
pozdr
BB
Sprawa dyplomów już załatwiona.
Ania F. z 45 obiecała poświęcić swój czas, środki i talent dla chwały ZHP.
Dziękuję pięknie
3009 uczestników już zapisanych! Czyli szacunkowo myślę, że min. 2500 wystartuje, a więc jest szansa, by ponad 2000 osób ukończyło ten maraton! . No cóż, jeszcze tylko 4 dni i w końcu staniemy na upragnionej linii startu, by móc po raz kolejny poczuć ten niesamowity dreszcz emocji, gdzie podczas oczekiwania na wystrzał startera puls dochodzi do 180, nogi nie mogą ustać w miejscu, a w głowie w kółko myśl krąży: "niech to się wreszcie zacznie...", by wreszcie móc dwukrotnie zmierzyć się z Warszawską i na końcu dać z siebie wszystko w sprinterskim zbiegu od Mostka na Malcie, a chwilę później czuć ciężar w pełni zasłużonego medalu zawieszonego na szyi.... i to jest chyba to, dlaczego startujemy.
Ot taka chwila refleksji...
kR
Slawek kiedy idziesz po pakiet startowy??
Hoffi i ja idziemy w sobote ze wzgledu na PP!! Kondzik w piatek ze wzgledu ze ma jeszcze impreze w domu!!!
A wogole to o ktorej jest PP??
lg
Albo rano w sobotę na śniadaniowym - BTW biegniecie? - albo na PP okoo 18.00
Panowie w sobote o 19:00 zaczyna sie świecznisko.
Musimy być nad Maltą w hufcu, bo może trzeba będzie przygotować miejsce, może ktoś przyjedzie wcześniej.
Jestem umówiony z Tomkiem o 13:00 i pewnie już tam zostanę. Trzeba w sobotę zawieźć baner do biura zawodów i odebrać dyplomy od Anki.
Mam nadzieję, że nie będę tam sam.
Jeśli o mnie chodzi, to postaram się zlądować nad Maltą po sobotnich imieninach moich rodziców .
Pzdr
kR
BTW biegniecie? -
Ja mysle ze sie przebiegne, ale tylko jedno koleczko tak dla rozladowania emocji przed startowych!!
A co do pakietu to w sumie racja mozna wyskoczyc okolo 18, a potem juz zostac na swiecznisku!!!
Polo ja w sobote jestem w miare wolny wiec moge pomoc, rano tylko sniadaniowy a potem juz mam wolne!!!
pozdro
lg
Jeden z newsow z pierwszej reki! Start jest z calej szerokosi ul.Baraniaka!!!!!
lg
Hmm Lissek, ja już o tym słyszałem chyba z pół roku temu...
kR
mhm dobra dobra to czemu wczesniej o tym nie mowiles Przeciez jeszce jakis czas temu na treningu gadalismy o tym, ze "ciekawe czy bedzie start z calej szerokosci?"
No nie wiem czemu akurat Ciebie to ominęło... no cóż. Masz pecha. Ale tak mi się coś kojarzy że Sławol dawno temu coś o tym już wspominał. Zresztą nieważne. Grunt, że start będzie naprawdę mega widowiskowy
kR
No i to sie liczy, ale sam fakt jestem ciekawy jak ta bramka bedzie wygladala na tej rozpietosci czterech pasow!! Oj bedzie sie dzialo, niech zaluja Ci, ktorzy nie startuja!
no no no ciesze sie ze maratonczycy będa spać w naszej harcówce .
dlatego tez mam do was propozycje skoro ma sie wam u nas dobrze mieszkac to zostawiamy wam naszego grilla musicie tylko załatwic sobie węgiel no i oczywiscie cos na ruszt zycze jak najlepszych wyników i biegaczych snów
Ja z takim, może nieco dziwnym, wszak istotnym dla mnie zapytaniem...
Czy nocleg w harcówce 2 PDH nad Maltą jest obowiązkowy?
Bo przyznam szczerze, że wcale nie planowałem tam nocować, co więcej, wyspanie jest dla mnie bardzo ważnym aspektem przygotowania, więc i na świecznisku za długo nie będę. Zależy mi, bo jeżeli startuję u siebie w Poznaniu i mogę skorzystać z warunków, jakie mam w domu, to nie chcę na siłę z nich rezygnować. Co innego, kiedy np. startuje się w Dębnie, Lęborku itd.
Mam nadzieję, że dobrze to wyjaśniłem...Tak tylko lubię, kiedy wszystko jest wyjaśnione
Pozdrawiam!
Generalnie fajnie by było gdybyśmy z Polem nie zostali z zawodnikami tam sami, nie powiem liczyliśmy na waszą obecność! Nie będziemy nikogo zatrzymywać to jasne, choć nie wiem jak poczują się goście nasi gdy ok 21 większość się ludzi zmyje...
Pożyjemy, zobaczymy.
Pamiętajcie, że tworzymy historię..!
Jak tylko skończe ustalać trasę na HDO z Flaperem w sobotę, to zjawie się jak najszybciej w hufcu.
Oj bedzie sie dzialo, niech zaluja Ci, ktorzy nie startuja!
Ta żałują....
kk
ja za to, podobnie jak Kondzik, pojawie sie po uoczystosciach rodzinnych w hufcu nad Malta, rzecz jasna bede tam nocowal a takze pomagal Poldkowi w niedziele. a tak ponadto to ta zbiorka niedzielna to o co w niej chodzi? jakas powitalna czy jak?
pzdr
mg
PS. pytales moze Polo czy o 16.30 mozna zajac to podium?
sory panowie że sie wtroncam ale hufca juz dawno nie ma nad maltą oczywisce bez napinki
Tzn. nie jestem pewien Koper na 100% ale jeszcze niedawno było tak, ze siedzibą HPNM był budynek w Parku Tysiąclecia 1(brało sie na to faktury), a w wieżowcu na Jagiellońskim było tylko biuro komendy....
kR
Witam!
Rejestracja za nami, przynajmniej ja mam to z głowy. Generalnie bez nowości specjalnych. Z ciekawostek to moge powiedzieć, że udzieliłem wywiadu do chyba PTV, powiedzialem co trzeba oczywiście o naszych mistrzostwach Polski, czym zaskoczyłem reportera, wiec moze to puszczą .
kR
Jakby ktoś zdążł to przeczytać to 10.30 przy hangarach
Do zobaczenia wszystkim na trasie:)
Prosze - trzymajcie za wszystkich fajterów na trasie mocno kciuki...I bądźcie tam, krzyczcie, dopingujcie, nawet nie wiecie, jak to pomaga...:)
Ahoj
Oj bedzie sie dzialo, niech zaluja Ci, ktorzy nie startuja!
Może odważę się za rok ...
W końcu, w zamierzchłych czasach szkoły podstawowej, miałem rekord swojej "budy" na 1000 i 2000 metrów, jak mój brat chodził tam 6 lat później to jeszcze był aktualny !
No ale musiałbym trochę potrenować, żebyście mnie nie zdublowali
A czy ktoś poza Bartkiem ma zdjęcia z maratonu?? Kurde z Łodzi mam więcej zdjęć, a tam nikogo nie było
Ja mam troche zdjęć z aparatów mojego (robił je Mordasz) oraz Myszy. Jak będziesz na Hadesie, to weź płytkę - moge zgrać.
kR
To jak będziesz w tatrach na Słowacji weź komputer, ja wezmę płytkę - oj nie czyta kolega wpisów, nie czyta
Nie no ja po prostu miałem nadzieje, że jednak będziesz na HDO... ot taka naiwność ;p
kR
ja rowniez posiadam troche fotek z aparatu mojej siostry, ale jest ich sporo wiec w necie to ich nie umieszcze!!! mysle ze mozemy wymienic sie nimi na nastepnym spotkaniu HKSu !!!
lg
No a my? tj, reszta nie HKS-owa ? Ja np. tez bym chciała reszte fotek .
spokojnie spokojnie jezeli Polo lub Meciu beda na spotkaniu to pozniej dogadasz sie juz z nimi!!!
lg
Oki, to sprobuje nawiązać z Nimi nić porozumienia na ten temat
ja też mam foty z maratony, ale jest ich za dużo by wrzucić na net.
Weźmy może fotki na HDO to sobie poprzegrywamy i obejrzymy
kR
To Wy sobie poprzegrywajcie, a ja przegram potem od kogoś z Was kto będzie miał wszystkie
Jakoś się Kasia dogadamy ;D Panowie Wyślijcie emaila lub eske ile płyt przygotować aby wszystkie zdjęcia zgrać. W piątek może na chwilę wpadnę do Was i wtedy bym sobie poprzegrywał
No dvd myślę ze jedna starczy
kR
http://natropie.zhp.pl/content/view/175/26/
Balon Story
Odświeżam temat,
wiem ze jeszcze jest sporo czasu, ale można sie powoli przymierzyć do tematu, gdyz
zaraz po Wertepach jest to kolejna duża impreza firmowana przez HKS,
Jeśli chodzi o maraton i II Mistrzostwa Polski Harcerzy w maratonie to trzeba juz teraz
sprawę nagłośnić, bo we wrześniu nikt juz nie podejmie decyzji o starcie, bo sie nie
przygotuje a teraz można rozpropagować akcje ...
Poza tym wiem, że był składany wniosek o granty do Ministerstwa Sportu i tu tez
trzeba sprawę pilnować i co jakiś czas uderzyć do Chorągwi z pytaniem
wiem, że Polo, Kondziu, chyba Hoffi + ktos jeszcze (niepamiętam) są odpowiedzialni
z ramienia klubu za sprawy organizacyjne...
wiem również ze Hoffi sie już zgłosił , a tak poza tym to działa strona
8 Poznań Maraton
I moze warto juz teraz uderzyć żeby umieścili tam regulamin
Ja dodam ze Zespół NONSTOP Adventure specjalnie dla nas przesunął termin
Wędrowniczego Wyzwania ( w zeszłym roku sporo harcerzy z Poznania zamiast
na maraton pojechało właśnie na Wędrownicze Wyzwanie)
Tak wiec okoliczności są sprzyjające
pozdr
BB
Z Poldkiem mielismy się już w zeszłym tygodniu spotkać w tej sprawie by omówić regulamin. Także temat jest nagrany i pewnikiem na dniach opracujemy ów regulamin.
Poldo, może czwartek wieczorem?
kR
Może być.
W harcówce na P.N.