Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
w samochodzie jest szpera, znam momęt potrzebny do zerwania(pomiar kluczem dynamometrycznym), ale jak sie ma to do % .? i wła¶ciwie jak sie to okre¶la(oblicza itp. .)o jaki aucie mowisz? seryjna szera czy dokladana?
seryjna szera czy dokladana? a czy to co¶ zmienia ?ale oki,
jak raz chce sprawdzić dołożon±, (civic)wiem że działa (testy drogowe)wiem jaki opór stawia kluczowi i tym podobne.... chciałbym to porównać z seri± ale nie mam dostępu do orginału.
rudzinski napisał/a:
seryjna szera czy dokladana?
a czy to co¶ zmienia ?ale oki, zmienia tyle ze standardowe sa raczej "znane"
nie potrafie Ci wyliczyc jaka masz szpere ale dosc czesto szpery maja w okolicach 30%
gorzej bo to własna konstrukcja,
a jest kto¶ kto ma powiedzmy ,zwiększony opór mechanizmu różnicowego(szpera) , może dało by się testa strzelić .
pomijaj±c ,
wła¶ciwie czego procent jest podany na w/w.bo je¶li przykładowo do zerwania jej potrzebne jest 10kn a silnik produkuje tyle samo momętu to wyjdzie że jest to 100% sz.... jak silnik be miał 100kn to wyjdzie 10% !. oczywi¶cie pomijam zmiany w czasie różnych prędko¶ci. i rozważanie ma sens(albi i nie) w przypadku płytkowej, ciernej.
czy zostaj± tylko pomiary na hamowni.