Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
witammam pytanie ktore jest lepsze paliwo -shell vpower racing czy orlen verva??
mysle głownie o osiagach
Siena Palio Weekend
witam
mam pytanie ktore jest lepsze paliwo -shell vpower racing czy orlen verva??
mysle głownie o osiagach
Ogólnie 98 a czy to vpower czy verva to już raczej za bardzo nie odczujesz. Najlepiej na osi±gi to podci±gn±ć osi±gi silnika.
Ja tylko pamietam ze po verwie to mi sie lalo z rury wydechowej a vpower zwykly sie nie leje.
Siena Palio Weekend
Fiat palio weekend siena to nie palio doktorat robie z fiata pasjonuja mnei te auta hm....
Fiat palio weekend siena to nie palio doktorat robie z fiata pasjonuja mnei te auta hm....
Dokładnie bo Fiat Palio to hatchback i był tylko produkowany na rynek włoski i w brazyli tez troszke wiem
każde jest najlepsze do danego autka pisze w instrukcji obsługi jak 95 to lać w/w jak 98 to lać w/w.
Siena Palio Weekend
Wyjales mi to z ust
V Power Racing... i szczerze to jakos fajnie mi sie smiga na tym jakims siarkowym na statoilu? i verwie...
verva jest lepsza!! a tak wogole to zapraszam na stacje na bocianku pozdr.
ja tam zawsze zalewam do solki bo mam blisko lub jet ale zazwyczaj leje 95
V Power Racing... i szczerze to jakos fajnie mi sie smiga na tym jakims siarkowym na statoilu? i verwie...
arszeniku to jest BEZsiarkowe ja jeżdżę tylko na 98 ze statoila bezsiarkowym
siarkowe bez siarkowe, kazdy wie o co kaman
A pozatym to lotnicze rulez z dodatkami
huh lotnicze a sk±d to brać nie wiem czy ¶ledzili¶cie losy tej 1250 konnej SUPRY... ona miała 600co¶ (na v-power racing) a na paliwie sportowym (nie wiem jakie to ejst ale tak było napisane) dopieor osi±ga maxa... tak było na aukcji na allegro. możliwe żeby paliwo miało aż taki wpływ
np. z masłowa albo samemu robić
Tak mnie interesuje, wujaszek zalał do Megany i do lotni i mówił, że znaczna różnica. A jakbym tak zalał do swetra to nie padłby mi silnik? Jak my¶licie?
witam
mam pytanie ktore jest lepsze paliwo -shell vpower racing czy orlen verva??
mysle głownie o osiagach
na zwykłych 98, vervie i bezsiarkowej ze Statoil nie widzę różnicy
za to V-Pover Racing 100 oktanowa naprawdę robi różnicę.
Poza tym my¶lę, że to do¶ć indywidualna sprawa każdego napędu
to sportowe paliwo to Elf Turbo Boost, ktory ma 112-113 oktanow. obecnie kosztuje cos kolo 20 zl za litr a sprzedaje sie go w beczkach 50 litrowych
caly fenomen tego paliwa polega na tym ze mozna bardzo mocno cofac zaplon bez obawy o stukanie
paliwo lotnicze..znalem pod nazwa AUGAZ czy cos w tym stylu..zapierdalały motorki na nim:)..to bylo na polnocy kraju
jak jest z tymi paliwami?? bo duzo czytalem ze samochod na benzynie 98 oktanow jest slabszy bo wolniej sie spala niz 95oktanow tylko ze jest sporo cichszy i my tak myslimy ze jest lepsze..
i odrazu nachodzi mnie mysl-czemu kazdy na wyscigach uzywa benzyny wysokooktanowej??
znalazlem tez takie cos:
"Wyniki z hamowni: (Fiat Cinquecento Sporting)
PB 95: moc na kołach: 40,9KM ; moc na silniku: 59,2KM
PB 98: moc na kołach: 39.1KM ; moc na silniku: 54,5KM"
WRC, Magazyn Rajdowy, numer 44 (maj 2005)
kto mysli ten mysli, ilo¶ć oktan mowi o stopniu w jakim można kontrolować warunki zapłonu i spalania, im więcej oktan tym paliwo jest bardziej przewidywalne.
a silnik jest projektowany na konkretne oktany i takie trzeba lać jakie jest mu przeznaczone.
PB 95: moc na kołach: 40,9KM ; moc na silniku: 59,2KM
PB 98: moc na kołach: 39.1KM ; moc na silniku: 54,5KM"
bo samo wlanie nic nie da,je¶li silnik ( komputer silnika) nie "umie" dostosować konta zapłonu do rodzaju paliwa.lub wła¶ciciel.
co do paliw to nie ma po co przepłacać.
odczynniki s± ju bardzo łatwo dostępne i opisy ja kto robić .
można wymieszać o dokładnie takich parametrach jak sie chce.
litr dobrego paliwka (z kopem) do wolnossaka wychodzi 12 pln .
jak ktos chce mocniejsze paliwo to moge z tym pomoc
jak ktos chce mocniejsze paliwo to moge z tym pomoc
Jak mam AFR pod 98 zrobione to jak z tym mocniejszym bedzie
takie paliwo jest do wykorzystania jedynie przy wystrojeniu pod nie. inaczej nie ma to sensu.
takie paliwo jest do wykorzystania jedynie przy wystrojeniu pod nie. inaczej nie ma to sensu.
no chyba że paliwo zrobi sie pod autko .a i tak nitro pochodne lub estry nasycone nie pogarszaj± " oktanowo¶ci "paliwa,mog± co najwyzej zwiększać temperaturę spalania ( ale tylko w horendalnych dawkach kturych i tak nie "zje" seryjny.(zależy ile sie chce wydoić hp.)
trzeba wybrać co sie chce czy laweta i 30-50 % mocy (kupa roboty)czy serja i 5 -20% czy click kture zmieni mapy paliwa i zapłonu ( np ECU master)
chemia jest super
wszyscy, ktorzy pytali mnie o to mocniejsze paliwo musza wykazac sie wyrozumialoscia - chwilowy brak kontaktu z osoba od paliwa