Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Mam okazję/może to wcale nie okazja, kupić civic sedana VIgen 98` wygl±da ¶wietnie jedynym mankamentem jest jego przebieg 170ty¶ w tym przez ostatnie 3 lata przejechał na gazie 110ty¶Jak my¶licie czy taki przebieg mógł wykończyć ten silnik ( 1.4 90km )
Wła¶ciciel zarzeka się że co jaki¶ czas regulował zawory i był na przegl±dach gazu!
Je¶li zgodzi się na sprawdzenie u mechanika stopnia sprężania to jakie powinno być w zdrowym silniku?? po czym poznać podczas jazdy próbnej że zawory mog± być już np wypalone??
wygl±da ¶wietnie jedynym mankamentem jest jego przebieg 170ty¶
Jesli wogole to orginalny przebieg, to dla takiego silnika pryszcz
raczej interesuje mnie że ostatnie 3 lata zrobiło 110ty¶ na lpg
raczej interesuje mnie że ostatnie 3 lata zrobiło 110ty¶ na lpg
Troche lipa, poniewaz gazolina jest suchym paliwem i rowniez w silniku panuje wieksza temp. przez co np. w wydechu masz wode co widac jak sie rusza samochodem i sie wylewa
tłumik to piku¶ zreszt± był wymieniany nie dawno,
Za tego sedana krzycz± 13500zł rocznik 98` nie ma klimy
gazolina jest suchym paliwem a co my¶lisz że paliwo pali sie gdy jest plynem .
gaz jest pod każdym względem leprzy od bęzyny jako paliwo(spalanie,jednolito¶ć mieszanki, oktanowo¶ć) niestety układy "podawania gazu" to epoka kamienia upanego.
jak za ubogo to lubi zaworki palić i katalizator (ale 90 % to opel ford i vw)jak za bogato to wydech przerdzewieje.
i tyle ( + 100 wq spraw) ale o silnik w h nie ma co sie bać .olej zmieniać nie co 10000 a 8000 i tyle.i cewka może wcze¶niej pa¶ć .