Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
Aha i brawo katuj dalej auto do 7 tys. na gazie
a w czym to niby przeszkadza?
bo przy takich obrotach to ubogo sie raczej robi
i co wynika z tego? i niby czemu ma byc ubogo?
gdy jest ubogo spada ci AFR a wtedy glowica dostaje po dupie, zaworki tez leca, tloki; tak samo dzieje sie przeciez na benzynie. Ubogo jest dlatego ze parownik nie nadaza z podawaniem gazu
dlatego trzeba miec dobra instalacje LPG i dbac o parownik, a mapki w ecu sa proporcjonalnie wyskalowane do max ~8k rpm. Wiec nie sadze aby AFR kisiło, tym bardziej ze to jest chwilowe pałowanie
wiadomo ze chwilowe ale jesli sie czesto paluje to zdrowe to nie jest. Ja mam parownik brc do 140KM i mi przy 6 tys juz samochod nie jedzie ale w garazu juz czeka parownik do 200KM
Jak wam sie spisuje auto na gazie? Wynikaja z tego jakies powazniejsze problemy?
a ja mialem kijowy parownik w 1.3 i jakos do konca latala wzorowo... malo tego... silnik byl troche grzebniety, jesli chodzi o glowice, malo tego... podczas remontu (wymiany uszczelki) stan glowicy byl lepszy niz niejedno auto bez instalacji LPG...
140KM i mi przy 6 tys juz samochod nie jedzie ale w garazu juz czeka parownik do 200KM
a ja paronika nie mam i jest git gaz tani a auto wkreca sie do oporu a jak mam zajeĽdzic to i tak zajerzdze.
gaz tylko i wylacznie do silnikow gaznikowych bo inaczej strzela prycha-oszczednosci ktore masz na paliwie wydajesz na swiece parownik i regulacje mija sie to z celem chyba ze ktos naprawde duzo jezdzi jakies 100.000 km rocznie. Swoja droga gaz to KASTRACJA samochodu i jako ze Hondy z zasady pala malo nie widze sensu.
gaz tylko i wylacznie do silnikow gaznikowych bo inaczej strzela prycha
bez obrazy ale odrazu widać żę niegdy nei widziałe¶ porz±dnej instalacji gazowej.
widzialem i to sporo jezdzilem trzema samochodami z gazem i mam dosc. Myslalem ze jak ktos zalozy sekwencje to ma wtedy spokoj. Niestety nie kumpel ma sekwencje w Omedze i tez narzeka nie jest tak pieknie jak wszyscy mowia. Moje zdanie jest takie jak nie pracujesz samochodem nie zakladaj gazu. A jak sepisz na paliwo to kup sobie auto z silnikiem diesla SDI.
widzialem i to sporo jezdzilem trzema samochodami z gazem i mam dosc. Myslalem ze jak ktos zalozy sekwencje to ma wtedy spokoj. Niestety nie kumpel ma sekwencje w Omedze i tez narzeka nie jest tak pieknie jak wszyscy mowia. Moje zdanie jest takie jak nie pracujesz samochodem nie zakladaj gazu. A jak sepisz na paliwo to kup sobie auto z silnikiem diesla SDI.
wiesz co ziomek ale pierdo**** glupoty!!!! Chyba prawdziwej i normalnej instalacji gazowej nie widziales i nie mow ze sekwencja jest do bani, bo nie ma lepszej instalacji, nasz kolega z klubu (Kruku) ma zwykla instalacje na parowniku tylko ze zamiast miksera ma blosa i to w hondzie crx i nie narzeka,
NIe wiem kto zakladal twojim ziomkom instalacje gazowa ale chyba nie mial o tym pojecia!!!!
Nester wez sie uspokój, kazdy tu wyraza swoje zdanie a ty nie musisz tak reagowac na kogos teorie, spokojnie bo bedzie nastepne ostrzeżenie
Nester, luzuj chłopie!!!wszystko co chcesz powiedziec mozesz powiedziec spokojnie!!!
.......to moze ja tez sie dołacze:)
i powiem tak
posiadam trzy hondy i wszstkie w gazie !!!
D15B2 zwykła
D16Z9 sekwencja
D16A9 zwykła
wszystkie instalacje sprawdzaja sie super,napewno nie powiem ze honda zle przyjmuje LPG
podstawow± spraw± jest elektryka-przewody,¶wiece itd...
jak jest zamontowane siano to nie dziwne ze nie moga dojsc ładu i najlepiej jest pwiedziec ze zła instalacja.........
Dobra ludziska bo widze ze sie zaczyna robic nieprzyjemna dyskusja :/ Moze jestem typowym konserwatywnym zakutym łbem ale mam prawo do swego zdania i jesli nawet macie instalacje ktore niesprawiaja Wam problemu- bardzo dobrze niech Wam dalej sluza jak najdluzej .....ale no wlasnie dorzuce jeszcze jeden argument silniki w naszych samochodach zostaly zaprojektowane przez tegie glowy do pracy na benzynie lub oleju napedowym jesli zaczynamy kombinowac i instalowac np gaz. silnik i cala jego instalacja staje sie bardziej skomplikowana a co za tym idzie wieksze prawdopodobienstwo ze sie cos skopie i trudniej nam pozniej dosc co sie zepsulo. I NAJWAZNIEJSZE gaz w samochodzie to spadek mocy gorsza elastycznosc dlatego tez wieksze spalanie i wieksza masa ogolna pojazdu (butla na gaz) jesli mam do wyboru placic wiecej i jezdzic tym co oferuje mi fabryka czy kombinowac wole to pierwsze. Wybieram jakosc nad ilosc. Tyle ode mnie. pzdr
temat nie jest o instalacjach gazowych i ich wdach/zaletach tylko o katowaniu na gazie. Czy jesli temat bylby o EGT w silnikach turbo to pisalibyscie o firmach turbin??
Czy jesli temat bylby o EGT w silnikach turbo to pisalibyscie o firmach turbin??
Pewnie i tak :d
Sebq masz w sumie racje jaka kieszeń takowe rozwi±zania .
kruku, ale zauwaz ze kazdy temat sie rozwija i mało jest takich gdzie ostatni post jest w 100 % powiazany z ide± tematu
koniec OT
Sebq masz w sumie racje jaka kieszeń takowe rozwi±zania .
Zalezy glownie od sytuacji Arku.
P.S. A widziales kiedys forum zeby wszyscy pisali na temat ? Nudno wtedy jest.
Wszyscy maja racje
Najbardziej Ci co wiedz± o instalacjach gazowych i gazie tyle co wyczytaja na forach kolegów i dalej Ci od innych...
Juz nie wspomne o tym ze niektorzy na frytkach jezdza a mowia o gazie
Ja mialem przykre doswiadczenia z gazem
Najpierw mialem IIIg instalacje za 3tys i po osmiu miesiacach mechanior mi j± wyjal z samochodu i oddal kase. Zjezdzielm przy tym sporo mechanikow gazowych i
Pozniej zalozylem niby najlepsza instalacje IVg Prinsa, sytuacja sie powtorzyla z tym ze bylo mniej problemow. Mialem do niej soft i kabel wiec sam sie naumialem ustawien, a i tak sie co jakis czas pierd.... W koncu sprzedalem samochod i kupujac Honde jedyny u mnie gaz to b±ki w siedzenie
Ja mam na weberze 2 gardzielowym i parownik do 100km i ladnie kreci mi do 7 tys,tylko ze moj braciszek ma accorda 2000coupe i mu sie duzo szybciej na luzie wkreca na obroty niz moj,ale ja mam tylko lpg a on benzynke,zobaczymy jak to bedzie na benzynie.
Ja mam system zavoli , nie najdrozszy ale dobry, nie narzekam, ustawiony do 7,5 tys obr. Oczywiscie do konca nie cisne ale 7000 osiaga bez problemu. Katuje ja od czasu do czasu od Wrzesnia i nic sie nie dzieje. Raz tylko filtr wymienilem i jak na razie bajka. Z benzyna oczywiscie nie ma porownania co widac na trasie i wyzszych predkosciach