ďťż

Prelude Buba

site
Internet to potęga « Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose
MODEL: Prelude
SILNIK: F20A4
UKLAD DOLOTOWY: simota
UKLAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 + w planach wydechz Kwasówki
ELEKTRONIKA: stock
UKLAD NAPĘDOWY: kpl. sprzęgło + zamach lekki 11,5 lbs Exedy
ZAWIESZENIE: stock + sprężyny eibach
UKLAD HAMULCOWY: stock , w planach zaciski od Alfy + tarcze
BODY-KIT: stock , w planach dokladki TYPES
ŚRODEK: stock
CAR-AUDIO: standard
KOŁA: OZ RACING 16" opony przód 205/45/ tył 225/45
MOC: 135
PLANY: W trakcie realizacji.

Witam. Wszytsko zamieszczone na stronie http://www.polskajazda.pl...a/Prelude/81556 . Relacje z działań w modach jak i wykresy z hamowni będę aktualizował.
Pozdrawiam,
Karol.


uhh. no to ja zaczne. klubowe to nie ten dział. simonta podobnie jak ufo nie istnieje, a od Alfy nic nie zakładaj bo bedziesz musial często naprawiać reszta sie w miare kupy trzyma

edit
przesuniety na wlasciwe miesjce
rudzinski
Zgadza się, lekka literóweczka. Wszystko poprawione. Oporcz działu. Zawsze możecie mnie przygarnąć do klubu. Bardzo chętnie bym wstąpił.
Pojawiaj sie na spotach, bierz aktywny udzial w zyciu forum, kleknij, to sie pomysli


zacisk od alfy to wcale nie jest zly pomysl! tam o ile pameitam jest 4/6 tloczkowe brembo?
4 tłoczkowe bembo. Pojawiam się na spotach, średnio ejstem co 2 tydzień Ludzie ze spotów mnie znają hehe. I na forum też staram się brać udział ale praca/studia i ciągle mało czasu
Powitać kolegę
ładna pralka, plany zacne, oby doszły do realizacji .
Ja też witam on robi wino z JARZYN
uuuuuuuuuuuuuuuu........
Gehe. Na pewno lepsze niż wino z pomidorów. gehe kiedyś na spota wezmę. a co do planów. czekam jeszcze tylko na przegło bo mi od amerykańców frunie.
Ładna preluda...jedyne co mi nie podchodzi do tego auta to te światła z przodu. Ale wiadomo...kazdemu podoba sie co innego Powodzenia w realizacji planów
moim zdaniem te światła dodają uroku przodowi auta. tak to przód w V gen jest taki ni w pizde ni w oko.
Witam.

Ostatnimi czasy troszkę poszperałem przy Hani i już zamontowane jest nowe sprzęgiełko, exendy z zamachem , do tego doszła skrzynia biegów z H23 USDM o oznaczeniu M2S4,
zrobiłe również tłumik z kwasóweczki 2.25" z końcowym rpzelotowym n2 dwururce.
Do tego wszystkiego dorzuciłem kita Honda Access (obniżona o jakieś 30 mm) + rozpórka typeS. Wrzuciłem również radyjko Sony + głośniki przód i tył blaupunkt. Doszedł również kolektor ssący od wersji H23. Już mam w warsztacie zaciski 4 tłoczkowe brembo z alfy 166 teraz tylko chwilę czasu znajdę i zrobię swap Z dalszych planów to może wrzucę fotele na wzór typeS tzn. skóra na około w środku standard. A reszta to już sam nie wiem. Niebawem powrzucam fotki z realizacji projektów.
Pozdrawiam,
Karol.
Szalejesz Misiek, szalejesz... ale to dooobrze, gratsy! Foto bardzo dokladne prosze problemow z ozenkiem zaciskow z Alfy.
co do foteli to załóz od IVgen. te od V podobno sa strasznie nie wygodne.
ps. powiedz mi czy ten samochod jest az tak bardzo zły jak go opisuja?

ps. powiedz mi czy ten samochod jest az tak bardzo zły jak go opisuja? :O:O
A kto pisze że on jest zły?! jesteś pierwszą osobą od której usłyszałem taką opinię (w tej treści zawiera się odpowiedź na Twoje pytanie)
A co do foteli, to wolę takie jakie sa tylko w skórce

Ok walnę Ci fotki ze swapem tylko się za to wezmę.

Pozdro
Pisza iż,

samochod kompletnie nie zdajacy egzaminu w polskich realich poniewaz na miasto kompletnie nie praktyczny, dlugi, krowiasty a co najgorsze bardzo ciezki przod, zly rozklad mas - powoduje ze ten samochod wcale nie jezdzi tak fajnie jak wiekszosc pisze. ciezar przodu i lekkosc tylu daje o sobie znac bardzo czesto w zakretach co objawia sie podsterownoscia przodu i podskakiwaniem i nadsterownoscia tylu.

i jeszcze rozne pierdoly zdania sa podzielone.
jak z każdym autem. Co do podskakiwania przodu ;] niech sobie amory wymieni ja ejstem bardzo zadowolony . Jeżdzę w 70% po mieście i robię około 8 tyś km miesięcznie. Jak ktoś nie umie jeździć to i uno sobie nie poradzi zresztą sam wiesz jak jest. Poza tym jak ktoś kupuje qupete to chyba wiąże się z tym że albo jest mało miejsca z tylu, albo jest zarąbiście długi przód. Samochody tego rodzaju to nie auta typu golf 3 któymi jeździ każy i do kazdego pasuje. Mi osobiście bardzo się podoba wypuszczony dziub w samochodach, np mercedes slk, czy moja Hania, kocham takie auta i tyle. Jeśli komuś się nie podoba buda, po co w ogole pisze cokolwiek na temat jej gabarytów? to tak jak by oceniać busa pod względem przydatności w jeździe miejskiej. podsumowując, nie zamienił bym go na inne. Samochod z urokiem i ponadczasową kreską, świetnie się sprawuje, mało awaryjny, części ogólno dostępne w rozsądnych cenach, jazda niesamowita, świetnie trzyma się drogi, a jeśli ktoś chce zachrzaniać 180 na łukach, to niech właduje szpere i po sprawie nie będzie żadnej podsterowności. Jestem zadowolony i polecam, choć osobiście wolałbym aby jak najmniej osob jeździło tym autem, bo jest ono orginalne samo w sobie.
Pozdrawiam,
karol.
Witka obiecałem zdjęcia to wrzucam
Tak auto wyglądało fabrycznie bez żadnych modów i udziwnień:



A tu zaczynamy modzić. Wbrew pozorom na peirwszy rzut poszły reflektory, choć miałem udeżyć w silnik

Rozbebrany przód, bo inaczej nie zdemontujesz reflektorków. Pare chwil i autko wygląda tak:

To jak już zabawiłem się z optyką to przyszedł czas na lekką zabawę z silnikiem
Wrzucony dolot simota. Rozpórka gwintowa.


No to znó czas przyszedł na optykę i święty mikołaj przysłał takie buciki OZ Racing 16 " wzór 2008


Tu już stoi na nowych kapciach-dumna i szczęśliwa

Żeby smutno jej nie było zarzuciłem jej nowy respirator:
Nowy:

Stary:

Prace trwają:

I ostatnie porównanie:

Niestety nie mam zdjęcia jak to wygląda w aucie ale już niebawem wrzucę
Tutaj zdjęcie poglądowe nowego zawieszenia od wersji typeS z zestawu honda access JDM:


Skoro taki zawias siedziw aucie to głupio by było aby rozpórka była jakaś allegro więc postarałem się o orginalną rozpórkę typeS JDM(zdjęcie poglądowe jak ona wygląda w innym aucie ponieważ swoich jeszcze nie mam)

Wygląd auta po obniżeniu w najbliższym czasie ale podejżewam, że zrobię dopiero po SWAPie hamulców z Alfy.
Do tego wszystkiego wskoczyła skrzynia M2S4 której zdjęć nie zdążyłem zrobić bo tak szybko ja zakładałem oraz nowiótki prosto z USA zestaw sprzęgła

Doszedł również tłumik z kwasówki 2.25" wywalony katalizator, wrzucony tymnik końcowy przelotowy i wrzucony kolektor wydechowy 4-2-1

Chciałbym również wrzucić rozpórkę tył góra tył dół i może przód dół o ile jest takowa możliwa. Do tego fotele TypeS i climatronic Gdy tego dokonam pomyślę nad innymi modami.

Pozdrawiam,
Karol
małe się wydają te felgi i te ringi ale ładnie do przodu

małe się wydają te felg
tego się obawiałem ale przy obniżonym aucie i na żywo wyglądają całkiem nieźle
Widziałem parę razy bardzo ładna sztuka
Często pod Tesco widuje.
Przee maszynka.
Tylko te felgi o 1cal większe by się przydały;)

Tylko te felgi o 1cal większe by się przydały;)

zasadniczo tak, ale biorąc pod uwage polskie drogi i to ile jeżdżę dziennie autem obawiałem się komfortu jazdy. A nie zalezy mi aż tak bardzo na wyglądzie żeby na jego rzecz rezygnowac z komfotowej jazdy jaką uzyskuje przy tej feldze i kapciu 45. Jest optymalnie. ale z 2 strony są gusta i guściki.
Kurde, bardzo jestem ciekaw, jak hampelunek wyjdzie!! Na jakiej tarczy bedziesz obslugiwal te brembo?
312 mm. z pasata b5 po liftingu 2.5 v6 tdi 4motion. 25 mm grubości. Dość poężna tarcza.
ewentualnie 314mm z pasata b6 2.0 tdi 4motion 25 mm gubości o wiele trudniejsze do dostania i nowe dużo droższe.
jestes absolutnie pewien, ze wejdzie na to 16''? na 282 wchodzi 15 z zapasem 1,5 mm...
jestem pewny że wejdzie, nie jestem tylko pewny czy mój model felgi nie będzie tarł ramionami o zacisk. Dlatego narazie wsyztsko będę kompletował na używkach i na nich robił przymiarki itd. Wiem że jeden chłopaczek już zrobił swapa w preludzie z identycznym zestawem i pomiędzy felgę a zacisk nie mieści się papieros Myślę że wszystko do ogarnięcia. W razie czego to się dystanse wrzuci na alu. A co do średnicy koła to cały zestaw mieści się bez problemu w średnicy alu tylko trzeba troszkę rpzymodzić w mocowaniu zwrotnicy. ukrócić jej mocowanie o jakieś 25 mm.
moze byc nawet 1 mm przestrzeni, te felgi sie generalnie nie gna Trzymam kciuki i fotostory please.

moze byc nawet 1 mm przestrzeni

Wiem wiem. Ale zanim an nókach to zrobie i zwrotnicach w swoim aucie, wole przetestowac na używkach i zwrotnicy zapasowej. Tylk odobiorę używaną tarczę i photostory też się pojawi.
Pozdrawiam,
Karol
Taki mały upload.

To jak silnik wyglądał i jak wygląda teraz...



To jak przedstawiał się wykres na hamowni pare miesięcy temu a jak jest dziś...



To jak auto prezentuje się aktualnie





Na dziś dzień planuję wrzucić motorek z 2.2 Vti najlepiej TypeS (220 km) jeśli się nie uda to JDM (200km) a jeśli takiego nie znajdę w rozsądnej cenie i dobrym stanie to poprzestanę na zwykłym Vtecu (185 km) . Reszta planów z wizualizacją odstawiona na bok. Piorytet to silnik i hamulce.

Tu rysunek jazma do hamulców :



A tu jak auto pierdzi

Samochód przed strojeniem ECU.

Pozdrawiam,
Karol.
nie sądzicie że hamownia źle wykalibrowała wszytsko? auto na wykresie ma odcinke przy 6.200, a realnie to jakieś 6.800. Możliwe że coś #@? Jeśli tak to mogę się dochodzić o ponowny pomiar za darmo?
bmxvillain, Mijaliśmy się dzisiaj na Malikowie ziom

Co do hamowni... kręcili do odcinki? jeśli tak to pewnie gość niezbyt dokładnie skalibrował obroty (obrotomierz w aucie też zbyt dokładnie nie pokazuje). Moc i tak wyszłaby Ci taka sama więc wątpię żeby zrobili Ci kolejny pomiar, szkoda że nie upomniałeś się od razu teraz to już po fakcie. Po prostu patrząc na wykres dodaj sobie te 600 obrotów do wszystkiego

bmxvillain, Mijaliśmy się dzisiaj na Malikowie ziom

Co do hamowni... kręcili do odcinki? jeśli tak to pewnie gość niezbyt dokładnie skalibrował obroty (obrotomierz w aucie też zbyt dokładnie nie pokazuje). Moc i tak wyszłaby Ci taka sama więc wątpię żeby zrobili Ci kolejny pomiar, szkoda że nie upomniałeś się od razu teraz to już po fakcie. Po prostu patrząc na wykres dodaj sobie te 600 obrotów do wszystkiego


Hehe bardzo mozliwe ja na herbach mam sklep więc cześcto jeżdżę tamtą trasą

Co do obrotów to teraz powiedz mi jak mam sobie policzyć przyrost mocy skoro przy odcince dalej mi idzie na plus:P ? Najwyżej po zsynchronizowaniu wszystkich części ze sobą za pomocą komputera pojadę na wiosne jeszcze raz i tyle
Mocy nie obliczaj bo moc Ci dobrze zmierzyli Po prostu masz przy 6200 tyle ile powinno być przy 6800

Mocy nie obliczaj bo moc Ci dobrze zmierzyli Po prostu masz przy 6200 tyle ile powinno być przy 6800

Aha rozumiem rozumiem Dzięki w takim razie
Witam ponownie.

Zastanawiam się nad jedną rzeczą i prosilbym o rady. Myślę nad pewnym modem. A mianowicie, chciałbym wrzucić głowicę z h23 do swojej f20. Co o tym sądzicie. Wiem, że trzeba bedzie dopasowywać rozrząd i zaślepiać niektóre dziury w głowicy. Ale... Czy moje tłoki i korby wytrzymają? zasadniczo kompresja w f20 jest 9.5:1 a w h23 9.8:1 więc jakiejś ogromnej różnicy nie ma. Co do rzeźbienia też wielkich modów w bloku nie trzeba robić. Rozstaw szpilek pasuje. Tylko czy jest sens to robić? czy nie lepiej odłożyć kaske na sportowy wąłek i tłoki do f20?
a nie lepiej nie rzezbic w gownie tylko dolozyc pare rubli i kupic h22? stosunkowo tanie sa
Jaki pomysł Ty, a po co taka modyfikacja? Jakie jest jej uzasadnienie?

Ty, a po co taka modyfikacja? Jakie jest jej uzasadnienie?

zdecydowanie h23 na 2 wałki f20 jeden. Hybryda zawsze może dodać pare kuni.

postawie Ci flaszkę jak Ci się to uda 2,0 jest dobre pod lpg jak chcesz więcej mocy to zmień lepiej motorek

Ty a podcięcia na tłokach na zawory, uszczelka pod głowę, smarowanie do VTECa, kształt tłoków tu i tu etc.? Wziąłeś to w ogóle pod uwagę, czy tak sobie z dupy wymyśliłeś taką modyfikację?

Z dupy to ciężko to wziąć. H23 vtec?:> fajnie nie wiem czy wiesz ale h23 jest bez vteca. a co do podcięć, uszczelki jest to samo. Smarowanie fałteka odpowiedź już masz wcześniej. Zresztą i tka bym szedłw zakuwnie poźniej
Karol to jest naprawde rzezba w gownie. Nawydajesz kasy, a efekt bedzie marny
Karol droga N/A jest droga i kosztowna, a jak już chcesz nie lepiej zrobić tą głowice zwiększyć kompresje przez planowanie, lekkie koło następnie wystroić koszty podone a bedzie chodzić


a ten napis to dla ozdoby jest na tym H23?...
Więcej nie muszę komentować powodzenia!
momento vtec nie występował w h23. O czym wy piszecie. To jest złożonu h22 z h23 ;] Nie musisz komentowac. Chyba że piszecie o nieosiągalnej wersji JDM h23A... Wtedy zwracam honor. Z tym że ogólnie dostępną wersją na rynku jest h23 non vtec. Dzieki za rady i rezygnuje z głowicy z h23:P
h23 nie mialy vteca, pomijajac jdma
Przez chwilę myślałem, że chcesz chociaż vitka zrobić
to po co tam modzić skoro moge odłożyć na vteca? chodzi o to że ja chce zwykłe 2.0 N/A bez fałteków bez turborurbro(może niebawem albo kompresor ) takie od sobie 2.0 170~180 km:D prawie 160 juz jest jeszcze skądś muszę pociągnąć to 15 kucy oczywiście jeszcze nie bylo podpięcia pod kompa i synchronizacji. chcę też o jakieś 500 rpm przesunąć odcinkę. No i co najważniejsze ustawić otwieranie motyli w saaku za pomocą shiftlighta na jakieś 4,5k rpm-5 k rpm. Bo za wcześnie się otwiera i troszkę mi muli na dole(w dolnych partiach obrotów). Jak się z tym uporam to pomyślę o jakimś zakuciu sportowy wałek (na zamówienie) i tłoki do kompletu (też na zamówienie)

No i co najważniejsze ustawić otwieranie za pomocą shieftlighta na jakieś 4,5k rpm-5 k rpm. Bo za wcześnie się otwiera i troszkę mi muli na dole
wez to jeszcze raz wyjasnij bo czytam to juz piaty raz i nie mam pojecia co chciales powiedziec

No i co najważniejsze ustawić otwieranie za pomocą shieftlighta na jakieś 4,5k rpm-5 k rpm. Bo za wcześnie się otwiera i troszkę mi muli na dole.

przepraszam bardzo co Ty chcesz otwierać za pomocą shiftlight'a??? Drzwi??? shiftlight to takie coś co Ci sie zapala i daje znać kiedy masz zmienić bieg, żebyś zbytnio nie przyglądał się obrotomierzowi podczas zapierda.... no chyba że ktoś coś nowego wymyślił albo Ty coś nowego wykombinowałeś
Ale on napisal shieftkighta nie shiftlighta moze to cos innego
ale dalej jestem ciekawy co to otwiera, bo ja lubie takie pierdoły i do solki bym kupił
shiftlight w moim wykonaniu steruje dodatkowymi motylami w ssaku. Ponieważ ssak z h23 ma dodatkowe motyle. Fakt że napisałem to zupełnie z dupy. zaraz poprawie

Chyba że chcecie zebym napisał dokłądnie co jak jest popodłączane.

Rycek napisał/a:
Ale on napisal shieftkighta nie shiftlighta moze to cos innego

Panie Rycku niech Pan nie wymyśla. Poprawnie napsiałem nazwe.
Ale ja nadal nie wiem co to shieftlight

shieftlight

Czepiasz się literówek :D niech CI będzie , piwko się nalezy postawię przy najbliższej okazji:P
czyli miales na mysli shiftlight i on steruje u Ciebie motylami ?
dokładniej steruje zaworem a mianowicie puszcza do niego impuls żeby się otworzył w odpowiednim momencie i dał podciśnienie do otwarcia motyli. I w shiftcie jest taka śrubka którą się kręci i ustawia w ten sposób w jakim momencie motyle mają się otworzyć (przy ilu rpm)
Jak ja sie ciesze ze mam zwykla przepustnice na linke z jednym motylem i mi sie jakies dziwne pomysly w glowie nie rodza
Ogolnie nie mam pojecia jak wyglada ta przepustnica z ilomas tam motylami. To nie ma jednego glownego jak w normlanym samochodzie? Tego co steruje sie za pomoca linki gazu? Po co ta reszta? i co ma do tego shiftlight? Potrafisz opisac na chlopski rozum o co ci chodzi?
Czyli mam rozumiec ze jak shiftlight jest podlaczony do kompa i usatwiony zalozmy na 7400 rpm to wtedy ten shiflight daje sygnal gdy sie zapali (oczywsice przy tej predkosci obrotowej na ktora jest ustawiony) na jakis zawor ktory aktywuje jakies dodatkowe motyle i co w zwiazku z tym sie dzieje? zakladajac ze do odcinki pozostalo ci +-500 obrotow ?
dobre pytanie bo ja tez ni hu hu tego nie kleje
lol standardowa skrajność.

Skoro się cieszysz to dobrze, ja się cieszę Twoim szczęściem. Skoro nie wiesz po co dodatkowy dopływ powietrza to nie widzę sensu jakiej kolwiek dalszej konwerscji z Tobą. I rzyczę powodzenia. Tu masz foto poglądowe. co byś się douczył. Ta mała różnica drugiego rzędu otworów z wlotami powietrza przy wyższych obrotach 4,5-5 k rpm powoduje dodatkowego kopa dla silnika poprzez doprowadzenie większej ilości powierza, rzecz oczywista. Nie wiem czy się da to opisać bardziej prosto niż to zrobiłem wcześniej.

Posłóżę się cytatem może tak zrozumiesz:


na wyłonczonym silniku są otwarte ale po zapaleniu podcisnienie je zassa i sie zamkną. Elektrozaworek podpinasz tak żeby po zapaleni silnika dostał napiencie , które go otworzy(bez prądu jest zamknięty - str 383 to opis z manuala) i motyle jak wyrzej pisałem zassa podciśnienie z kolektora. Teraz trzeba wykombinować coś co wyłączy elektrozaworek przy rpm przy ,których maja motyle sie otworzyć , więc do tego jest potrzebny stifth light + stycznik , bo stifth podaje napięcie przy ustalonych rpm na stycznik a ten rozłancza zaworek.

mam nadzieję że wszystko bedzie jasne.

I nie móimy tu o dołądowaniu w zakresie only 500 rpm. od 4,5 do odcinki jest prawie 2,5 k obrotów (od 4.200 f20a4 jest najbardziej żwawe).

Oczywiście coś musi powodować puszczenia podcisnienia, do tego potrzebny jest zawór EGR. To jemu shift light przekazuje impuls np gdy auto osiagnie 5k rpm. Wtedy zawór puszcza podcisnienie i motyle się otwierają.
A to nie mogłyby te dodatkowe motyle otwierać się wraz z przepustnicą żeby tego powietrza było więcej cały czas i żeby ciągle lepiej zasuwał a nie dopiero od jakiś tam obrotów?

Jak chcesz robić NA to po co zakuwać? Myślisz że wyciśniesz z niego tyle mocy że nie wytrzyma czy jednak będzie doładowanie (turbo burbo itp) ? Pogubiłem się co chcesz robić...
to ja mam inne pytanie. czy nie mozna tych motyli poprostu usunac?

A to nie mogłyby te dodatkowe motyle otwierać się wraz z przepustnicą żeby tego powietrza było więcej cały czas i żeby ciągle lepiej zasuwał a nie dopiero od jakiś tam obrotów?

Jak chcesz robić NA to po co zakuwać? Myślisz że wyciśniesz z niego tyle mocy że nie wytrzyma czy jednak będzie doładowanie (turbo burbo itp) ? Pogubiłem się co chcesz robić...


Nie czytałęś uważnie postów. jesli silnik za wcześnie dostaje dodatkowe powietrze , to go zamula... Kurde troche logicznego myślenia. Za dużo powietrza za wczesnie i auto zamiast jechać to zamula.
Co do kucia. Nie ma tłoków i wałków dedykoanych do F serii. Przynajmniej anrazie nikt nie znalazł. Jesli bedę je w ogóle robił to już kute sportowe. Wydam pare dolców więcej ale będą pewniejsze. Co do mojego N/A. Chce iśc w N/A. Tylko wiadomo plany często się zmieniają. A jak już motor będzie zakuty to nic mu się nie stanie. Przynajmniej tkaie moje zdanie.


to ja mam inne pytanie. czy nie mozna tych motyli poprostu usunac?

Tylko pytanie po co? Po co w ogole zmiana ssaka z f20 na h23 skoro blokujesz motyle?

Oczywiście że można. Poprostu nie podączasz sterowania nimi i cały czas są zamkniete. Prosta sprawa. Po to ssaka się bierze z h23 że on ma lepszą przepustowość powietrza.
no tak ale czy wiesz po co sie zakuwa silnik w takim n/a?
a druga sprawa... to chyba, zeby to wszystko dzialalo to trzeba to stroic wiec im wiecej tego powietrza tym lepiej

no tak ale czy wiesz po co sie zakuwa silnik w takim n/a?
a druga sprawa... to chyba, zeby to wszystko dzialalo to trzeba to stroic wiec im wiecej tego powietrza tym lepiej


Strojenie się przydaje oczywiście, czekam do wiosny. Na razie jeżdżę tak i jest całkiem fajnie. Hamownia wypluła tyle ile wypluła i nie narzekam. Tylko tak jak mówie muszę podnieść maskę do góry i przestawić o otwarcie motyli z 3.5k ( tak bylo od początku i zostało do testowania) na jakieś 4.5k. Bo okazało się ze auto muli w dolnych partiach obrotów.
to moze najprosciej bylby polaczyc jedno z drugim? ja to tak w dobrej wierze pisze.
i nie odpowiedziales mi z tym kuciem. bo ja rozumiem, ze chcesz to zrobic i OK. ale skoro chcesz to zakladasz, ze to ma jakis efekt przyniesc i dlatego pytam czy wiesz w jaki sposob?

to moze najprosciej bylby polaczyc jedno z drugim? ja to tak w dobrej wierze pisze.

Jedno z 2 tzn?

Co do zakuwania.

Z tego co wiem, służy to wzmocnieniu struktury korb tłoków i wałków aby wytrzymywały większe przeciążenia.
usuniecie tych motyli (nie wiem czy sie da to zrobic - tak sobie gdybam) czy tez jakies tam ich wczesniejszy/pozniejszcze aktywajce + strojenie?

usuniecie tych motyli (nie wiem czy sie da to zrobic - tak sobie gdybam) czy tez jakies tam ich wczesniejszy/pozniejszcze aktywajce + strojenie?
Przecież chodzi o to aby auto szło cały czas pięknie a jak dasz za dużo powietrza w dolnych partiach to zamulisz motor.
bo jesli dajmy na to, da sie je usunac to masz caly czas duuuzo powietrza a dzieki strojeniu dodajesz tam paliwa gdzie trzeba i jedzie caly czas lepiej?

bo jesli dajmy na to, da sie je usunac to masz caly czas duuuzo powietrza a dzieki strojeniu dodajesz tam paliwa gdzie trzeba i jedzie caly czas lepiej?

dopoki nie zorbie storjenia na ulicy to muszę sobie jakoś z tym narazie poradzić. A przesunięcie momentu otwarcia motyli jest doraźnym rozwiązaniem.
bmxvillain, wywal te motyle albo otwieraj jak najwcześniej i przy okazji udaj się na strojenie (najbliżej i najtaniej masz do Przema72) i nie będzie Ci muliło - zresztą pogadaj z Przemkiem na pewno coś Ci podpowie na ten temat Po tym shamujesz i zobaczysz wyniki
ten motor oddaj najlepiej na zlom, bo trudno go bedzie sprzedac i kup cos co przyjmuje tuning.

zreszta ta prelka to 'wielorybnica' wiec bez turbo i tak byle lekko zrobione vti bedzie to oblatywac jak bedzie chcialo
No niestety ale masa robi swoje... Miałem raz okazję się ustawić z V gen 2,2 i nie dała rady.

ten motor oddaj najlepiej na zlom, bo trudno go bedzie sprzedac i kup cos co przyjmuje tuning.

zreszta ta prelka to 'wielorybnica' wiec bez turbo i tak byle lekko zrobione vti bedzie to oblatywac jak bedzie chcialo


Nie chce vteca. Przynajmniej narazie. Chce 2.0 To tak trudno pojąć? Nie zamierzam fruwac nią po nielegalach. Ona ma wystarczać mi. A wystarczy mi 180 ps. Bedę chciał przecinaka kupie bete e28 335i 290ps M5. I z miejsca będzie czym pocisnąc. albo pontiaka 6.7 l 400 ps. Jest aktualnie taki do sprzedania z 77 roku. Tylko że mi nie zalezy na jakis mega osiągac. Chcę dopiąć do swego celu i być zadowolonym z tego co mam.


No niestety ale masa robi swoje... Miałem raz okazję się ustawić z V gen 2,2 i nie dała rady.

Pomodzone auto czy seria?

Jak seria to co dzie dziwisz?:D w końcu to 185 ps( tak sądzę)i niespełna 195 Nm. . Tylko... A u Ciebie?

Nie chce vteca.

powodzenia


Nie chce vteca. Przynajmniej narazie. Chce 2.0 To tak trudno pojąć? Nie zamierzam fruwac nią po nielegalach.

karol a jezdziles autkiem z VTEC??wedlug mnie VTEC powala na kolana:)
kto mowi o nielegalach??na treningach napewno by ci sie przydal
jak nie chcesz miec 2.2vti bo juz jest duzo tego to zawsze mozesz znajsc(chodz bedzie ciezko) i wsadzic H23JDM i kazdy bedzie klekal na kolana bo tego w PL chyba nikt nie ma:)- jesli sie myle to poprawcie
Witam. Powiem tak znam przypadek gdzie D15B2 na trąbkach w Vgen objeżdżało H22A2 w tej samej budzie Więc czasem nie trzeba nawet niebotycznych pojemności
heh ralfa d15 ma 173KM i myślę że takie h22a wciągnął by nosem

heh ralfa d15 ma 173KM i myślę że takie h22a wciągnął by nosem

Już nie Teraz będzie zmiana engina
no czytałem i pewnie jeszcze lepiej będzie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reszka.htw.pl
  • All right reserved.
    © Internet to potęga ÂŤ Obserwuję, myślę, piszę – serwis Goldenrose